[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Wie kent OTV


Bris

Vraag

  • Forumlid

Hallo truckersvrienden van chauffeursforum,ik heb een vraag aan jullie.

Is er iemand bekend met het bedrijf OTV Fred Overweel Transport en Verhuur uit Ens?

Zijn er nog specificaties van deze man bekend geworden?

Ik heb hem vandaag aan de telefoon gehad en hij betaalde meer als 13,23 euro per uur,maar kon geen volledig salaris opgeven.

Ik zou dan zeecontainers gaan rijden[nog niet bevestigd dat hij die opdracht heeft] en dan 5 dgn plusminus 60 uur en 2 a3 overnachtingen rond 2200 euro uitkomen en dat is meer dan in de ww.

weekend thuis en auto mee naar huis mits hij achter hek kan staan..

Leek mij niet slecht,maar wie heeft er met dit bedrijf gewerkt of kent dit bedrijf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Je bent s'avonds thuis toch??

Maar om nu werk te gaan doen waar je normaal 1000 euro (all inn) meer voor krijgt dan ben je een dief van je eigen portemonnee en een vriend van desbetreffende baas

 

Als ik niets anders krijgen kan is 1500 nog altijd beter dan 950 en hetzelfde geldt voor

1800 enzovoort.

 

Ik word een beetje moe van al die mensen die vinden dat ik D5 of E6 of weet ik veel wat moet gaan eisen

"omdat de rest dat ook krijgt" .

Als diezelfde rest in de sloot springt, van een flat duikt

of onder de wielen van een trein gaat liggen doe ik dat ook niet,

maar dit zou ik dan wel moeten doen omdat de rest dat ook krijgt of "het normaal is" ?

 

Als ik die containersjappies bij ons hoor janken over hun hoge salaris zeg ik altijd "ik verdien zus en daarvoor doe ik zo".

Zonder uitzondering noemen ze mij gestoord ... kan beter een uitkering ophalen.

En dat vind ik nou een gestoorde mentaliteit.

Als ik meer kán krijgen ... graag.

Kan dat niet, ook prima ... van dit geld kan ik ook leven.

bewerkt door JPVisser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat je er van kan leven is 1 ding, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je het er maar mee moet doen voor altijd, na een tijdje heeft je werkgever heel goed in de gaten wat je voor hem "waard "bent. En dat mag natuurlijk ook "gewaardeerd" worden door hem.

 

En dat wordt het ook.

Misschien niet op de manier die mensen hier graag zien,maar dat is dan ook niet aan hen,

en ik betwijfel sowieso sterk dat diezelfde mensen mij E6 of D5 met alles erop en eraan

zouden betalen, ook zij zouden zo min mogelijk betalen, doen ze bij de super en de primark namelijk ook

en al die koopjes komen toch ergens vandaan, hé ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

,,,,

Ik word een beetje moe van al die mensen die vinden dat ik D5 of E6 of weet ik veel wat moet gaan eisen

"omdat de rest dat ook krijgt" .

 

 

"omdat de rest ZEGT dat ze dat ook krijgen"......... :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

zag op transport-online :Wegens uitbreiding zijn wij op zoek naar een ervaren chauffeur.

Werkgebied is Benelux, Noord Frankrijk en Duitsland.

Hele week van huis moet geen probleem zijn, ook kan het voorkomen dat je op zaterdag terug komt of op zondagavond moet vertrekken.

Wij zoeken een kandidaat die:

Gemotiveerd is

Zuinig met het materiaal omgaat

Schoon is op je eigen auto

Lichamelijk geen beperking heeft

Geen 8 tot 5 mentaliteit

Het betreft tautliner werk maar heb je ook ervaring met zeecontainers dan is dit een pre. Leeftijd is onbelangrijk wanneer je aan bovenstaande voorwaarden voldoet.

Interesse? Mail dan je CV naar transport@otv.eu

 

Deze vacature schijnt opgevuld te zijn, dat is tenminste gerapporteerd door een Gast,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden