[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Welke wielbasis?


Star Driver

Recommended Posts

  • Forumlid

Als een bepaalde serie trucks dezelfde klachten hebben wordt het via de procedure van MB opgelost. Als je als monteur weer een truck onder handen krijgt met die specifieke klacht en je vervangt het onderdeel die de vorige keren ook de storing veroorzaakte (snel klaar en weinig kosten voor de klant) heb je een probleem.

Je hebt de procedure van MB niet gevolgd!!!!

De plaatselijke Volvo dealer werkt anders, gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uit ervaring weet ik dat bij Volvo de lijnen heel kort zijn. Je bespreekt het eea met de werkplaatschef en daarna wordt het gedaan. Klaar.

Ze staan altijd open voor je inbreng en zijn heel soepel als het om afspraken gaat.

Wat ook prettig is: ze praten je niet naar de mond. Zeggen ook: moet je niet doen, zonde van je geld.

Stond er eigenlijk versteld van, hoe klantvriendelijk ze voor een eigen rijder zijn. Verwachtte het niet eigenlijk.

Van andere merken kan ik niks zeggen eigenlijk - behalve DAF.

De DAF garage bij mij in de buurt is in vergelijking minder dan die van Volvo, maar nog steeds prima. Ook daar lekker korte lijnen.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden