[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

UPS- ontwikkelingen


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Forumlid
Op 3-2-2024 om 19:15 zei corydon:

UPS wil ook 12.000 man ontslaan. 

Niet in Eindhoven in ieder geval;

Ik kom daar sinds kort enige malen per week lossen.

In de kantines(bij de koffieautomaten) hangen flyers dat , wanneer een werknemer iemand aangeeft die daar als logistiek medewerker(wat dat ook moge zijn) wilt beginnen ,hij een premie van € 1000,00 tegemoet kan zien, € 500,00 na de proeftijd van betreffende persoon een € 500,00 wanneer zijn contract weer verlengt word.

 

( De voertaal is : gebroken Nederlands met een Engels accent):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
19 uur geleden zei europeaan:

Ik kom daar sinds kort enige malen per week lossen.

Dan zal ik je nog wel eens tegenkomen daar, wij komen daar dagelijks opleggers afkoppelen en busjes lossen (Jan Tromp)

Ik kom er de laatste tijd minder omdat ik wat andere ritten  doe bij Tromp.96418205_2636296599918503_2124436853489664_n.jpg.a79cd0941f3618d2ca144afcecfe6887.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei jean3:

Dan zal ik je nog wel eens tegenkomen daar, wij komen daar dagelijks opleggers afkoppelen en busjes lossen (Jan Tromp)

Ik kom er de laatste tijd minder omdat ik wat andere ritten  doe bij Tromp.96418205_2636296599918503_2124436853489664_n.jpg.a79cd0941f3618d2ca144afcecfe6887.jpg

Ik kom er alleen in de avond uren Jean, zo tussen 19.00 en 20.00 uur.

( Ik rij uitsluitend als er geen files meer zijn tussen Breda en Eindhoven  :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei corydon:

https://apnews.com/article/ups-package-contract-6a33df0260fd1db74edd38fa86b46933

 

UPS will cut 12,000 jobs and released a revenue outlook for this year that sent its shares down sharply.

DE ontslagen zullen hoofdzakelijk vallen onder de management functies en aannemers zegt men.

De aangeboden parcels van de klanten zullen hoe dan ook gelost, geladen en vervoert moeten worden.

De aangeboden€ 1000,00 zal niet gelden voor management functies vrees ik, maar alleen voor mensen die hun handen vuil willen maken.

Of ze moeten de overbodige managers de goederen laten lossen en laden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 13-3-2024 om 07:37 zei corydon:

https://apnews.com/article/ups-package-contract-6a33df0260fd1db74edd38fa86b46933

 

UPS will cut 12,000 jobs and released a revenue outlook for this year that sent its shares down sharply.

Onbegrijpelijk dat een firma als UPS kan bestaan. Ik heb onlangs een boormachientje ter herstelling bij een dealer binnengegeven voor herstelling, dit werd verstuurd naar de hoofdzetel in Brussel met UPS (heb ik achteraf gezien). Het koffertje was beschadigd en er waren onderdelen verdwenen. Als men de recensies bekijkt dan zijn het bijna uitsluitend negatieve zowel in Nederland als België. Goe bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Eesti:

Onbegrijpelijk dat een firma als UPS kan bestaan. Ik heb onlangs een boormachientje ter herstelling bij een dealer binnengegeven voor herstelling, dit werd verstuurd naar de hoofdzetel in Brussel met UPS (heb ik achteraf gezien). Het koffertje was beschadigd en er waren onderdelen verdwenen. Als men de recensies bekijkt dan zijn het bijna uitsluitend negatieve zowel in Nederland als België. Goe bezig.

Wat denk je dat er met de pakketten bij Post NL gebeurd? Heb zelf een tijdje Post NL gereden maar de tranen springen in je ogen als je ziet hoe ze op de cross docks met pakketten omgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden