[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

kom maar op


bottertje

Vraag

  • Forumlid

Zo na een tijdje hier kijken en reageren en tijd stil zijn moet we toch wat van het hard.

Geloof dat ik toch maar voor een buitenlandse bv ga rijden

Ben het nu wel zat te wachten op dat ene bedrijf wat me wil betalen via de cao en nee ik niet opzoek naar de E schijf alle letters ervoor ook welkom.

na paar jaar hier lezen en na failliet van werkgever roep ik nu kom maar op, en salaris maakt niet uit al is het 2400 euro per maand netto na onkosten en belasting vis buitenland.

sorry maar is nu zo

Heb van alles geprobeerd en zelfs aangeboden om als zzper te rijden.

maar alle ideeen ten spijt het lukt niet.

denk nu dat er niets anders over blijft om voor een buitenlander te gaan rijden.

Dus kom maar op met de bak ellenden maar wil daar ook even tegengas aan geven.

Ik bereidt tot heel veel uren maakt niet uit weekenden weg geen probleem heb dat helaas steeds gedaan.

en dat zelfs om bedrijf te redden met laag salaris.

Nu de stand van zaken geen werk krijg te horen sorry u kan te veel en te veel verlangens hashahhahahah

uwv roept ook succes verder.

maar simpel wat nu de conclusie van verhaal

Zodra er werk is pak het aan ga niet wachten op die mooie cao baan ik doe het niet meer wil je fin overzicht wat het kost op die ene mooie baan kom maar op

ik nu idee de eerste die komt en meer biedt als uitkering kom maar op.

zo kom maar op met roepen dat ik het verkeerd doe maar betaal dan ook mijn rekeningen.

zoals ik het nu zie is ierland heel dichtbij en klinkt die 2400 euro heel goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Groot gelijk, je werkt toch allereerst om te kunnen leven?! Zodra dat geregeld is en je financieel weer goed zit kun je weer rustig verder kijken naar een werkgever die wel naar jouw minimum eisen een contract aan bied.

Ik kan je niet meer dan toejuichen dat je tot alles bereid bent om niet in de uitkering te blijven hangen en weer aan het werk te gaan!

Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Kan erg begrijpen dat je deze beslissing heb genomen.heb vroeger ook de mening gehad zo van: als je eenmaal aan het werk ben kom je nog ergens spreek je nog iemand en is de kans groter dat je ergens anders aangenomen wordt.want thuis zitten is ook niet alles.je moet ook aan je zelf en aan je gezin denken.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je komt toch uit de buurt van Alkmaar?

Zoek op de sites van grotere werkgevers en niet wachten tot er een advertentie in de krant staat.

Deze vond ik binnen 10 minuten zoeken.

Koomen uit Wervershoof zoekt weekend chauffeurs. Mijn neefje kwam daar als oproep chauffeur en heeft vanaf 2008 nog geen dag thuis gezeten :D

Daily-cool Warmerhuizen oproepchauffeurs. De drukkere periode komt er aan.

Bakker Braas Obdam vraagt een fulltime chauffeur.

Bijvoet uit Obdam ook, dan ben je een paar nachten weg.

Maar ik sta niet in jou schoenen en deel gelukkig jou ervaring van slechte werkgevers niet.

En vaste contracten.....:rolleyes: hopelijk in de toekomst weer.

Succes :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
  • 0

Kan die beste man geen ongelijk geven...kat in nauw en iets met rare sprongen.......woon zelf ook niet zover van grens duitsland en m'n blik zou ik dan ook die kant op richten.....heeft ook iets met een europa te maken want die kant willen of moeten we toch op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

nu ik dit voorbij zie komen heb ik eeb vraag. ik zie net staan braad zoekt fulltime chauffeurs is er toevallig iemand hier die ervaring heeft met het bedrijf braas of met hessing in zwaagdijk? heb namelijk bij allebij gesolliciteerd omdat ik van me oude baan af wil. alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden