[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Bekend met Berg transport in oosterhout


stef

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
ik zal er niet gaan werken zal verder zoeken als ik jou jou was genoeg gehoord gehoord over dit bedrijf van een oud collega die er gewerkt heeft meer zeg ik niet.

Nooit afgaan op de mening van één persoon.En verhalen van via via en ik heb gehoord dat zijn meestal niet in het voordeel van de desbetreffende werkgever.

En meer zeg ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Rijden veel met palen, vloerplaten en barriers. Ken een aantal chauffeurs, leuke gasten. Weet niet of dit een sector is waar momenteel veel werk zit aangezien de bouw het moeilijk heeft. Maar ik zou zeggen, rij er ff langs en loop bij ze binnen, zo moeilijk zijn ze niet wat dat betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Verklaar je nader....:confused::confused::confused:

Nou,volgens post#3 zochten ze 5-08-2013 al een chauffeur.

Als ze die nu nog niet gevonden hebben(volgens Holland staat de advertentie er nu nog)dan zal het wel niet mee vallen een chauffeur te vinden.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden