[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ontslaggolf bij Transportbedrijf Verhoek te Genemuiden.


goudvis

Recommended Posts

Goededag allemaal

Wat een onozel gezwam over Verhoek en Genemuiden.

Ik zelf kom uit genemuiden en daar hebben we ook internet en ook op zondag!!!!

Ik zelf heb bij de firma Verhoek gewerkt en er is niets mis met deze firma laat staan met de auto.Deze zijn toch tegenwoordig van de meest modernste snufjes voorzien en ook van airco en elec ramen.(ik denk zelfs meer dan bij een ander transportbedrijf) Je moet er alleen tegen kunnen dat er bij zo,n grote firma niet veel collegialiteit is het is ieder voor zich.Wat betaling betreft kun je hier goed zijn je moet er alleen zelf bij zijn en gelijk reageren als er iets niet goed was.Dat kwam vooral door de grote van het bedrijf.Verder weet ik dat veel van die contract jongens bij jobtrans(vroeger fit) in dienst zijn dus in feite uitzendkrachten en ja die gaan er nou eenmaal als eerste eruit.

En dat 80 km rijden willen die jongens zelf ook niet. de wagens zijn nou eenmaal op 83 afgesteld.En dat is niet raar in deze tijd elke km harder is brandstof en de heren verhoek letten ook op de kleintjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja peter nederlands kenteken met duitse chauffeur.

Verhoek heeft vestigingen in.Mannheim,Castrop,Berlijn,Sottrum,en nog een paar dus het is niet raar dat je daar bakwagens tegenkomt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goededag allemaal

Wat een onozel gezwam over Verhoek en Genemuiden.

Ik zelf kom uit genemuiden en daar hebben we ook internet en ook op zondag!!!!

Ik zelf heb bij de firma Verhoek gewerkt en er is niets mis met deze firma laat staan met de auto.Deze zijn toch tegenwoordig van de meest modernste snufjes voorzien en ook van airco en elec ramen.(ik denk zelfs meer dan bij een ander transportbedrijf) Je moet er alleen tegen kunnen dat er bij zo,n grote firma niet veel collegialiteit is het is ieder voor zich.Wat betaling betreft kun je hier goed zijn je moet er alleen zelf bij zijn en gelijk reageren als er iets niet goed was.Dat kwam vooral door de grote van het bedrijf.Verder weet ik dat veel van die contract jongens bij jobtrans(vroeger fit) in dienst zijn dus in feite uitzendkrachten en ja die gaan er nou eenmaal als eerste eruit.

En dat 80 km rijden willen die jongens zelf ook niet. de wagens zijn nou eenmaal op 83 afgesteld.En dat is niet raar in deze tijd elke km harder is brandstof en de heren verhoek letten ook op de kleintjes

Lees je wel goed wat je typt ??? Kwa betaling kun je er goed wezen alleen als er iets fout gaat moet je er gelijk bij wezen ... zegt al genoeg .

De tijd dat ze bij Verhoek 80 reden was er nog geeneens crisis , dus toen hoefte er nog niet echt opgelet te worden , let op ik zeg niet echt , ik begrijp heel goed dat elk dubbeltje in deze branch er een is en als je die kunt besparen moet je het doen .

Zoals ik al in een ander topic had geschreven ben ik totaal geen fan van de firma Verhoek , maar als er dan werknemers kwaad gaan spreken over een andere firma kun je de spreekwoordelijke bal weer terug verwachten, ik gun niemand ontslag iedereen moet zijn gezin een boterhammetje met spek kunnen geven , maar ik ben er blij om dat ik nu weer wat langer 84 kan rijden over de A28 s'morgens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goededag allemaal

Wat een onozel gezwam over Verhoek en Genemuiden.

Ik zelf kom uit genemuiden en daar hebben we ook internet en ook op zondag!!!!

Ik zelf heb bij de firma Verhoek gewerkt en er is niets mis met deze firma laat staan met de auto.Deze zijn toch tegenwoordig van de meest modernste snufjes voorzien en ook van airco en elec ramen.(ik denk zelfs meer dan bij een ander transportbedrijf) Je moet er alleen tegen kunnen dat er bij zo,n grote firma niet veel collegialiteit is het is ieder voor zich.Wat betaling betreft kun je hier goed zijn je moet er alleen zelf bij zijn en gelijk reageren als er iets niet goed was.Dat kwam vooral door de grote van het bedrijf.Verder weet ik dat veel van die contract jongens bij jobtrans(vroeger fit) in dienst zijn dus in feite uitzendkrachten en ja die gaan er nou eenmaal als eerste eruit.

En dat 80 km rijden willen die jongens zelf ook niet. de wagens zijn nou eenmaal op 83 afgesteld.En dat is niet raar in deze tijd elke km harder is brandstof en de heren verhoek letten ook op de kleintjes

Raar dat dit bij Verhoek gebeurt, dacht al eens gelezen te hebben dat het alleen bij HK in Oldenzaal gebeurde.

Dus dit topic zal dan vanaf #31 ook wel besmeurd worden met roddels over loon betaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Kwa betaling kun je er goed wezen alleen als er iets fout gaat moet je er gelijk bij wezen ... zegt al genoeg

Die fout kan ook bij de chauffeur liggen, verkeerd afgemeld in de boordcomputer of zo iets

als er dan werknemers kwaad gaan spreken over een andere firma kun je de spreekwoordelijke bal weer terug verwachten

Dáár moeten we nou eens van af, doen ze op de kleuterschool ook (niet persoonlijk maar algemeen bedoeld)

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:ja: pal langs de 9 bij voor München zit er een

Yep bij Greding....naast een van de oudste autohofen van DE.......word bevoorraad vanuit NL en van daaruit met bakwagens uitgevent.....is makkelijker in centrum Munchen etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid
Dat is niet alleen in die regio normaal hoor ...

Ken ook wel wat bedrijven die op deze manier werken , zal verder geen namen noemen .

Wel vreemd dat er nog geen chauffeur van Verhoek heeft gereageerd .

Ik ben een Verhoek chauffeur en daar zijn veel verstandige chauffeurs van die zich niet in een onzin discussie mengen.

Veel van wat ik in dit topic tegenkom is dikke onzin en praat om te reageren en intressant te doen zonder te weten waar het over gaat.

Nergens is het perfect en kijk in uw eigen tuin ook daar groeit onkruid.

Hier laat ik het bij als VERHOEK chauffeur en die blij is dat ie er werkt.

Ga rustig verder met onzin ik lees het rustig verder met een glimlach maar voor mij PUNT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lees deze verhalen en ik verbaas mij er over dat als er ontslagen vallen bij een bedrijf men gelijk negatief reageerd.

Echter het zijn over het algemeen niet de chauffeurs die ontslagen zijn maar buitenstaanders.

En die hebben het weer van horen zeggen maar ze komen nooit met harde bewijzen.

Ook ik heb ontslag gekregen wegens overtalig(lees teveel personeel)ook ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf gehad(PS niet bij VERHOEK)maar ik heb toch altijd met plezier bij het bedrijf gewerkt.

En zoals het spreekwoord zegt de beste stuurlui staan aan de wal.

Ik heb het idee dat de chauffeurs die hier de bedrijven zwaart maken en het hebben over 80KM rijders ze dus zelf tehard rijden.

Ik rij zelf 80Km ondanks dat mijn auto naar de 86Km kan maar probeer wel om geen andere chauffeur te hinderen.

Krijgen de chauffeurs die elke dag 86Km rijden dit soms ekstra betaald en wat is je tijd winst.

Heb dit zelf eens geprobeerd met een luxe auto naar Lorach zo snel en hard als maar kon(top snelheid 235Km en terug met 150Km en dit over een afstand van 750km heen en 750Km terug deden over de terug weg een half uur langer over.

Dus heren vertel mij maar wat de tijdwinst is?

En de chauffeurs die harder rijden dat zijn ook diegenen die achter je zitten als of was je met een LZV aan het rijden ben.

M.V.G.Oldtimer 54.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden