[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Europe Flyer over genomen.


Gerard 2910

Recommended Posts

  • Forumlid

HUISSEN - Per 1 september jl. heeft FreshCargo alle bedrijfsactiviteiten van de Bas Selman Transport Groep B.V., handelend onder de naam Europe Flyer, overgenomen.

Wat de consequenties van de overname voor het personeel zijn is nog niet bekend. Eigenaar René van der Werff was woensdagochtend niet bereikbaar voor een toelichting op de overname.

Fresh Cargo is volgens gegevens van de Kamer van Koophandel een vrij nieuwe speler in de transportsector. FreshCargo BV werd op 1 juli jongtsleden opgericht. Volgens diezelfde gegevens zouden er rond de 15 werknemers werkzaam zijn bij het bedrijf, gevestigd aan de Hortensialaan 2 in Huissen.

Opvallend is wel dat René van der Werff, volgens zijn eigen LinkedIn pagina van juni 2012 tot en met augustus 2013 al directeur was van Europe Flyer.Europe-Flyer-LinkedIn.jpg

In elk geval wordt het bedrijf voortgezet op hetzelfde adres als waar Europe Flyer gevestigd was.

Volgens de bedrijfswebsite van FreshCargo, is het bedrijf met name actief in groupage vervoer van onder andere diepvries, vers en hangend vervoer. Volgens het bedrijf hebben zij een "verfrissende aanpak en heldere communicatie".

Bron: T-O

Mochten jullie nou denken dat de clan Selman hier niks meer mee te maken zal hebben, troost u, deze gaan door met hun praktijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Update:

HUISSEN - [update 12:13 uur] Per 1 september jl. heeft FreshCargo alle bedrijfsactiviteiten van de Bas Selman Transport Groep B.V., handelend onder de naam Europe Flyer, overgenomen.Directeur René van der Werff van Fresh Cargo bevestigd de overname. Van der Werff was tot de overname directeur bij Europe Flyer.

"Ik wilde al lang voor mezelf beginnen. Toen werd ik erop gewezen dat Europe Flyer een directeur zocht. Ik heb daar toen alles gereorganiseerd. Ik wil er een mooi bedrijf van maken", zegt van der Werff woensdag tegen Transport Online.Fresh Cargo is volgens gegevens van de Kamer van Koophandel een vrij nieuwe speler in de transportsector. FreshCargo BV werd op 1 juli jongtsleden opgericht. Volgens diezelfde gegevens zouden er rond de 15 werknemers werkzaam zijn bij het bedrijf, gevestigd aan de Hortensialaan 2 in Huissen."Ik heb Fresh Cargo opgericht en door middel van een management buy out heb ik alle klanten, materieel, loodsen en planning overgenomen van Europe Flyer.""Bas Selman is vorig jaar al uit het bedrijf gestapt. Ik wil van FreshCargo een mooi bedrijf maken en onze goede naam bij klanten voortzetten", benadrukt van der Werff.FreshCargo is met name actief in groupage vervoer van onder andere diepvries, vers en hangend vervoer. Volgens het bedrijf hebben zij een "verfrissende aanpak en heldere communicatie". Het bedrijf werkt voornamelijk met charters.

Bron: T-O.

Haha, hij wilde voor zichzelf beginnen, zeker de loterij gewonnen, of speelt de familie Selman voor Sinterklaas?

Ze rijden met charters, wat nu met het wagenpark?

Dit stinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Je was me nét voor......:D

:D

Ik ben wel een fan van het wit en blauw. Europe Flyer, PB of EW Kok of nu de nazaten. Freight line en noem ze maar op. Altijd een opvallende verschijning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen allemaal wel mauwen erover, zolang onze vrolijke vriend de wetgever vind dat bedrijven die failliet gaan, gewoon onder een andere constructie verder kunnen gaan, wij ons commentaar voor ons moeten houden.

Namelijk als wij zelf zo slim waren om gebruik te maken van al die mogelijkheden die de wet ons bied, boeide het ons ook verrekte weinig dat je naam rond zingt...

Als wij met pensioen gaan...zijn hun het allang namelijk....tig firma`s verder met een bank conto waar wij van mogen dromen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft niets Bert. Dhr Stakkers verleend ongetwijfeld wel weer een vergunning, zodat men weer terug van Kleve naar NL kan komen.:(

Dan kunnen er ipv gemotiveerde Duitse chauffeurs weer wat gemotiveerde Nederlandse chauffeurs aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig oostblokkers aldaar Shompie!

Jij zegt het routier. Ik zou het niet weten. Ik heb er voor gereden en ik heb er niks re klagen gehad. Mooi en leuk werk en ze kwamen na wat ze afgesproken hadden.

Als ze nu alleen nog maar met goedkope collega's werken is dat heel triest.... Maar ik geloof je gelijk :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tijdens een weekend overstaan eens met een Polski van een andere Nederlandse transporteur gesproken die zeer ontevreden was over zn werkgever want hij kreeg maar de helft betaald van wat ie bij Europe Flyer kreeg: 1500 euro. 2x 1500 euro is nog altijd 3000 euro bij mij... Die jongens kregen net zoveel betaald als de Nederlanders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden