[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Elcee transport


Recommended Posts

  • Forumlid
De toeters en bellen die doorgaans tegelijkertijd in het kielzog van zo'n dikke auto meekomen, die maken 'm nog eens extra duur.

Want het moet natuurlijk wel voor iedereen te zien zijn dat het een dikke auto is.

Sprak afgelopen zomer de chauffeur van die 730. Was de zoon van de baas.

Hij was niet zo enthousiast omdat het ingewikkeld was (of zelfs niet mogelijk, dat weet ik niet meer) om op de nwe motor een open uitlaat te zetten. Ivm vermogensreductie ofzo?? Wie het weet mag t zeggen.

Wagen was hem iig veel te stil.

Tja, in mijn ogen ben je dan een royale eikel.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
R500 - zelfde uitvoering als 480: 120.000. Al helemaal niet gepraat, ze zijn helemaal lijp daar bij Scania.

Voor zulke bedragen is het heel verstandig om niet meer met Scania te praten. Zijn ze nu helemaal gek geworden!

Voor datzelfde geld rijdt iemand ook een Volvo. Nou .., dan is de keus wel duidelijk lijkt me.

Over m'n huidige karretje houd ik hier even m'n mond, maar gezien het bovenstaande kunnen de slimmeriken onder jullie wel een aardig idee krijgen.;)

Dat zeg ik. LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor zulke bedragen is het heel verstandig om niet meer met Scania te praten. Zijn ze nu helemaal gek geworden!

Voor datzelfde geld rijdt iemand ook een Volvo. Nou .., dan is de keus wel duidelijk lijkt me.

Dat zeg ik. LOL

:D:D

Maak van ' voor datzelfde geld' maar: aanzienlijk minder geld.

Ik weet hoe jij denkt over Volvo Karel. We zitten wat dat aangaat min of meer op dezelfde golflengte.:ja:

En wat te denken van die nieuwe FH, man man wat en ding is dat zeg. Pffff.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij bent stiekem gewoon Scania geil Willem.

Een niet te benijden aandoening:D:D:D:D

Vraagje: was het je eigen poen, zou jij dan wel die extra centen betalen voor die kip?

Is het antwoord ja, dan ben je op zeker geïnfecteerd:ja:

Ik denk dat ze bij Elcee ook besmet waren trouwens.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sprak afgelopen zomer de chauffeur van die 730. Was de zoon van de baas.

Hij was niet zo enthousiast omdat het ingewikkeld was (of zelfs niet mogelijk, dat weet ik niet meer) om op de nwe motor een open uitlaat te zetten. Ivm vermogensreductie ofzo?? Wie het weet mag t zeggen.

Wagen was hem iig veel te stil.

Tja, in mijn ogen ben je dan een royale eikel.

-

Dat vind ik toch roemenswaardig dat deze ondernemer geen onderscheid maakt tussen zijn zoon en werknemers. Ik zou het anders doen, 730 pk voor mijn zoon en de loonslaven een Highline 380. Maar helaas is mijn zoon zo eigenwijs geweest om door te studeren, de stakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb "gelukkig " al een tijdje geen nieuwe auto meer moeten kopen maar is het echt zo dat je voor een scania met 730 pk 130.000 euro betaal.

Ik heb op de rai ooit eens een keer een daf ssc 480 gekocht voor 72500 euro

Tja, nu onder de €70.0000,-

en zelfs al onder de € 62.000,-

Marktplaats.nl - TIJDELIJKE AANBIEDING!! XF 105 460

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Der klopt iets niet aan deze aanbieding kenteken is van een Iveco van Bj 2006 maar de aanbieding gaat over een Daf Bj 2012 zie gegevens ..:confused:

https://ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx

ja dat was me ook opgevallen, maar niet te min heeft de aanbieding volgens Castricum trucks betrekking op de DAF. Op hun eigen page hebben ze ook een DAF staan met een heel ander bedrag, echter als men zich ff verdiept in de huidige prijzen van een dergelijke DAF dan is dit geen vreemd bedrag.

Gebruikt van 2010 zijn ze in verhouding nog duurder als nieuw, echter dit heeft te maken me de export naar de voormalige Russische staten. Deze staten heffen sinds kort hogere invoerrechten over nieuwe voertuigen dan over gebruikte voertuigen. Hierdoor zijn fabrikanten blijven zitten met stock en daardoor worden nieuwe auto's nu aangeboden voor zeer scherpe prijzen.

Ik heb onlangs met een dealer gesproken die een klant (vervoerder) aanbood met nieuwe auto's te gaan rijden, deze 14 maanden te financieren en dan de auto inleveren. Hierna voor het zelfde bedrag weer een nieuwe auto af nemen en door te rijden tegen de zelfde voorwaarden. Zodat de dealer kon blijven beschikken over jonge (frisse) inruilers die uitermate geschikt zijn voor export.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Der klopt iets niet aan deze aanbieding kenteken is van een Iveco van Bj 2006 maar de aanbieding gaat over een Daf Bj 2012 zie gegevens ..:confused:

https://ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx

met de advertenties op marktplaats kun je als de auto verkocht is ook een ander erop zetten,je hebt toch betaald voor een bepaalde tijd,

maar dan kunnen die bovenstaande gegevens niet verandert worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met de advertenties op marktplaats kun je als de auto verkocht is ook een ander erop zetten,je hebt toch betaald voor een bepaalde tijd,

maar dan kunnen die bovenstaande gegevens niet verandert worden.

thanx wist ik niet .:stom::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Ik heb in het verleden gesolliciteerd bij elcee.de.zoon voerde het gesprek.overuren konden niet conform CAO betaald worden.doordeweeks 100% ,weekend 130%..en dan een 730 neerzetten.pa op de 620 en de andere zoon op de 500.nee,prima bedrijf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in het verleden gesolliciteerd bij elcee.de.zoon voerde het gesprek.overuren konden niet conform CAO betaald worden.doordeweeks 100% ,weekend 130%..en dan een 730 neerzetten.pa op de 620 en de andere zoon op de 500.nee,prima bedrijf...

Gelukkig dat het weg is he.... Weer een slechte minder. Straks leven we in de ideale wereld maet alleen nog maar goede werkgevers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heel triest, z.n oud bedrijf, stond goed bekend.

Elk bedrijf wat het niet red is tries naar mijn mening. Bij al deze bedrijven werkte mensen die het naar hun zin hadden. En dan hebben we het nog niet over het drama voor de eigenaar (s) Maar dat mag je hier niet zeggen. Het is goed dat het over en klaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Elk bedrijf wat het niet red is tries naar mijn mening. Bij al deze bedrijven werkte mensen die het naar hun zin hadden. En dan hebben we het nog niet over het drama voor de eigenaar (s) Maar dat mag je hier niet zeggen. Het is goed dat het over en klaar is.

Ron er zijn er ook genoeg die over de rug van een ander fluitend weer opnieuw beginnen,en dan niet denken dat die mensen ook een hypotheek of wat anders hebben... Ja vaak mogen ze terug komen een paar schaaltjes lager.. En doen dat dan ook omdat ze toch hun vaste lasten moeten betalen.. met de gedachte dan heb ik toch wat...Ik ben niet zo en kijk ook verder,maar meerdere doen dat niet.. ik heb geen gezin te onderhouden,de meeste wel..!!

Gr Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel ook niet degene die willens en wetens de boel bedonderen. Ik bedoel het overgrote deel dat probeerd met oa hard werken de kop boven water te houden wat niet altijd lukt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
heel triest, z.n oud bedrijf, stond goed bekend.

STOND Goed bekend ?????

Vriend Kees heeft het uitgevonden, jaren terug ging hij in Maasdam ook meerdere keren over de kop. 3 Auto's - 3 Chauffeurs en zelf thuis zitten.

En hij is niks veranderd want die 730 er stond meer stil dan dat hij reed. Maar de lease moet wel betaald worden.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik bedoel ook niet degene die willens en wetens de boel bedonderen. Ik bedoel het overgrote deel dat probeerd met oa hard werken de kop boven water te houden wat niet altijd lukt....
STOND Goed bekend ?????

Vriend Kees heeft het uitgevonden, jaren terug ging hij in Maasdam ook meerdere keren over de kop. 3 Auto's - 3 Chauffeurs en zelf thuis zitten.

En hij is niks veranderd want die 730 er stond meer stil dan dat hij reed. Maar de lease moet wel betaald worden.........

Ach paar keer failliet gaan is volgens bepaalde ex-werkgevers ook hard werken en de kop boven water houden. :zegtniets:

Mijn idee: weer eentje minder die we kunnen missen. Je leest wel eens dat oosteuropeanen kakkerlakken zijn (je kan ze doodtrappen, maar ze komen gewoon weer terug), maar met sommige werkgevers heb ik dat idee toch ook wel :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden