[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

G.J.P. van der Burg & Zn. B.V. Zoetermeer


Recommended Posts

  • Forumlid

Oei, dat wordt lastig

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:[/TD]

[TD=class: data]G.J.P. van der Burg & Zn. B.V.[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]Koperstraat 20 [/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]2718RE Zoetermeer[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]27138374[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:[/TD]

[TD=class: data]000018453538[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:[/TD]

[TD=class: alert]Surseance van betaling [/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk: [/TD]

Tel.nr. bewindvoerder: 0703512124

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Surseance van betaling.

Gaat zelden goed komen in transport. Misschien kan Kamps bijspringen.

Er zal pas iets wat lijkt op "goedkomen"gebeuren als er nog heel veel meer failliet gaan.velen(sommigen uitgezonderd) hebben helemaal geen recht van bestaan;zoals hun die rijden voor de charter van de charter.

De uiteindelijke opdrachtgever lacht zich de l*l uit de br**k,die gaat met de winst weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:

[/TD]

[TD=class: data]G.J.P. van der Burg & Zn. B.V.

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:

[/TD]

[TD=class: data]Koperstraat 20

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:

[/TD]

[TD=class: data]2718RE Zoetermeer

[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:

[/TD]

[TD=class: data]27138374

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:

[/TD]

[TD=class: data]000018453538

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:

[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:

[/TD]

[TD=class: alert]Faillissement

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk:

[/TD]

Tel.nr. curator: 0703512124

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

over verschillende postings:ik ga geen namen noemen,doet verder niet terzake,maar waar ik me t meest aan erger is de simplistische kijk op de zaak van sommige lieden!alsof met t failliet gaan van mensen of zaken of bedrijven ,de markt weer gezond word!en dan die wijze praat van :charteren voor een charter enz,word niks enz.waarom niet ?om de prijs daar gaat t om!ik heb liever charterwerk van n euro de km,dan eigen werk van 80 eurocent de km,niet dan?en dat linksom of rechtsom altijd weer bij de pool of bulgaar of wat dan ook uitgekomen word;die lieden zijn vlgs mij meer n symptoom dan de oorzaak van de huidige malaise in t transport;gewoon t beperken van de kostprijs van n auto en,t mannetje om met de prijs mee te kunnen;want aan de prijs kunnen we hier niet veel doen ,dat is de markt en die is in handen van grote bedrijven en die stellen n prijs vast,en daar kan je t voor doen(of laten)!en dat volk beheerst de markt door alles te tenderen voor n flutprijs,dat is vlgs mij de pest,als ik t verkeerd zie ,hoor ik t graag,leer graag wat!en auto,s stilzetten ,dat doet n gemiddelde transportboer dus nooit,want aan t eind van de maand komt de leasemaatschappij,en dan moeten er wel muntjes zijn.zoniet!takelwagen en auto kwijt enzo,dan heb je t helemaal in orde!vroeger,nu praat ik over n jaar of 10,15 terug was de eigenrijder de oorzaak en nu de moe-lander,er is altijd wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zegt het zelf, auto's stil zetten gaan ze nooit doen.

Het aantal auto's blijf dan gelijk. Als er dan minder werk is, dan dalen de prijzen.

Vraag en aanbod.

Zelfde met bedrijven die failliet gaan, spijtig, maar ze starten net zo hard weer door.

Er verandert dan feitelijk niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oke, begrijp je punt wel.

Dacht even dat het om mijn post 3 ging. Die is niet helemaal duidelijk. Ik bedoelde te zeggen dat als er eenmaal een surseance is, het zelden goed gaat komen. In de transportsector zal dit leiden tot een faillissement.

Burg charterde niet voor een charter. In dat kader is post 4 te kort door de bocht.

In mijn ogen hoeven er zeker niet meer Nederlandse bedrijven failliet om het voor de rest beter te maken . Op dit forum wordt alles gespiegeld aan het transport. Dat is logisch. Echter in de bouw, autoverkoop, midden en kleinbedrijf, etc. is het momenteel ook niet best. Er komen betere tijden. Als je dat vertrouwen niet hebt moet je stoppen. De MOE-lander (wat een vreselijk woord) heeft denk ik maar een beperkte bijdrage aan de malaise. Die moelander komt bij mij echt die keuken niet brengen die ik net heb gekocht. Probleem is echter er koopt niemand een keuken of een badkamer, er zijn niet veel mensen die verhuizen. De bouw ligt op zijn kont. Mijn idee is dat als daar weer de gang in komt er veel meer is te vervoeren. Echter met het huidige beleid van mijnheer Rutte en Samson gaat dit nog wel een paar jaar duren. Dit kabinet is de .................. voor Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
over verschillende postings:ik ga geen namen noemen,doet verder niet terzake,maar waar ik me t meest aan erger is de simplistische kijk op de zaak van sommige lieden!alsof met t failliet gaan van mensen of zaken of bedrijven ,de markt weer gezond word!en dan die wijze praat van :charteren voor een charter enz,word niks enz.waarom niet ?om de prijs daar gaat t om!ik heb liever charterwerk van n euro de km,dan eigen werk van 80 eurocent de km,niet dan?en dat linksom of rechtsom altijd weer bij de pool of bulgaar of wat dan ook uitgekomen word;die lieden zijn vlgs mij meer n symptoom dan de oorzaak van de huidige malaise in t transport;gewoon t beperken van de kostprijs van n auto en,t mannetje om met de prijs mee te kunnen;want aan de prijs kunnen we hier niet veel doen ,dat is de markt en die is in handen van grote bedrijven en die stellen n prijs vast,en daar kan je t voor doen(of laten)!en dat volk beheerst de markt door alles te tenderen voor n flutprijs,dat is vlgs mij de pest,als ik t verkeerd zie ,hoor ik t graag,leer graag wat!en auto,s stilzetten ,dat doet n gemiddelde transportboer dus nooit,want aan t eind van de maand komt de leasemaatschappij,en dan moeten er wel muntjes zijn.zoniet!takelwagen en auto kwijt enzo,dan heb je t helemaal in o

rde!vroeger,nu praat ik over n jaar of 10,15 terug was de eigenrijder de oorzaak en nu de moe-lander,er is altijd wel wat.

harko 1956,zolang de verlader de prijs bepaald en niet de vervoerder, zal er niks veranderen. En een goedkoop poppetje linksvoor in de cabine, waar dan ook vandaan lost niks op want dan doet de verlader de prijs gewoon weer naar beneden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ben ik met je eens,opa bert,maar nu t volgende,ffe n voorbeeld:wij reden 20 jaar terug electronica voor philips naar rusland.om dat werk te krijgen moesten we aan n waslijst van voorwaarden voldoen.zo daar zijn:hollandse chauffeur,gesloten auto,s,beslist geen zeilenbakken,voorzien van satcom enz;maar we hadden er n leuke prijs voor,niets van te zeggen .so far,so good,dat liep ffe lekker,zo,n jaartje,en dan komt mr vd W.l s langs bij de transport manager van philips,doet n bakkie daar,en legt daar n prijs neer ,waar ze niet omheen konden!per omgaande waren wij,t dus kwijt en ging t in ouwe afzetbakken,met russische chauffeurs;let wel in zeilenbakken!later volgden jan de rooi ,die kon,t nog voor minder;de moraal van t verhaal:als,t maar minder kost kan alles!

om effe terug te komen bij t begin:ik ken t bedrijf vd burg niet,maar waarom is ie failliet?dat kan ook komen door n grote klant die naar de gallemieten gaat,of de bank trekt t doorlopend crediet in en dan heb je wel n probleem.en zo zijn er nog wel wat oorzaken te noemen.er word te vaak te snel geoordeeld door mensen met te weinig kennis van zake ,dunkt mij!let wel;bij geredigeerde failisementen mogen ze van mij de schuldigen ook nazitten tot,t eind van de wereld en verder,laat daar geen twijfel over bestaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
...........of de bank trekt t doorlopend crediet in en dan heb je wel n probleem.............

Waarom zou een bank dat doen?

Vast niet omdat een bedrijf (ongeacht de branche) zo super draait, en de bank van mening is dat de firma het wel zonder financiering kan redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

alleen al t feit dat je in,t transport zit is voldoende daarvoor;zo,n bank word aangestuurd door regiomanagers en die weer door figuren nog verder weg.je bent als transportonderneming n risicofactor,en dan krijg je op n zeker moment n brief thuis of je niet ffe langs wil komen.en dan word je t verteld,dus als je dan ook nog trage betalers hebt,is t gewoon;dag met je handje!en niet alleen in t transport is dat zo ,ook in andere braches,zoals bouw etc.en,t maakt niet uit hoe je draait ofzo,of hoe lang je al klant bent;gewoon,t feit dat je wel,s failliet zou kunnen gaan in deze tijd is al voldoende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik vraag me toch af wat sommige lieden hier op t forum doen!ze horen volgens mij eerder thuis in de bestuurskamers van grote ondernemingen zoals de grote V enz,als je leest wat ze hier op,t forum spuien;wat n wijsheid!
Over welke post heb je het dan harko1956 ?
over verschillende postings:ik ga geen namen noemen,doet verder niet terzake,maar waar ik me t meest aan erger is de simplistische kijk op de zaak van sommige lieden!alsof met t failliet gaan van mensen of zaken of bedrijven ,de markt weer gezond word!en dan die wijze praat van :charteren voor een charter enz,word niks enz.waarom niet

Je reageert dus op mijn posting :D:D:D,dus je bent t niet eens met mijn stelling dat er sinds de liberalisatie van het vergunningstelsel,zo n 20 jaar geleden,de transport bedrijven als paddestoelen uit de grond zijn geschoten?

En dat verladers en opdrachtgevers gretig gebruik maken van het royale "aanbod" van transport bedrijven om "de prijs"(wat dat ook moge zijn) te stellen.

Dat is de marktwerking,en als het aanbod groter is dan de vraag drukt dat de prijs en als chauffeurs zelf auto's gaan kopen en voor hun voormalige werkgever gaan rijden(die zelf auto's opruimde of niet verving)

Of als diezelfde chauffeurs dan met een planner meegaan,die het werk bij zijn/hun ex werkgever wegzuigt en ,meestal voor minder,maar nooit voor meer voor dezelfde opdrachtgever gaan rijden,noem ik dat charters van charters.

En deze bedrijven gaan,nu het "winter"word in het economisch transport klimaat helaas failliet.

IK zeg helaas,want ik gun t niemand dat zijn onderneming niet slaagt,en zit echt niet lachend aan de zijlijn iemand te veroordelen maar ik blijf wel realist.

Je hoeft daar geen 4 jaar voor op Nijenrode gestudeerd te hebben en ook niet in de bestuurskamer van grote bedrijven te vertoeven,je moet gewoon om je heen kijken,observeren,en de beroepsgroep niet romantiseren.

Burg charterde niet voor een charter. In dat kader is post 4 te kort door de bocht.

Ik bedoelde in mijn posting niet specifiek de fa Burg,ik bedoelde failliesementen in t algemeen.

In mijn ogen hoeven er zeker niet meer Nederlandse bedrijven failliet om het voor de rest beter te maken . Op dit forum wordt alles gespiegeld aan het transport. Dat is logisch. Echter in de bouw, autoverkoop, midden en kleinbedrijf, etc. is het momenteel ook niet best. Er komen betere tijden.

Wij zijn afhankelijk van andere bedrijfstakken hoor,wat niet gekocht word hoeft ook niet vervoert te worden.

Als je dat vertrouwen niet hebt moet je stoppen. De MOE-lander (wat een vreselijk woord) heeft denk ik maar een beperkte bijdrage aan de malaise. Die moelander komt bij mij echt die keuken niet brengen die ik net heb gekocht. Probleem is echter er koopt niemand een keuken of een badkamer, er zijn niet veel mensen die verhuizen.

Dat kun jij nu wel zeggen,maar kijk eens om je heen:als t bier bij de ene super een knaak goedkoper is gaan we daar allemaal massaal kopen en laten die duurdere links liggen,en dan is er niemand die vraagt wie het bier vervoert heeft,ik niet,en jij ook niet.

Kijk eens op de achterkant van de computer waarmee je je posting getypt hebt wat daar staat/ made in NL,made in SK of SL of waar dan ook,eerlijk zijn;daar heb je in de winkel waar je m kocht niet naar gekeken.

De bouw ligt op zijn kont. Mijn idee is dat als daar weer de gang in komt er veel meer is te vervoeren.

Dat mogen we hopen

Echter met het huidige beleid van mijnheer Rutte en Samson gaat dit nog wel een paar jaar duren.

IK denk dat het met ieder kabinet wel een paar jaar zal duren voor we uit de crisis zijn.

Dit kabinet is de .................. voor Nederland

Dat zijn jouw woorden. :D:D

.

In rood een paar opmerkingen mijnerzijds.

Verder wil ik er nog bij zeggen dat ik eigenlijk niet helemaal objectief geweest ben,en wel om de volgende reden:

Normaal reageer ik nooit in het failissement topic met one liners zoals: sterkte voor de betrokkenen;alweer een mooi bedrijf weg;zonde,ze hadden van die mooie auto,s of wat dan ook.

Daar kan ik niks mee,net zoals in het ongevallen topic doe ik dat bewust ook nooit,maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor de mensen die in deze situaties beland zijn.

Dat ik nu reageerde was eigenlijk alleen om te laten weten hoe ik er over dacht,dit is dus mijn mening,en als ik daarmee tegen zere benen schop is dit jammer maar helaas,,,,,

Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om het bedrijf van Burg of zijn ex werknemers de grond in te boren.

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In hoofdlijnen zijn we het wel eens Europeaan.

Wij zijn afhankelijk van andere bedrijfstakken hoor,wat niet gekocht word hoeft ook niet vervoert te worden.

Bedoel ik er mee te zeggen, weinig binnenlandse consumptie geeft al snel stagnatie bij de Nederlandse vervoerder. Die binnenlandse consumptie zou iets moeten aanwakkeren maar daar is dit kabinet niet van doordrongen.

en dan is er niemand die vraagt wie het bier vervoert heeft,ik niet,en jij ook niet.

Of dat bier nu in Nederland wordt gebrouwen of elders, of die computer nu uit china komt... Uiteindelijk komt hij met een boot naar Nederland en vandaaruit gaat hij weer verder.Dat is per definitie niet slecht voor de vervoerder.

Ik vind het ook niet zo een ramp dat goederen elders gemaakt worden in lage lonen landen. De wereld blijft niet stil staan. Voor een bedrijfstak is het even lastig maar vaak zie je dan wel weer dat men zich richt op andere zaken. Niemand roept meer wat jammer dat de boten in China in elkaar gelast worden. De vervoerder die ze daar gaat halen juicht. Dat hou je niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Cirkel is weer rond.

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:[/TD]

[TD=class: data]Burgtransport B.V.[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]Koperstraat 20 [/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]2718RE Zoetermeer[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]56523939[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:[/TD]

[TD=class: data]000026069008[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden