[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

PVV: Poolse chauffeurs op herexamen


Gast Stefan

Recommended Posts

  • Reacties 289
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mensen die genoegen nemen met weinig loon omdat ze niet opgeleid zijn Stefan. Hongaren ofzo.

Zo goedkoop zijn deze mensen niet eens als je het goed gaat doorrekenen maar dat is voor de meeste mensen hier niet weggelegd. Als ik als werkgever hier zou zitten en ik zou sommige postings van gerespecteerde forumleden hier lezen zou ik ook kiezen voor een ongeschoolde Hongaar. En dan eentje die geen enkele taal beheerst, al was het alleen maar om dan niet dat stomme en onzinnige gelul aan te moeten horen van wat sommige van onze goed opgeleide veel te dure chauffeurs uitkramen....

Maar ja, ik ben (gelukkig) geen werkgever meer......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een werkgever ...... Ja. En daarom kan ik mij ook zo goed inleven in mijn eigen werkgever, dat de bomen niet tot in de hemel reiken wat de meeste werknemers dus wel denken. Want alle werkgevers zijn zakkenvullers die hun werknemers uitknijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo goedkoop zijn deze mensen niet eens als je het goed gaat doorrekenen maar dat is voor de meeste mensen hier niet weggelegd. Als ik als werkgever hier zou zitten en ik zou sommige postings van gerespecteerde forumleden hier lezen zou ik ook kiezen voor een ongeschoolde Hongaar. En dan eentje die geen enkele taal beheerst, al was het alleen maar om dan niet dat stomme en onzinnige gelul aan te moeten horen van wat sommige van onze goed opgeleide veel te dure chauffeurs uitkramen....

Maar ja, ik ben (gelukkig) geen werkgever meer......

Heb een andere vraag

Wat is het verschil tussen een ongeschoolden Hongaar

Wat is het verschil tussen een ongeschoolden Nederlander

Ze hebben ale twee het zelfde

En als een werkgever het alleen kon Dan zou die alles zelf doen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo goedkoop zijn deze mensen niet eens als je het goed gaat doorrekenen

Vandaar zeker dat de aantallen maar blijven toenemen?

Vandaar dat Roek de Nederlanders ontslaat, en de Polen al klaar staan.

Vandaar dat vd Bosch een vliegtuig chartert om Hongaren te halen.

Vandaar dat Den Hartogh een vacature heeft staan voor de "vestiging" in Boedapest, dat alleen maar inhoudt dat men tankwagens met MDI vanuit Rozenburg door Europa stuurt, en leeg terug komt om de volgende rit in Rozenburg aan te koppelen.

Vandaar dat de botlek elk weekend bezaait is met trucks uit Roemenië die fijn werk bij de Cobelfret en P&O weghalen.

Man man, open toch je ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als een werkgever het alleen kon Dan zou die alles zelf doen

Dat was in mijn geval niet zo. Ik had een clubje leuke mensen om mij heen. Maar er waren er ook een aantal die alles konden met hun mond maar die het in de praktijk niet waar konden maken...

Bij mij was de zin er gewoon vanaf om de hele dag als een kleuterjuf met mijn vingertje omhoog te moeten staan. Ik wou weer gewoon zonder gezeur mijn werk kunnen doen.... En dat doe ik nu, heerlijk rustig. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaar zeker dat de aantallen maar blijven toenemen?

Vandaar dat Roek de Nederlanders ontslaat, en de Polen al klaar staan.

Vandaar dat vd Bosch een vliegtuig chartert om Hongaren te halen.

Vandaar dat Den Hartogh een vacature heeft staan voor de "vestiging" in Boedapest, dat alleen maar inhoudt dat men tankwagens met MDI vanuit Rozenburg door Europa stuurt, en leeg terug komt om de volgende rit in Rozenburg aan te koppelen.

Vandaar dat de botlek elk weekend bezaait is met trucks uit Roemenië die fijn werk bij de Cobelfret en P&O weghalen.

Man man, open toch je ogen.

En toch blijf ik bij mijn standpunt, er vallen ook bedrijven om die alleen maar met goedkope krachten werken. En er gaan er nog veel meer komen. En ik kan ook zat bedrijven die niet met goedkope krachten willen werken. De bedrijven die jij nu aanhaalt zijn nu niet mijn potentiele werkgevers.

Jij ziet het heel erg zwart wit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vandaar zeker dat de aantallen maar blijven toenemen?

Vandaar dat Roek de Nederlanders ontslaat, en de Polen al klaar staan.

Vandaar dat vd Bosch een vliegtuig chartert om Hongaren te halen.

Vandaar dat Den Hartogh een vacature heeft staan voor de "vestiging" in Boedapest, dat alleen maar inhoudt dat men tankwagens met MDI vanuit Rozenburg door Europa stuurt, en leeg terug komt om de volgende rit in Rozenburg aan te koppelen.

Vandaar dat de botlek elk weekend bezaait is met trucks uit Roemenië die fijn werk bij de Cobelfret en P&O weghalen.

Man man, open toch je ogen.

Het is jammer dat veel het niet in willen zien.

En ga we in de toekomst kijken Dan heeft een Nederlandse chauffeur geen kans meer Het is jammer Maar waar

Er is een groot nadeel Iedere ondernemer kijkt naar winst

Wordt die niet gemaakt Wat doet de bank dan ??????

En weg ondernemer

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij ziet het heel erg zwart wit.

Dat is toch wat er om je heen gebeurd? Hoe moet je het dan zien? Bekijk het geval van Roek en Nanno eens, wou je zeggen dat dat geen zakkenvullen is? Het zal tijdelijk zijn, tot de opdrachtgever erachter komt en de prijs mag zakken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen ze bij Den Hartogh niet rekenen?

Herman, een Nederlander is veel te moeilijk, en ja, hij is ook te duur. Dat hebben we voor een deel aan onze overheid te danken. Maar een Oostblokker is veel flexibeler. Als die op vrijdag in Koln staat en hij kan daar niet meer laden maar maandag pas hoeft hij niet naar huis en een Nederlander schreeuwt gelijk moord en brand en wil, als hij al niet zonder overleg naar huis rijd een dikke vergoeding voor hebben.

Het is niet zo makkelijk om het alleen maar op "goedkoop" te gooien, er komt iets meer bij kijken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En ga we in de toekomst kijken Dan heeft een Nederlandse chauffeur geen kans meer Het is jammer Maar waar

Huub

Dankzij die open grenzen niet nee. Op deze manier is personeel gewoon een nummer , als ze te duur worden kunnen ze opstappen en laten we een bus aanrukken uit een nieuw en goedkoper land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Dankzij die open grenzen niet nee. Op deze manier is personeel gewoon een nummer , als ze te duur worden kunnen ze opstappen en laten we een bus aanrukken uit een nieuw en goedkoper land.

Uh...vandaag niet hoor......moet al werken!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch blijf ik bij mijn standpunt, er vallen ook bedrijven om die alleen maar met goedkope krachten werken. En er gaan er nog veel meer komen. En ik kan ook zat bedrijven die niet met goedkope krachten willen werken. De bedrijven die jij nu aanhaalt zijn nu niet mijn potentiele werkgevers.

Jij ziet het heel erg zwart wit.

Die bedrijven die met die gasten omvallen, zijn van die happietjappie bedrijven, zoals Borga, en weet ik niet wat meer.

Den Hartogh en Van de Bosch zijn dit niet.

Dit zijn multinationals, die goede accountants hebben,die echt wel weten wat goedkoop en verdienen betekent.

Maar die trekken wel de strop om de nek van de goedwillende bedrijven, die jij en ik op het lijstje hebben staan.

Over zwart wit zien gesproken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat wil niet zeggen dat ik er blij mee ben met wat er nu allemaal gebeurd.

Ik heb al eens gezegd dat ik een tijdje bij HSF in de rondte heb gelopen, alles bij elkaar een jaar of 7. Ik heb daar de eerste Pool zien binnenkomen, en slovenen en nu rijd er volgens mij van alles nu ze "iets" doen met N&K. Het was een super sociaal bedrijf en alles ging in overleg. Door omstandigheden moest er enorm in de kosten gesneden worden maar er moest ook flexibeler gewerkt worden. En dat was nou net het probleem, want de Nederlanders, waarvan de meeste er al jaren zaten wilde geen verandering. Kijk nu eens wat er van over is, hoeveel Nederlanders werken er nog binnen de HSF groep.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dankzij die open grenzen niet nee. Op deze manier is personeel gewoon een nummer , als ze te duur worden kunnen ze opstappen en laten we een bus aanrukken uit een nieuw en goedkoper land.

Was de Grens dicht. Hadden we helemaal geen kans meer

Jij vergeet een groot ding

Nederland is een door voer land

Doe dat is weg Dan stort onze hele Industrie in elkaar

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over zwart wit zien gesproken....

Daarom reageer ik eigenlijk nooit op dit soort onderwerpen. Het is niet alleen dat ze goedkoop zijn. Je moet iets verder kijken dan dat je neus lang is......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je bedoelt de doorvoer industrie? Dat komt toch ook op document binnen en wordt ingeklaard?

En wat brengt het aan extra kosten met zich mee

Dan kan de ondernemer beter naar Antwerpen of Hamburg gaan

Wat nu al gaande is Jij vergeet een ding Over de weg is vrij duur

Daarbij komt nog De landen halen zelf hun producten op Is goed koper

Wat zou jij doen???? Jij gaat toch ook boodschappen doen waar het goedkoopst is

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geld is niet doorslaggevend.

Het heeft vooral met kwaliteit te maken. :ja:

LOLLOL

Wat is kwaileit

Dat is over heel Europa het zelfde

Kwantiteit Dat is een ander punt

Maar dat wordt meestal gedaan door goed op gelijden mensen

En daar zoeken ze een chauffeur niet voor op

Of je nu Hongaar Of Nederlander bent Kun je het stuur vast houden

Meer hoef ik niet te zeggen

Het voordeel is Ze houden zich vaak ook beter aan de regels

Behalve zaterdags Dan mogen ze op kosten van de baas een Fles drank kopen

Meestal loopt dat goed af Af en toegaat dat fout.

Maar daar hebben wij een politie agent voor

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat alleen maar inhoudt dat men tankwagens met MDI vanuit Rozenburg door Europa stuurt, en leeg terug komt om de volgende rit in Rozenburg aan te koppelen.

Gaan ze bij t spoor ook al met Hongaren beginnen dan?

Den Hartog stuurt toch al jaren deze modules met MDI per trein door Europa.:eek::eek::eek:

Overigens niet alleen Den hartog,bij De Rijke,Bertschi en vele Duitse chemie vervoerders is het al jaren gewoonte om dit soort producten per spoor te vervoeren,tankwagens op lange afstand is al jaren "not done"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden