Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 15-05-14 in all areas

  1. Heb twee filmpjes gemaakt bij Dallas, deze is als je via highway 75 van uit het norden komt, "South Bound" noemen ze dat hier. Helaas niet echt een vaste hand. De andere laad nog, en laat t centrum zien.
    3 points
  2. Kom je hier weer n's terug na een tijdje, vind je een topic vol redenen om maar niet te gaan werken. Beetje jammer mensen. Die reiskostenvergoeding, die staat gewoon niet in de CAO. Als je dan op je 50e rijbewijs C hebt gehaald en er is een werkgever die je 13-16 per dag aan het werk kan/wil zetten, investeer dan die paar lullige Euro's voor benzine. Pas als je in de praktijk geleerd hebt, en echt wat kunt, dan kun je heel misschien eens eisen gaan stellen. Als ik op vrijdag een mailtje van de planner bij Appel krijg: "wil je morgen vrij" dan zeg ik "ja dank je, super". Maar dat is alleen omdat ik die 20 Euro per uur makkelijk kan missen. Iemand die in geldnood zat en echt wat kon, zou alleen met weekenden al 2.000 bruto kunnen verdienen. Pak er nog een vrijdag of maandag bij en je hebt een riant inkomen!
    3 points
  3. Van de ouwe baas, liep fantastisch, alles "kon" en alles "mocht" en de centen prima in orde!! En toen hij de hele boel overdeed aan Goes moest dat daar de koe met de gouden horens zijn!! Een planner van de oude baas begon (opnieuw) voor zichzelf en ziet er allemaal goed uit en volgens mij loopt het goed bij Koeltrans Angeren bv en de oude baas zelf begon opnieuw in Bemmel en het gaat daar kennelijk buitengewoon goed met Koeltransport Aalsmeer bv En de firma Goes investeerde fors in TOP transport & logistiek en de officiële naam werd Goes Aalsmeer bv (maar alles zat in de Meern en Venlo) En van de nieuwe baas een splinter nieuwe koets!!! TOP-flora international zat in de Chiccolella groep. Jammerlijk is het hopeloos mis gelopen!!! Om te kunnen zien danwel bemerken dat het bergafwaards verliep hoefde je geen geleerde voor te zijn, de markt verschoof zich naar oost €uropa en de belangrijkste / grootste opdracht gevers gingen failliet en dan wordt het moeilijk overeind te blijven!! Daarom ben ik wat anders gaan zoeken, iets wat ook niet meer voor het oprapen ligt!!! En sinds bijna 1 jaar rij ik hiermee, winkels in en om Amsterdam (Albert Heijn) bevoorraden vanuit Zaandam. Werd eerst volledig voor "gek" verklaart maar heb er nooit spijt van gehad en eerlijk gezegd ben ik er nu juist blij mee anders had ik door faillissement van Goes (waar ik vandaan kwam) hard tussen wal en schip geraakt!!
    1 point
  4. Lesscher Saasveld zoekt nog chauffeurs.. http://www.lesschertransport.nl/
    1 point
  5. ja en dan heb je nog je bestuurdertacho pas om de 5 jaar en bijv: je id kaart,, zo blijf je wel mooi bezig, ja je moet er wat voorover hebben , maar kan me best voorstellen dat jonge jongens geen chauffeur meer willen worden, eigenlijk is er een bal meer aan, voordat zij alle rijbewijzen hebben zijn ze jaren verder, en een stuk armer, de lonen zijn ook niet super,, de 48 urige werkweek, en het vrijberoep is er ook wel af ( het meest gecontroleerde beroep tegenwoordig) bijv: dat volgsysteem ,, een voorbeeldje: had laatst een ritje naar hoogeveen moest om 7 uur vertrekken want is 2 uur rijden en moest 9.00 lossen afgesproken tijd. rijd er ook precies 2 uur op als ik niks tegen heb 83 op cruiscontrol dus ik klok in op de zaak om kwart voor 7 loop naar de toetoet stond de ah nog los dus ff aankoppelen enz rijd weg 8 minuten over 7, precies om 9 uur ging mn telefoon reed net voor de afslag hoogeveen het was het plannertje,, hij zei me waarom ik er nog niet was en dat ik op tijd diende te vertrekken want als ik te laat was gebeurd het vaak dat er dan een andere wagen voor gaat en dat ik dan te laat terug ben voor de 2e rit, en hij zei dat ik 8 min te laat vertrokken ben,dat kon die allemaal zien op de pc, ik werd toen toch wel lichtelijk boos, heb um gezegd waarom zet je me niet een half uur eerder op half 7 vertrekken kan dan onderweg als het moet ook nog even scheiten ofzo of ben je bang dat je me een half uurtje meer moet uitbetalen, van dit soort dingen spring ik uit mn vel dit bedoel ik met het meest gecontroleerde beroep.
    1 point
  6. En als Wij het toen die tijd konden zie ik niet in waarom hij het nu niet zou kunnen doen....... Nee kan niet meer je hebt rij en rusttijden en daar moet je je aanhouden, als je nu heden ten dagen in Frankrijk dit zou doen en je wordt gepakt dan kan je aardig je banksaldo als sneeuw voor de zon zien verdwijnen en waar werk je voor? toch niet voor de bekeuringen hoop ik. gelukkig zijn die tijden voorbij en laten we het ook zo maar houden, is ook niet alles hoor maar beter als 'vroegah" Hoef niet te gaan rekenen want het is gewoon onverantwoord! maar heel anderen tijden zie ik tenminste aan de bedrijfsnaam dus lang geleden. Neem aan dat je voor een baasje reed? dan is het sowieso al van de gekke, baasje vind het prima dat zijn chauffeur dit doet dus kan een ander het ook doen en jij ook weer de volgende keer, maar als je bijna omvalt van de slaap en je gaat slapen dan is baasje boos!! Dat soort werkgevers die dit toestaan moesten eens een fikse boete krijgen inplaats van de chauffeur alhoewel het is ook zijn verantwoordelijk ten alle tijden. Voor mij kunnen dit soort werkgevers de boom in, hou je gewoon aan je rij en rusttijden die zijn er niet voor niets, jullie laten je opnaaien!!
    1 point
  7. Niet negatief, maar realistisch. Ik was vanmorgen in Hoofddorp. Daar stond een wagen van Haenen Maasbree. Ook al op Pools kenteken en dito chauffeur. Die heeft het dus ook al uitgevonden. Op dit moment sta ik bij een Rotterdamse containervervoeder. Het halve wagenpark staat aan de kant. En aan de bordjes achter de ramen te zien is dat niet omdat er een chauffeurstekort is. Maar oh oh, wat is het toch positief allemaal.
    1 point
  8. dit is echt porno materiaal gewoon perfect!
    1 point
  9. knappe chauffeurs heb je overal de goede moet je tegenwoordig met een vergrootglas zoeken
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden