[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlandse chauffeur overleden in Zelzate


zappa

Recommended Posts

  • Forumlid

In Zelzate is de E34/N49 richting Knokke-Heist versperd door een gekantelde vrachtwagen. De chauffeur van de vrachtwagen is overleden, meldt de wegpolitie. Omdat er een lading boomstammen op de rijbaan ligt, zal de E34 richting kust allicht nog een tijdje afgesloten zijn.

De hulpdiensten werden om 6.18 uur verwittigd voor een gekantelde vrachtwagen. Bij het ongeval raakten geen andere voertuigen betrokken. De chauffeur van het voertuig zat gekneld, hulp mocht niet meer baten. Het gaat om een Nederlandse man.

Het parket van Gent stuurde een verkeersdeskundige ter plaatse om de oorzaak van het ongeval te achterhalen.

De E34 richting kust is afgesloten en dat zal nog een tijdje duren. Niet alleen moet de trekker met oplegger getakeld worden, ook een landing boomstammen versperd de rijbaan.

De oprit Moerbeke is afgesloten. Het vrachtwagenverkeer uit Antwerpen kan enkel naar de kust via de E17 Zwijnaarde en vervolgens de E40.

bron: HLN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ma 12/11/2012 - 07:31 Zelzate is een vrachtwagenchauffeur overleden nadat zijn vrachtwagen gekanteld was op de E34/N49 richting Knokke-Heist. Het wegdek is versperd door boomstammen.Bij de grens tussen Zelzate-oost en Wachtebeke zijn er werkzaamheden. Vlak voor de versmalling voor de werkzaamheden is de chauffeur vermoedelijk de controle over het stuur kwijtgeraakt, waardoor de vrachtwagen dwars over de weg terechtkwam. De cabine van de vrachtwagen is gebotst tegen de middenberm, de chauffeur is overleden.

De vrachtwagen was geladen met afgezaagde boomstammen. Die zijn op de weg terechtgekomen. De volledige rijbaan richting Knokke-Heist is door het voorval versperd. Het zal nog uren duren vooraleer de weg vrijgemaakt zal zijn.

Het verkeer kan niet meer passeren aan de plaats van het ongeluk en moet omrijden. Wie vanuit Antwerpen naar Knokke-Heist rijdt, wordt aangeraden om in Zwijnaarde de E17 te nemen en vervolgens de E40 richting Oostende te nemen.

R.I.P aan de collega vrachtwagenchauffeur , ook sterkte aan de nabestaanden .

Bron : > deredactie <

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog een link met een paar foto's

Waarschijnlijk zal ik deze avond een link kunnen posten naar de website van de persfotograaf met meer foto's van dit trieste ongeval . Verder maak ik me niet druk met wat deze die aan wal staan als commentaar posten , ze weten toch steeds hoe het moet of juist niet moest . Dat deze chauffeur, deze nacht zijn familie heeft achtergelaten om zijn brood te verdienen daar staan sommigen niet bij stil .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk zal ik deze avond een link kunnen posten naar de website van de persfotograaf met meer foto's van dit trieste ongeval . Verder maak ik me niet druk met wat deze die aan wal staan als commentaar posten , ze weten toch steeds hoe het moet of juist niet moest . Dat deze chauffeur, deze nacht zijn familie heeft achtergelaten om zijn brood te verdienen daar staan sommigen niet bij stil .

Mis ik soms een paar postings ? ik zie geen commentaar alleen maar medeleven met de nabestaande

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mis ik soms een paar postings ? ik zie geen commentaar alleen maar medeleven met de nabestaande
Ik heb blijkbaar wat teveel gewist bij het quoten :( op het bericht van Zappa
nog een link met een paar foto's

sommige postings in de reactie's is echt om mottig van te worden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dacht het al, toen ik de kleur van de auto zag en wat voor hout er op de trailer lag. Gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden

Het gaat hier inderdaad om de zoon van Jan-Jaap Lamme, Robbie van 24 jaar nog maar. In de bloei van zijn leven, onwijs gelukkig met zijn beroep, ouders en zus denise vrienden en zijn grote liefde Kelly. Veel te vroeg van ons weggenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het gaat hier inderdaad om de zoon van Jan-Jaap Lamme, Robbie van 24 jaar nog maar. In de bloei van zijn leven, onwijs gelukkig met zijn beroep, ouders en zus denise vrienden en zijn grote liefde Kelly. Veel te vroeg van ons weggenomen.

Sterkte aan iedereen die hem lief had. Altijd triest als je door een ongeluk overlijd, maar zeker op je 24e, als je inderdaad nog een heel leven voor je hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel sterkte voor alle nabestaanden in deze zware tijd, was veel te vroeg om al te gaan.

En van deze foto"s vind ik de laatste erg slecht, net alsof die berger een overwinning heeft behaald op de vijand.:mad:

:confused::mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden