[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

slapen in de cabine wordt duur


EJD

Recommended Posts

oeh ja acherm de vrouwtjes.. weerloze types die geen woord over de grens spreken .. nee die moeten we onmiddellijk in bescherming nemen want dat kunnen ze zelf echt niet...

... zoals koot en bie al zeiden "mag ik ff n teiltje?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oeh ja acherm de vrouwtjes.. weerloze types die geen woord over de grens spreken .. nee die moeten we onmiddellijk in bescherming nemen want dat kunnen ze zelf echt niet...

... zoals koot en bie al zeiden "mag ik ff n teiltje?"

 

 

Eigenlijk word er gezegd dat mensen die een andere taal spreken "gevaarlijk" zijn.

 

Dan komen we toch weer op dat stukje angst en onwetendheid wat een voedingsbodem is voor extremisme. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat anders sprekende, vrouwen die even gebruik willen maken van de sanitaire voorzieningen lastig vallen. Dat doen mensen die de eigen taal spreken ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dat lijkt mij niet uitgesloten.

Kijk een op de parkeerplaatsen aan willekeurig welke snelweg in NL,D,B of F

Vaak kun je er met de pkw amper tussendoor komen zo vol staat het met vrachtwaggels met chauffeurs die vaak al weken van huis zijn. Wanneer een vrouw alleen daar even moet stoppen om gebruik te maken van de sanitaire voorzieningen kan ik mij goed voorstellen dat dat een zeer onveilig gevoel voor ze oplevert. Zeker wanneer ze alleen maar voor haar onverstaanbare taal hoort.

Via de telefoon

 

 

De gedachten zijn heel vaak erger als wat anders

 

Daarbij komt nog Dat heel veel w.c. niet schoon zijn

 

En dat kan ik mij voorstellen dat het vaak problemen zijn voor vrouwen

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 Ik ben zeker geen anti bond,ik ben zelfs al meer dan 50 jaar lid.

Sterker nog,ik kan t iedereen aanbevelen ,je kunt n.l niet zelf alles wel effe regelen

Maar ik vind wel dat de H.H. bonds vertegenwoordigers zich eens wat meer moeten verdiepen van wat er bij de leden( die hun salaris opbrengen,want ze doen dat werk niet gratis) leeft,en hun oren eens wat verder open moeten zetten,en daar naar handelen.

Zolang er bij een vakbond mensen werken die meer dan €35.000,- bruto per jaar verdienen, zou je als arbeider geen lid moeten willen zijn van een vakbond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat lijkt mij niet uitgesloten.

Kijk een op de parkeerplaatsen aan willekeurig welke snelweg in NL,D,B of F

Vaak kun je er met de pkw amper tussendoor komen zo vol staat het met vrachtwaggels met chauffeurs die vaak al weken van huis zijn. Wanneer een vrouw alleen daar even moet stoppen om gebruik te maken van de sanitaire voorzieningen kan ik mij goed voorstellen dat dat een zeer onveilig gevoel voor ze oplevert. Zeker wanneer ze alleen maar voor haar onverstaanbare taal hoort.

Via de telefoon

De gedachten zijn heel vaak erger als wat anders

Daarbij komt nog Dat heel veel w.c. niet schoon zijn

En dat kan ik mij voorstellen dat het vaak problemen zijn voor vrouwen

Huub

nou huub de wcs zijn meestal brandschoon. De parking, die stinkt verschrikkelijk. Al die mannetjes die zonodig tegen hun wielen moeten zeiken... wel een goed afweermiddel tegen domme vrouwtjes die geheel allenig op pad hun pkw op jouw plekje willen zetten . Als t jullie echt interesseert kunnen we gerust n nieuw topic starten hoor!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang er bij de bank mensen werken die meer als 1000.000 per jaar verdienen zou je er geen cent naar toe moeten brengen, en dan zal ik over het koningshuis maar zwijgen.

 

Man wat kun jij een onzin vertellen  :rolleyes:

Jij vind dit onzin. Maar ik denk een groot deel van de chauffeurs niet. (Misschien wel het grootste deel)

Zeker als je bedenkt dat de bonden er de laatste jaren maar weinig van bakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zolang er bij de bank mensen werken die meer als 1000.000 per jaar verdienen zou je er geen cent naar toe moeten brengen, en dan zal ik over het koningshuis maar zwijgen.

 

Man wat kun jij een onzin vertellen  :rolleyes:

Misschien. Ik vind dat vakbondsleiders het goede voorbeeld moeten geven en van een modaal inkomen moeten leven.

 

Dat is voor de koning en de bank ook het geval, het enige verschil is dat je daartoe (in)direct verplicht aan moet betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klopt wel wat Ger zegt.

Er zijn wel degelijk vakbondsleiders die arbeidsrecht gestudeerd hebben.

Dat de vakbonden weinig voor elkaar krijgen, hebben we toch echt aan ons zelf te danken.

Geen achterban, geen vuist immers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog meer onzin dus, een dokter, verpleegster, pastoor, dominee en de politieagent staan ook allemaal in dienst van de gemeenschap, dus die moeten ook het goede voorbeeld geven en dus voor een minimum loon werken.

Laat iemand verdienen wat hij waard is, je weet niet eens wat voor opleiding ze gehad hebben dus hou op met onzin verkopen, ik kan je wel vertellen dat vakbondsbestuurders vaak in het bedrijfsleven meer kunnen verdienen, maar dat ook zij werken met een gedrevenheid en passie die jij niet kent, jij denkt alleen in je eigen straatje, en zo ken ik er nog een paar hier  :rolleyes:  :bey:

Wat zo het mooi zijn

 

Als de huisarts alleen maar L.T.S . gehad heeft

 

Ik denk als jij er heen moest Dat je dan niet wist hoe je kijken moest

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zo het mooi zijn

Als de huisarts alleen maar L.T.S . gehad heeft

Ik denk als jij er heen moest Dat je dan niet wist hoe je kijken moest

Huub

Ach, Mark Zuckerberg heeft ook nog niet eens zoveel aan scholing gedaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nu iets anders Weekend rust

 

Waar gaat het over Voor mij is er veel niet meer te volgen

 

Neem 100 Nederlandse chauffeurs

 

Hoeveel zijn er het weekend van huis af Laat ik zeggen 5 stuks Waarom die drukte

 

En de Europese chauffeurs Dat vinden we belangrijk Daar moeten we ons zeker druk om maken

 

Laten we is aan ons zelf denken

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog meer onzin dus, een dokter, verpleegster, pastoor, dominee en de politieagent staan ook allemaal in dienst van de gemeenschap, dus die moeten ook het goede voorbeeld geven en dus voor een minimum loon werken.

Laat iemand verdienen wat hij waard is, je weet niet eens wat voor opleiding ze gehad hebben dus hou op met onzin verkopen, ik kan je wel vertellen dat vakbondsbestuurders vaak in het bedrijfsleven meer kunnen verdienen, maar dat ook zij werken met een gedrevenheid en passie die jij niet kent, jij denkt alleen in je eigen straatje, en zo ken ik er nog een paar hier  :rolleyes:  :bey:

Ik weet niet of jij weet hoe hoog het inkomen van een verpleegster of een politie agent is? Ik zal je meteen uit de droom helpen, die verdienen echt niet meer dan modaal. Bij doktoren ligt dat anders.

 

Dominees en pastoors zijn grote fantasten die met hun fantasie geld verdienen. Geen idee wat je als dominee of pastoor kan verdienen. Wel weet ik dat er geen enkele aanleiding is om jezelf aan te sluiten bij zo'n kerk, want erg nuttig, zijn dergelijke op fantasie gebaseerde instituten niet.

 

Bovendien heb ik het nooit gehad over een minimum loon, maar over een modaal inkomen. Verwijd mij geen onzin te praten als je zelf modder spreek.

 

Bovendien denk je mij te kennen door te stellen dat ik geen gedrevenheid en passie ken en dat ik in mijn eigen straatje denk. Maar ik geloof niet dat wij elkaar kennen, dus doe dan ook niet alsof.

 

Ik ben van mening dat als je met gedrevenheid en passie je inzet voor je medemens, dat geld ondergeschikt is. Natuurlijk, de hypotheek moet betaald worden, het gezin moet eten en de kinderen moeten naar school. Maar als veteraan heb ik toch een heel ander idee over universitair geschoolde wijsneuzen die je vanuit het veilige Nederland vertellen hoe de wereld in elkaar steekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

kijk voor de gein eens op je jaaropgave. Een beetje chauffeur zit ook boven die € 35.000

Dan kan ik lang zoeken. Ik heb voor transportbegrippen altijd een deeltijd contract gehad. Dus zo heel veel overuren had ik dan ook weer niet en daarmee ook geen €35.000,- op mijn jaaropgave.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo alleen voor de uitvlaggers? Dit is ook een goed iets voor de eigenrijders die niet zoveel op hebben met deze regel.

Mee eens. En een enkele westerse chauffeur in loondienst.

Maar om wat voor aantallen gaat het dan?

Een fractie van de chauffeurs die dit wel noodgedwongen en met tegenzin moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Vanaf januari gaat Duitsland een slaapverbod voor chauffeurs handhaven......"

 

Dus als ik het goed begrijp mogen de collega's straks helemaal niet meer slapen???

Weet je wat ik zo jammer vind dat de voorstanders van deze regel over het algemeen hier een duidelijke mening hebben en daar dan ook duidelijk (anoniem) voor uit durven komen. Maar nee zeggen tegen een werkgever durven ze niet en moet het bij wet geregeld worden.

Is dat apart of ligt dat weer eens aan mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Weet je wat ik zo jammer vind dat de voorstanders van deze regel over het algemeen hier een duidelijke mening hebben en daar dan ook duidelijk (anoniem) voor uit durven komen. Maar nee zeggen tegen een werkgever durven ze niet en moet het bij wet geregeld worden.

Is dat apart of ligt dat weer eens aan mij

Veel hebben niet voor niks bruine vingers of een arm

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel hebben niet voor niks bruine vingers of een arm

 

Huub

Ik heb er geen last van ik zeg wat ik denk en als ik iets niet wil doe ik het gewoon niet. Soms vraag ik mij wel eens af waarom sommige klanten ondanks dat blijven bellen.

Misschien ben ik toch wel veel te goedkoop LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

D5 (wat tegenwoordig normaal is) zonder overuren komt al op € 29.722,68

Je hoeft dus niet eens heel veel overuren te maken om aan de € 35.000 te komen.

Via de telefoon

Je zit toch een beetje fout Dolf.

Het bedrag dat jij daar neerzet is berekend op E5

Bij D 5 kom je op € 28.264,32  Dit is toch nog 20 % onder de € 35.000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden