[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Gisterenmorgen kom ik in bij een klant aan om fust te laden staat daar een DC auto te lossen.
Dus ik loop er even heen om te kijken of ze, het was een jonge meid, al bijna klaar was of dat ik eerst koffie kon gaan pakken.
Maar ze was net leeg en wilde gaan vertrekken dus ben ik vast naar mijn auto gelopen zodat ik kon gaan laden als ze weg was.
Alleen duurde het wel heel lang en op een gegeven ogenblik komt ze naar me toe lopen met de mededeling dat het starten niet meer lukte omdat haar accu's te leeg waren.
Dus gekeken of ik iets voor haar kon betekenen maar helaas, onze stekkers voor de laadklep waren allebei een mannetje dus overstarten zou niet lukken zonder iets te demonteren dus ze belde met haar planner dat dit hem niet zou gaan worden. Na overleg met haar planner dat ik niet de verantwoording op mij nam als de stekker kapot zou gaan heb ik de stekker uit elkaar gehaald en de losse polen tegen mijn stekker gehouden zodat het toch mogelijk was om te starten. Zij blij, de planner van Dasko blij en ik ook want ik kon gaan laden.
Nu is eigenlijk mijn vraag omdat ik eigenlijk nooit een volle vracht bij de klant lost: is dit normaal en komt dit vaker voor als je de motor niet laat lopen of zijn haar accu's toch te zwak geweest ???
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Bert
Gisterenmorgen kom ik in bij een klant aan om fust te laden staat daar een DC auto te lossen.
Dus ik loop er even heen om te kijken of ze, het was een jonge meid, al bijna klaar was of dat ik eerst koffie kon gaan pakken.
Maar ze was net leeg en wilde gaan vertrekken dus ben ik vast naar mijn auto gelopen zodat ik kon gaan laden als ze weg was.
Alleen duurde het wel heel lang en op een gegeven ogenblik komt ze naar me toe lopen met de mededeling dat het starten niet meer lukte omdat haar accu's te leeg waren.
Dus gekeken of ik iets voor haar kon betekenen maar helaas, onze stekkers voor de laadklep waren allebei een mannetje dus overstarten zou niet lukken zonder iets te demonteren dus ze belde met haar planner dat dit hem niet zou gaan worden. Na overleg met haar planner dat ik niet de verantwoording op mij nam als de stekker kapot zou gaan heb ik de stekker uit elkaar gehaald en de losse polen tegen mijn stekker gehouden zodat het toch mogelijk was om te starten. Zij blij, de planner van Dasko blij en ik ook want ik kon gaan laden.
Nu is eigenlijk mijn vraag omdat ik eigenlijk nooit een volle vracht bij de klant lost: is dit normaal en komt dit vaker voor als je de motor niet laat lopen of zijn haar accu's toch te zwak geweest ???
En wat zouden jullie in zo'n geval doen ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
19 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.