[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

PVV: Poolse chauffeurs op herexamen


Gast Stefan

Recommended Posts

  • Reacties 289
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Dit doet me denken aan het waargebeurde verhaal van een Belgische chauffeur die in Nederland moest lossen. Hij reed achteruit over de snelweg toen hij staande werd gehouden door de politie. Gevraagd naar zijn gedrag verklaarde de chauffeur dat hij op een plaats moest lossen waar hij niet kon draaien op de plaats en daarom er maar achteruit naar toe was gereden. Omdat hij nog maar een stukje hoefde kwam hij er vanaf met een waarschuwing en mocht hij zijn weg, achteruit, voor deze éne keer vervolgen als hij beloofde dat hij het nooit meer deed. Drie uurtjes later ziet de politie de Belg richting België rijden en je raadt het al, weer achteruit. De politie er achter aan en maar gevraagd waarom die achteruit reed. Nou zei die belg, het was er toch ruimer dan gedacht, ik kon er wel draaien.....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Herman, begin jij nou niet over achteruitrijden... Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen (kan helaas niet prijsgeven wie :zegtniets:) dat ze jou op een autotransporter hebben gezet omdat jou achteruitrij-kwaliteiten zwaar te wensen overlaten... :ja:

Effe stil blijven dus he. ;)

Lees ik dat goed? Dat ze mij op een autotransporter hebben gezet???

Volgens mij ben ik nergens op gezet maar heb ik dit zelf geregeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden