Spring naar bijdragen

Valkje over de Moerdijkbrug


Gast Valkje

Recommended Posts

  • Forumlid

HIT,je hebt helemaal gelijk.Maar als ik over de Moselbrucke rijd ga ik er ook niet aan zitten denken van als ik hier toch een klapper op mijn stuuras krijg....

Daarbij wel de opmerking dat ik het petje afneem voor jouw werk,Valkje had zijn ogen nog open!(Als je begrijpt wat ik bedoel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@HIT

Ik heb het over het doelbewust de vluchtstrook over gaan om een auto die wil invoegen voorbij te rijden
een WIS op de vluchtstrook staat
Als op dat moment hij een klapper had gekregen op zijn vooras hadden we het nu gehad over en chauffeur die levensgevaarlijk was bezig geweest. Een chauffeur die dan met een aanklacht van doodslag te maken had gehad.

Als je dus een klapper krijgt en je rijdt net buiten je rijstrook kan je je dus schuldig maken aan doodslag, blijf je tussen de lijntjes

heeft het eventuele slachtoffer "gewoon" pech.

Ik begrijp je bezorgdheid over het oneigenlijk gebruik van de vluchtstrook, maar je reacties in dit topic zijn een beetje hap-snap.

maar hands-shaking-emoticons.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In de file mag je rechts inhalen. Vanaf 2:15 zou ik ook zondermeer rechts gaan rijden. Op 2:15 kom je nog wel even een RWS auto tegen, dat had ook het 'obstakel' kunnen zijn waarvoor de rechter baan afgekruist was. Ik kan anderen wel begrijpen als ze daarvoor nog even links blijven.

Overigens was het duidelijk de bedoeling om 50 te rijden ivm de wind. Er kan ook een ander voor jouw auto waaien terwijl je er voorbij komt! Kijk, ik ben er niet bijgeweest, dus kan niet oordelen over de windsterkte. Maar er zat een zeker plan achter van RWS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat Rws op de vluchtstrook staat doet er niks aan af. Die staan wel vaker op de vluchtstrook

Die heb ik bij Den Bosch een keer voor me gehad, via de vluchtstrook de file voorbij:ok:

Was vorig jaar zomer, toen ik daar in de file belande.

Sta ik daar mijn zeilen open te daaien toen die beste man stopte en vroeg wat ik aan het doen was.

Ik zeg die 10000 kippen hierachterin krijgen het een beetje benauwd in de file want auto ventilleert 100% tijdens rijden, maar stilstaan mag niet te lang duren.

Dus vraag ik hem zo van> kan jij mij niet langs die file loodsen, dan blijven ze alle 10000 wel leven.

Zegt tie> ik zet mijn zwaailampen aan en follow me:p

Dus die gasten zijn echt wel oke:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@HITAls je dus een klapper krijgt en je rijdt net buiten je rijstrook kan je je dus schuldig maken aan doodslag, blijf je tussen de lijntjes heeft het eventuele slachtoffer "gewoon" pech.

Ik begrijp je bezorgdheid over het oneigenlijk gebruik van de vluchtstrook, maar je reacties in dit topic zijn een beetje hap-snap.

maar hands-shaking-emoticons.gif

Misschien moet je even terug kijken waar ik het over heb. Als jij rechtuit tussen je lijntjes blijft rijden en je krijgt een klapper heb je een grotere kans dat je het voertuig onder controle houdt. Wanneer je een stuuractie maakt en je krijgt dan een klapper is deze kans bijna nul. En op dat moment dat hij naar de vluchtstrook stuurde had hij absoluut niets meer gehouden.

Verder zei ik al buiten deze actie had ik precies hetzelfde gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden