[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

ik ben vervoer nodig na coimbra


Gast wilyboy89

Vraag

Gast wilyboy89

hallo ik ben een jongen van 22 jaar en ik heb werk in coimbra , maar ik moet nog vervoer er heen hebben en mijn probleem is ik heb geen geld om met het vliegtuig tegaan en wou een beroep op jullie doen ik hoop dat iemand van uit twente richting coimbra gaat

ik wil er overig na de tijd wel voor betalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Waarom zou dit persé een bedrijf uit twente moeten zijn?

Zijn zat bedrijven die ergens gaan laden en dit vervolgens op de zaak lossen en er een collega mee verder gaat.

Maar mijn advies is: Kijk ff op google en bel een paar transporteurs op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Jullie letten niet op. Hij heeft vervoer nodig NA Coimbra. Of heeft hij op zijn leeftijd ook al een taalprobleem? Dat is in de mode tegenwoordig:(

Er staat zelfs "ik ben vervoer nodig na coimbra" Hij heeft dus al vervoer want hij schrijft zelf ik ben vervoer.......... :D

Gr. Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Er staat zelfs "ik ben vervoer nodig na coimbra" Hij heeft dus al vervoer want hij schrijft zelf ik ben vervoer.......... :D

Gr. Harrie

Dat "ben" begrijp ik, dat is Twents. Maar "na" zal wel nieuw spelling zijn. Ik kan er slecht tegen, het verhaal van een ander over een ritje naar Zweden enzo ben ik ook halverwege mee gestopt, niet te lezen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Pas op Herman, straks krijg jij nog commentaar dat je mensen in hun waarde moet laten en niet op iedere slak zout moet leggen...

Maar ik ben het wel met je eens; sommige berichten zijn echt niet te lezen. En dan heb ik het niet eens over die van Huub, maar meestal zijn ze van jongeren. (leren die helemaal niks meer op school tegenwoordig...? Schande!)

We zijn voor niks geen chauffeur geworden.Ik geef toe dat ik een taal probleem heb

De meeste durven het nog niet eens.Ik laat iedereen in hun waarden.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik kan het ook! smiley_groot.gif In 1 keer!! smiley_groot.gifsmiley_groot.gif

Stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel. Als je het kan lzeen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Oh, dus Huub is 22 jaar:eek: wie had dat gedacht?:angel:

En een vliegticket voor 25 euro, hhmmm, betaal liever meer, met de gedachte dat er wat onderhoud word gedaan. Sommige dingen, of eigenlijk de meeste, wil je niet te goedkoop kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik kan het ook! smiley_groot.gif In 1 keer!! smiley_groot.gifsmiley_groot.gif

Stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel. Als je het kan lzeen,

Ik kan het ook!!:ja::ja:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik kan het ook! smiley_groot.gif In 1 keer!! smiley_groot.gifsmiley_groot.gif

Stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel. Als je het kan lzeen,

kostelyk:ok::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Oh, dus Huub is 22 jaar:eek: wie had dat gedacht?:angel:

En een vliegticket voor 25 euro, hhmmm, betaal liever meer, met de gedachte dat er wat onderhoud word gedaan. Sommige dingen, of eigenlijk de meeste, wil je niet te goedkoop kopen.

Besef wel dat de maatschappij die dat ticket aanbiedt nog geen

enkel dodelijk ongeval heeft gehad in zijn 26 jarig bestaan.

Vorig jaar vervoerden ze 72 miljoen mensen met 278 737's dus

ik persoonlijk betaal gerust die 26 euro aangezien ze in weze niets anders

doen dan de bus die hier op de hoek stopt :

Ze ploffen me ergens in een uithoek neer en daarna mag ik het zelf uitzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

En een vliegticket voor 25 euro, hhmmm, betaal liever meer, met de gedachte dat er wat onderhoud word gedaan. Sommige dingen, of eigenlijk de meeste, wil je niet te goedkoop kopen.

Zo denken enkele transportbedrijven en opdrachtgevers er anders over.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden