Spring naar bijdragen

jean3

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    166
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    7

Waardering in de gemeenschap

780 Excellent

Over jean3

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  • Verjaardag 27-05-1951

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Luyksgestel

Recente profielbezoeken

915 profielweergaven
  1. ik moest effe 2x kijken ,ik dacht aan de tekst te zien dat ze er beiden uitvlogen (uit het stoeltje dan hè)
  2. jean3

    De Rel Arena, voor wie het wil.

    hier mag je toch rellen op dit deel van het forum
  3. ik zie niet specifiek de regel voor het prakrijk rijden erin staan, ik heb dit vernomen van de cursus leider.
  4. jean3

    De Rel Arena, voor wie het wil.

    goffedomme liekt facebook wel soms hier,kenne ze ok zo maaaaaaauwen over n spelvoudje🤣
  5. voor dat boetgeld had ie beter zijn banden kunnen aanschaffen
  6. jean3

    Jean zijn wagens

    nou alles zat nog goed strak ook omdat de rotorkopeggen vast tegen de (stevige) kleppen waren geladen en ondanks 2x controle op attest Covid door de Gendarmerie, die ook naar de lading keken toch niets er afgevallen (en het gezegde van, een boer knoopt het zolang tot het touw op is, ging hier ook op) nee nee, die stond kruiselings vast met 4 spanbanden, klemvast tegen het kopschot. (heb nog wel wat onthouden van voor mijn pensionering🤣) was alleen vergeten gummi/rubber matjes onder de banden te leggen
  7. jean3

    Jean zijn wagens

    weer wat hobby gedaan, wat zooi naar Fr voor de handel en wat zooi terug voor de handel en veiling evt. Dafke heef het prima gedaan, maakt wel veel toeren dikke 1500/1600 85 km per uur, en met maar 256 pk is tegen berg op wel wat weinig haha, en met de kraan werken ging het ook beter als de eerste keer ,alleen kon hij de Vierzon ( type: FV1, bouwjaar: 1948, gewicht: 3300 kg, 45 pk, cilinderinhoud: 10,32 ltr., -eencilinder tweetakt gloeikop, brandstof: diesel en andere olien) van 3300 kg niet heffen met de 16 tons kraan, ik zei tegen mijn zoon, ge moet eens wat meer toeren laten ma
  8. jean3

    Servaas Van der Heijden

    mijn oude werkgever waar ik tot mijn Pensioen gewerkt heb, was een fijne hartelijke persoon/werkgever.
  9. jean3

    Servaas Van der Heijden

    HAPERT - Op donderdag 19 november is, na een kort ziekbed, Servaas van der Heijden op 82-jarige leeftijd overleden. De heer van der Heijden was bijna zijn hele leven werkzaam bij van der Heijden Transport. Toen Servaas van der Heijden 15 jaar oud was begon hij bij het bedrijf dat zijn vader in 1932 had opgericht. Later nam hij het bedrijf samen met zijn broers van zijn vader over. In 1999 droeg hij het stokje over aan zijn eigen kinderen. Toch bleef de heer van der Heijden actief betrokken bij het familiebedrijf en was hij nog elke dag aanwezig. "Hij was een familieman m
  10. had je beter in December kunnen doen, in ieder geval de praktijk rij uren. in januari moet je namelijk 7 uren praktijk rijden en nu nog maar 3, kosten zijn dus 4 rij uren hoger (voor de werkgever of voor jezelf)
  11. of vast tegen het kopschot, maar dat zal wel niet mogen of kunnen zeker in dit geval (gewicht op trek as teveel dan??)
  12. jean3

    DIESKOO

    Óp de verjowwerdag va zénne klèènzoown mag de grötvowweder vur de jéste keejer meej na nen dieskoo-avont. Hij ziet dè zoowe af an de kaant. Zénne klèènzoown kömt buiten ossem trug van den dansvloewer. ‘Wa vénder van, Opa?’ vreeugtiej? ‘Wa zaak moete zégge jónge, ien ménnen tijt deen we dè mi tweeje èn gin’e we dorbè ligge.
  13. dan maar plaatjes kijken
  14. ken geen een filmke meer kijken van you tube (chrome/Ziggo en op Microsoft Edge ook niet) www.youtube.com heeft een ongeldige reactie verzonden. en porno hub doet het ook niet meer 😇
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden