[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Hoeveel verdient een vrachtwagenchauffeur


Funkywim

Vraag

  • Forumlid

Er zijn waarschijnlijk al wel van deze vragen gesteld maar ik vind er niet zoveel . IK zou willen vragen , hoeveel verdient een internationaal vrachtwagenchauffeur netto per maand ? En voor hoeveel uren dan ? Ik heb ergens gelezen dat het 2000 euro is , ergens anders 3000 , nog ergens anders 4000 a 5000 en nog ergens anders maar 1800 , ik ben geintresseerd om dit later te worden en zou dus graag weten wat het nu echt is . Alvast bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Als u mijn bijdragen zo af en toe eens gelezen heeft, zult u wellicht begrijpen dat ik daar helemaal niet van opkijk. ;)

Klopt maar volgens sommige kan je op het binnenland niet veel verdienen ? :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Klopt maar volgens sommige kan je op het binnenland niet veel verdienen ? :ok:

want waarom niet dan?

ik blijf erbij dat je binnenland meer verdien dan ver buitenland rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

ik blijf erbij dat je binnenland meer verdien dan ver buitenland rijden.

Dat is al jaren een feit!!!

OKV is geen salaris.

Maar er komt een stukje gevoel bij kijken.

Ik zou nooit geen binnenland willen rijden, Heb het geprobeert, maar is niet mijn tak. (Ik praat over NL he.)

Ik wilde zwerven. (Praat over mij tijd in NL he.)

Hier wil ik ook zwerven, Het werk word me ondertussen wel eentonig, maar die uitschieters maken het leuk.

Geld is wat, plezier in je werk ook.

Ik draai elke km met plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
volgens mij krijg je nooit wat je verdiend toch? :D

Als je mee denkt......

Ik... Maar ik werk niet in NL verbaas me eigelijk elke maand over me geld wat ik gestort krijgt. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Als je mee denkt......

Ik... Maar ik werk niet in NL verbaas me eigelijk elke maand over me geld wat ik gestort krijgt. :ja:

Is het zo weinig of zo veel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Is het zo weinig of zo veel ;)

ik denk dat het zoveel is, hij zit meer hier dan dat ie rijdt denk ik :D nee, ff serieus, eigenlijk is er niemand die zegt dat ie niet iets meer op zijn rekening zou willen krijgen. En mij is ook altijd geleerd dat klagers geen nood hebben en pochers geen brood. De sterke verhalen over salarissen geloof ik dan ook nooit. Heb ook salarisadministratie gedaan, dus weet wat er zo ongeveer her en der verdient wordt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ik denk dat het zoveel is, hij zit meer hier dan dat ie rijdt denk ik :D nee, ff serieus, eigenlijk is er niemand die zegt dat ie niet iets meer op zijn rekening zou willen krijgen. En mij is ook altijd geleerd dat klagers geen nood hebben en pochers geen brood. De sterke verhalen over salarissen geloof ik dan ook nooit. Heb ook salarisadministratie gedaan, dus weet wat er zo ongeveer her en der verdient wordt ;)

armoedzaaiers binne het stuk voor stuk , en die gasten die nu nog boven het gemiddelde zitten hebben veelal eerder met de huisarts te maken , ook een mooi vooruitzicht vandaag de dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Jonguh,gewoon geen chauffeur worden.als je eenmaal op een auto zit kom je er niet meer zo makkelijk af want je verdient wel meer(in totaal)

dan een andere arbeider en daar wen je an,maar bent ook de hele week van huis en dat maakt geld nie goed hoor.en bij de meeste bedrijven strepen ze ook nog veel uren weg waar je niemand over hoort.tis gewoon niet meer zo leuk als 15-20 jaar geleje.suuces met het zoeken naar ander soort werk in de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Jonguh,gewoon geen chauffeur worden.als je eenmaal op een auto zit kom je er niet meer zo makkelijk af want je verdient wel meer(in totaal)

dan een andere arbeider en daar wen je an,maar bent ook de hele week van huis en dat maakt geld nie goed hoor.en bij de meeste bedrijven strepen ze ook nog veel uren weg waar je niemand over hoort.tis gewoon niet meer zo leuk als 15-20 jaar geleje.suuces met het zoeken naar ander soort werk in de toekomst.

Inderdaad als je de overstap maakt vanuit het transport naar iets anders .... zul je zeer zeker merken dat je je overuren gaat missen.

Dat ondervind ik nu dus zelf ook. Het hele plaatje qua inkomstenverlies is nog niet duidelijk ... maar ik verwacht dat ik in de toekomst wel in mijn nieuwe baan in loon erop vooruit zal gaan.

M'n ploegendienst levert nu in ieder geval nog iets leuks op = financieel.

Maar mijn overuren ... die ik als chauffeur had mis ik toch echt.

knipknip

Ik wilde zwerven. (Praat over mij tijd in NL he.)

Hier wil ik ook zwerven, Het werk word me ondertussen wel eentonig, maar die uitschieters maken het leuk.

Geld is wat, plezier in je werk ook.

Ik draai elke km met plezier.

Ik wilde ook zwerven ..... en die uitschieters zijn inderdaad wat ik mis van het chauffeursvak.

Niet de rondjes van A naar B ... via C of D en terug naar A ................. da's inderdaad erg eentoning geworden.

Ook de digitale tacho irriteert mij in zeer grote mate ....................... k*t ding.

Vroeger kwam ik gewoon uit waar ik wilde staan voor mijn dagelijkse rust .....

Ja, de mooie ritten ... die mis ik 100% zeker weten.

Gisteren nog met een chauffeur van Van der Lee gesproken ... JA, dan begint het weer toch een beetje te kriebelen hoor.

Maar dan heb ik het wel over de VER-WEG ritten ...

Anyway ... geen spijt van mijn stap het transport uit ... maar soms lonkt het me wel terug hoor. Zou mooi zijn om het met m'n vrije dagen te kunnen combineren ... of in een ' vakantie' ff een ritje het Hoge Noorden in ... Stockholm of zo .... een wereldstad .. echt mooi ... heb er ooit een weekend mogen overstaan hetgeen absoluut geen straf was. Of Spanje ... Barcelona .... ...................... Schotland ook vreselijk mooi ..... dat zijn de ritten waarvan ik altijd zeer heb genoten.

Ook andere ritten hoor ... vaste adresjes voor echte Franse kaas van rauwe melk ... hmmmmm ....

<anyway ... op weg naar mijn werk nu ... vandaag een bootje Benzine lossen >

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Wat voor chauffeur? Hoeveel jaar ervaring, welke CAO?

Is niet zomaar met een bedrag te beantwoorden.....

 

 

 

Maar, als jij als chauffeur werkt..... weet je toch wat je verdient, heb je toch een contract (ten) waarin VERPLICHT vermeld wordt welke CAO je onder valt en dus welke betaling op jou van toepassing zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Weet iemand het uurloon als chauffeur ?ik werk bij div bedrijven als chauffeur van  een kraakpers wagen dus graag een antwoord

 

Je uurloon staat op je loonstrook. Lijkt een heel simpel antwoord, maar omdat niet iedere chauffeur hetzelfde krijgt, is er niet één bepaald uurloon te noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden