[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A-3 Idstein.


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Transport Ongevallen - Nieuws - Twee doden en twee ernstig gewonden bij ongeval op Duitse A3 [+video]

Twee doden en twee ernstig gewonden bij ongeval op Duitse A3 [+video]

[TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]image-3642.jpgWIESBADEN (D) - Rond 4:46 uur is woensdagochtend een zeer ernstig ongeval gebeurd op de Duitse A3 tussen Idstein en Niedernhausen(Hesse). Een vrachtwagenchauffeur botste bovenop een vrachtwagen die op een uitvoegstrook richting een parkeerplaats stond. Het leed was niet te overzien en het ongeval had twee doden en twee ernstig gewonden tot gevolg.

Toen de vrachtwagen bovenop de vrachtwagen botste duwde deze op zijn beurt vervolgens weer vijf andere vrachtwagens op elkaar die wel op de parkeerplaats stonden. Tussen de geparkeerde vrachtwagens stond ook een personenauto. Deze werd volledig in elkaar gedrukt door de vrachtwagens. Twee inzittenden stierven ter plaatste en twee inzittenden op de achterbank raakten ernstig gewond.....................................

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het volgende geval. :(

En ondertussen worden er parkeerplaatsen bijgebouwd op plaatsen waar dit amper noodzakelijk is. (lees einde A61).

Maar op die waardeloze A3 blijft, behalve bij Würzburg, een nieuwe parking uit.

Belachelijk en triest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoe zal dat verzekering technisch nu gaan? Strikt genomen mocht die czech daar niet staan, evenals die 5 andere auto's die zo te zien op de uitvoeg strook staan.

Lijkt mij dat er best wel ergens een regeltje staat in de voorwaarden, dat je je auto ken alle tijden moet parkeren op een veilige plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe zal dat verzekering technisch nu gaan? Strikt genomen mocht die czech daar niet staan, evenals die 5 andere auto's die zo te zien op de uitvoeg strook staan.

Lijkt mij dat er best wel ergens een regeltje staat in de voorwaarden, dat je je auto ken alle tijden moet parkeren op een veilige plek.

IK denk dat die Czech,en de rest wat daar geparkeerd stond, een bekeuring krijgt en dat de verzekering van de veroorzaker voor de schade opdraait

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is geen speculeren. Of wil jij beweren dat er in die cabinne een hoogopgeleide Nederlandse chauffeur zat? ;)

Dat lijkt me niet, rijden daar nog hollanders dan ? Van de week weer zo'n gevalletje niet hoogopgeleide stuur vast houder. Op de a67 stoppen op de vluchtstrook en dan oversteken naar de pomp aan de andere kant.Is toch vragen om problemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt me niet, rijden daar nog hollanders dan ? Van de week weer zo'n gevalletje niet hoogopgeleide stuur vast houder. Op de a67 stoppen op de vluchtstrook en dan oversteken naar de pomp aan de andere kant.Is toch vragen om problemen?

Was zeker z'n bloempot vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden