Spring naar bijdragen

Van Loo Failliet


Recommended Posts

  • Forumlid
@ Edelweiss

Weet jij dan misschien ook onder welke bedrijfsnaam hij dan nu verder gaat?

Ik ben wel even benieuwd. overigens ook naar zn klanten en vrachtwagens. Heeft hij dan goed geregeld om zo snel weer operationeel te zijn.

Overigens sterkte met je hernia

dank je, heb operatie alweer een paar weken achter me.

weet (nog) niet wat precies zijn bedoelingen zijn,volgens mijn oud collega`s wilde hij opnieuw beginnen met zijn "" oude kliek" dat zullen dan waarschijnlijk ook diegene zijn die met hem mee gegaan zijn, zo gauw ik meer preciese ( en betrouwbare ) info heb, gooi ik het hier wel neer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 445
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

@ edelweiss

Dank je, hier kan ik wat mee.

DUs in Kerkrade is hij niet meer te vinden.

Nou ben ik eens benieuwd dan wie zich nog leent voor zijn karweitjes.

Maar ik schat zo in dat de voornaam begint met een S. Misschien weet jij nu wel op wie ik doel ;-) Ik hoor eigenlijk allemaal gekke verhalen nu over hem. ook over zn privesituatie en dat hij dat allemaal zo nauw niet neemt. Misschien heeft hij wel een of andere drang tot oneerlijk zijn ;-)

ZO'n hernia gaat je niet id koude kleren zitten. Ik ben zelf voor 7 jaar eran geopereerd en helaas zijn mijn klachten weer terug. Hopelijk gaat het bij jou in 1x goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dus als ik het goed begrijp is de Heer van Loo de enige die snapt dat maar twintig van zijn auto's rendabel draaiden. En dat het de taak is van de curator om maar zoveel mogelijk verlies draaiend materiaal weer op de weg te krijgen, ook als dat alleen maar uitstel van executie betekent voor het personeel dat dan eventueel mee mag doorstarten?

en ...nee...je snapt het niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@ edelweiss

Dank je, hier kan ik wat mee.

DUs in Kerkrade is hij niet meer te vinden.

Nou ben ik eens benieuwd dan wie zich nog leent voor zijn karweitjes.

Maar ik schat zo in dat de voornaam begint met een S. Misschien weet jij nu wel op wie ik doel ;-) Ik hoor eigenlijk allemaal gekke verhalen nu over hem. ook over zn privesituatie en dat hij dat allemaal zo nauw niet neemt. Misschien heeft hij wel een of andere drang tot oneerlijk zijn ;-)

ZO'n hernia gaat je niet id koude kleren zitten. Ik ben zelf voor 7 jaar eran geopereerd en helaas zijn mijn klachten weer terug. Hopelijk gaat het bij jou in 1x goed.

tja sandertje is zijn beste vriendje...hahaha, maar weet voor de rest ook nog niks concreets, het hoe en wat daar met die in nuth,ben ik nog niet achter..

hernia...tja heb nog een maand ermee kunnen werken,totdat ik letterlijk omviel, helaas was dat via een uitzendburo dwz. ziek=einde contract, dus....dadelijk maar ff kijken of we nog werk kunnen krijgen, zal niet meevallen met die puinhoop momenteel in transporterend limburg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou ben ik eens benieuwd dan wie zich nog leent voor zijn karweitjes.

Dat zou u nog wel eens kunnen verbazen.

In zulke situaties zijn er altijd een heleboel mensen die een flink stukje pijn hebben moeten slikken. En 95 van de 100 gevallen willen altijd heel graag een kans om een stukje van die pijn terug te kunnen verdienen. Ik verbaas me daar soms ook nog wel eens over. Ondernemers (want leveranciers die erbij in gestonken zijn, dat zijn ook ondernemers) zijn vaak ontzettende positivo's. Die denken vaak in uitdagingen en kansen in de toekomst.

Wel logisch ook trouwens, want bij de pakken neer gaan zitten verandert toch niets aan de situatie. Van achter kijk je een koe in z'n kont, is het gezegde. Met "ondernemen" zal men toch het verlies weer moeten proberen terug te verdienen in de toekomst. Heel vaak helpen juist de zwaarst getroffenen het hardst mee om zo'n ondernemer weer zo snel mogelijk op het paard te helpen.

Wellicht "raar" in de ogen van velen, maar zo werkt het nu eenmaal. Men heeft er een hekel aan om op een curator te gaan zitten wachten die er gerust een paar jaar voor uittrekt om tot een conclusie te komen die de meeste leveranciers zelf op de achterkant van een bierviltje nu al kunnen uitrekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 auto's van hun tegengekomen op de A50 vandaag in beide richtingen. Dus ze rijden nog steeds door.

ff voor de duidelijkheid,chauffeurs hebben ontslag aangezegd gekregen van de curator,maar krijgen tot 6 weken nog van het uwv betaald,daarom dat de auto`s blijven rijden-15, die zijn nl. gisteren weggehaald worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@ flaptop

Geloof me, Ik rij zelf een veel leukere auto ( dus van mij kant geen afgunst hoor), inderdaad omdat ik hard werk, en wél mijn personeel correct betaal. En zelfs nog financiele buffer heb, die zeker nodig is in deze slechte tijden met minder werk en slechte prijzen.

Dus zelf heb je ook een bedrijf? Waar ben je gevestigd dan? Veel last gehad van Van Loo? :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je bericht kwam overigens enigsinds partijdig over.

Ik ken Van Loo alleen maar van rijden en ikzelf kom helemaal niet uit de buurt van Limburg. Dus niets partijdigheid hier. Maar jij wel. Jij hebt blijkbaar nog geld tegoed van Van Loo. Vandaar je kruistocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb vandaag ook gehoord dat dhr Van Loo nu in nuth zou zitten. En dat hij na het faillissement meteen uit zijn eigen pand gezet is geworden. Maar ik zeg er wel bij dat ik het van horen zeggen heb uit relatief korte banden richting van loo. En of het allemaal klopt zal zich wel uitwijzen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Edelweis, je hebt morgen toch tijd, kom je even buurten. Ikheb al sinds 2 dagen geen auto meer en morgen hebben ze nog niks voor me. Zoals het er nu uitziet gaat het er om wie de langste adem heeft. Curator wil materiaal rollend houden ivm interesse div kopers. L van Loo is bezig klanten aan het overnemen zodat het oninteressant wordt voor evt. kopers. Of hij met mbk in zee gegaan is ?? Hij zou in ieder geval op het terein gespot zijn. Wie had dit verwacht, zo zie je maar je kunt iemand voor de kop kijken maar niet d`r in.

S heeft vandaag opgezegd.

Scanialover, heb je nog plaats?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik hoor net dat dhr van loo gister bij tankstation brouwers op kantoor zou zijn gespot. achteroverleunend in een stoel en aan het lachen. Als dat echt waar is vraag ik me af wat daar dan aan de hand is. Ik ga er vanuit dat je als je zo'n schuld achterlaat bij iemand daar liever wegblijft of hoogstens voor een zakelijk gesprek, al dan niet met advocaten/curator, erheen zult gaan en niet voor de LOL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik hoor net dat dhr van loo gister bij tankstation brouwers op kantoor zou zijn gespot. achteroverleunend in een stoel en aan het lachen. Als dat echt waar is vraag ik me af wat daar dan aan de hand is. Ik ga er vanuit dat je als je zo'n schuld achterlaat bij iemand daar liever wegblijft of hoogstens voor een zakelijk gesprek, al dan niet met advocaten/curator, erheen zult gaan en niet voor de LOL.

Was dinsdag al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt erg dat dit bedrijf failliet is. Voor de werknemers maar ook voor de eigenaar (s) Ik denk dat alle partijen hadden gewild dat dit nooit gebeurd was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat lijkt mij ook shompie, Je hebt volkomen gelijk. Je gunt het niemand om in zo'n shit terecht te komen. Ik hoop dat alle medewerkers snel ander werk kunnen vinden. Het is het zoveelste bedrijf hier in limburg en nieuwe banen als chauffeur liggen hier momenteel niet voor het oprapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit alles vóórdat de bezemwagen langskwam eens lezende kom ik tot de volgende conclusie: het bedrijf is failliet en Leon van Loo gaat vreemd. Verder loopt de één met hem weg en kan de ander zijn bloed wel drinken. Met het onroerend goed is ook wat aan de hand maar Leon heeft gelukkig onderdak kunnen vinden bij Brouwers die hij tussen de bedrijven door voor 2 miljoen heeft geript. En tot slot blijkt wederom dat in Limburg alles mogelijk is want hij is verkozen tot prins Carnaval.

Steven Spielberg maakt er geheid een kaskraker van. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

[TABLE]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label]KvK-nummer 56875347

[/TD]

[TD=class: waarde]Deze inschrijving valt onder beheer van Kamer van Koophandel Limburg

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Rechtspersoon

[/TD]

[TD=class: label]RSIN

[/TD]

[TD=class: waarde]852342408

[/TD]

[TD=class: label]Rechtsvorm

[/TD]

[TD=class: waarde]Besloten Vennootschap

[/TD]

[TD=class: label]Statutaire naam

[/TD]

[TD=class: waarde]Van Loo Logistics B.V.

[/TD]

[TD=class: label]Statutaire zetel

[/TD]

[TD=class: waarde]gemeente Kerkrade

[/TD]

[TD=class: label]Eerste inschrijving handelsregister

[/TD]

[TD=class: waarde]07-01-2013

[/TD]

[TD=class: label]Datum akte van oprichting

[/TD]

[TD=class: waarde]31-12-2012

[/TD]

[TD=class: label]Geplaatst kapitaal

[/TD]

[TD=class: waarde]EUR 1,00

[/TD]

[TD=class: label]Gestort kapitaal

[/TD]

[TD=class: waarde]EUR 1,00

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Onderneming

[/TD]

[TD=class: label]Handelsnaam

[/TD]

[TD=class: waarde]Van Loo Logistics B.V.

[/TD]

[TD=class: label]Startdatum onderneming

[/TD]

[TD=class: waarde]31-12-2012 (datum registratie: 07-01-2013)

[/TD]

[TD=class: label]Activiteiten

[/TD]

[TD=class: waarde]SBI-code: 4941 - Goederenvervoer over de weg (geen verhuizingen)

SBI-code: 6420 - Financiële holdings

[/TD]

[TD=class: label]Werkzame personen

[/TD]

[TD=class: waarde]10

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Vestiging

[/TD]

[TD=class: label]Vestigingsnummer

[/TD]

[TD=class: waarde]000026374013

[/TD]

[TD=class: label]Handelsnaam

[/TD]

[TD=class: waarde]Van Loo Logistics B.V.

[/TD]

[TD=class: label]Bezoekadres

[/TD]

[TD=class: waarde]Drievogelstraat 136, 6466GR Kerkrade

[/TD]

[TD=class: label]Telefoonnummer

[/TD]

[TD=class: waarde]0653201668

[/TD]

[TD=class: label]Datum vestiging

[/TD]

[TD=class: waarde]31-12-2012 (datum registratie: 07-01-2013)

[/TD]

[TD=class: label]Activiteiten

[/TD]

[TD=class: waarde]SBI-code: 4941 - Goederenvervoer over de weg (geen verhuizingen)

SBI-code: 6420 - Financiële holdings

Het exploiteren van een (internationaal) transportbedrijf en opslag en overslag van goederen; in- en verkoop van ritopdrachten voor eigen rekening als voor rekening van derden (charters); holding; het verstrekken en aangaan van geldleningen, het beheer van- en het beschikken over registergoederen en het stellen van zekerheden, ook voor schulden van anderen;

[/TD]

[TD=class: label]Werkzame personen

[/TD]

[TD=class: waarde]10

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Enig aandeelhouder

[/TD]

[TD=class: label]Naam

[/TD]

[TD=class: waarde]van Loo, Leon Hubert Jozef

[/TD]

[TD=class: label]Geboortedatum en -plaats

[/TD]

[TD=class: waarde]09-07-1976, Kerkrade

[/TD]

[TD=class: label]Enig aandeelhouder sedert

[/TD]

[TD=class: waarde]31-12-2012 (datum registratie: 07-01-2013)

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Bestuurder

[/TD]

[TD=class: label]Naam

[/TD]

[TD=class: waarde]van Loo, Leon Hubert Jozef

[/TD]

[TD=class: label]Geboortedatum en -plaats

[/TD]

[TD=class: waarde]09-07-1976, Kerkrade

[/TD]

[TD=class: label]Datum in functie

[/TD]

[TD=class: waarde]31-12-2012 (datum registratie: 07-01-2013)

[/TD]

[TD=class: label]Titel

[/TD]

[TD=class: waarde]Algemeen directeur

[/TD]

[TD=class: label]Bevoegdheid

[/TD]

[TD=class: waarde]Alleen/zelfstandig bevoegd

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TR=class: legeregel]

[/TD]

[/TR]

[TD=class: waarde]Woerden, 10-01-2013. Gegevens zijn vervaardigd om 22.40 uur.

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden