[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ik heb advies nodig !!!


Gwabber

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik maak lange dagen:ja: als chauffeur en vindt dit ook niet erg:rolleyes:

maar loop al langer met de gedachten dat ik een eigen auto wil neer zetten:stom: Alleen weet ik niet goed of het nog wel te doen is in deze tijd:(

Wie wil en kan mij hier advies over geven. Gr. Gwabber:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja maar misschien is TS wel een heel ander persoon die het WEL lukt om voor zichzelf te beginnen.

Als je een goed plan hebt, waarom zou je het dan niet doen??

Niet OVERAL is het slecht. Ik ken wel een aantal charters die toch een prima prijs hebben:ja:.

Oké, die zien misschien niet europa's buitengrenzen, maar er is echt nog wel geld te verdienen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zij ooit is iemand tegen mij, wil je een eigen auto puur omdat je naam op de deur staat, en lampjes wil? Niet doen!! Wil je een auto omdat je denkt dat je meer kan verdienen of omdat ondernemen in je bloed zit? Doen.

Maar je zegt nu dat je al lange dagen maakt. Wat is lang voor jou?? 17 uur per dag?? Reken er dan maar op dat je als eigen rijder een uurtje of 2 langer bezig bent per dag.. En je doet hetzelfde werk, alleen nu kan je de papieren nog even uitzoeken, achter klanten aan gaan, rekeningen controleren, banden wisselen, prijs opgave gaan vergelijken, facturen betalen, enz enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

bedankt mensen. ik heb heel wat info door het forum.

en nee het gaat mij niet om de lampjes en de ternaam stelling.

het is voor mij wel belang dat ik een goede auto heb.

Ik ben nu rondt de 12 tot 15 uur bezig per dag.

En wou weten of dat reëel is voor een eigen auto.

Ik wou eigenlijk wel het buitenland in, maar krijg in de gaten dat dat niet haalbaar is.

Gr.Gwabber

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
maar krijg in de gaten dat dat niet haalbaar is.

Toch wel hoor.

Er zijn in Nederland zo'n 4000 bedrijven met 1 auto (vergunningsbewijs). En nog eens zo'n 1700 met 2 auto's. Die hebben het echt niet allemaal slecht. Dus haalbaar is het zeker wel.

Op de eerste plaats is het - vind ik - erg belangrijk dat u echt zelfstandig bent. Dat betekent dat u zelf de benodigde diploma's heeft en daarmee niet afhankelijk ben van anderen, om te gaan en te staan waar u wilt.

Voor de rest moet u gewoon een beetje het geluk hebben om bij een betrouwbare opdrachtgever te kunnen beginnen. Beter iets minder mooi werk en iets minder goede prijzen, maar dat de centjes wel binnen blijven komen, dan al die wild-west taferelen en voor alles en iedereen maar wat gaan proberen in het begin. En u zult, zeker in deze tijd, nogal wat doorzettingsvermogen moeten hebben en de tering naar de nering kunnen zetten in financiële zin (ook of vooral in uw privésituatie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het mooiste is om te beginnen met een fors kapitaal achter de hand. Huur om te beginnen voor het eerste jaar een auto en doe géén investering. Zorg dat je een 25000 euro aan eigen geld hebt. Met eigen geld bedoel ik contanten op de bank en geen bakstenen met overwaarde/leningen op de balans.

Gewoon doekoes op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden