[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

hoe veranderlijk zijn klanten


Gast chauffeurtjenuenen

Recommended Posts

Gast chauffeurtjenuenen

vandaag was ik bij een klant.

die klant heeft me 2 weken geleden uitgelegt.

dat ik voledig zelfstandig kan lossen zonder me eerst te melden.

dus eerst fust laden.

goederen eruit (heeft toch altijd 1 rolcontainer)

spullen in de koelcel zetten.

en een krabbel en koffie halen.

nu kwam ik vandaag.

zoals uitgelegt.

doe ik alles wat me verteld is.

kwam hij en begon hij je moet je eerst melden bla bla bla.

zijn er hier meer met zulke ervaringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ja hoor in mijn tijd als distri. chauffeur ook div. keren zoiets meegemaakt.

maar ik kon er meestal alleen maar om lachen:)

het is wel vaak je eigen instelling,

als je er zelf om kunt lachen dan word je er niet gek bij.:stom:

als je er over opwind loop je er veel langer mee in je gedachten is mijn ervaring

dus laat maar waaien is het beste:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Simpele verklaring Mario

veertien dagen geleden was het mooi weer nu het blad van de boom valt en regent kunnen de klanten veel minder hebben , ik merk het aan de retourbonnen bij mooi weer hoef ik weinig retour te nemen/halen maar op moment is het weer bingo !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kwam laatst op een morgen bij Nefit in Deventer zet me auto aan de kant en ga me aanmelden.

Vraagt die man of ik al voor een deur sta, ik zeg nee want ik kwam er toen voor het eerst.

Moest er 2 weken later weer naartoe en denk zet de auto direct maar voor de deur dan scheeld dat alweer 10 min.

Begint er een man te mieren dat ik me eerst moet aanmelden enzo..

Moest mijn auto 1 deur verderop staan, ik zeg dat doen we de volgende keer wel haha

Lekker tegenstrijdig met elkaar haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam laatst op een morgen bij Nefit in Deventer zet me auto aan de kant en ga me aanmelden.

Vraagt die man of ik al voor een deur sta, ik zeg nee want ik kwam er toen voor het eerst.

Moest er 2 weken later weer naartoe en denk zet de auto direct maar voor de deur dan scheeld dat alweer 10 min.

Begint er een man te mieren dat ik me eerst moet aanmelden enzo..

Moest mijn auto 1 deur verderop staan, ik zeg dat doen we de volgende keer wel haha

Lekker tegenstrijdig met elkaar haha

lekker handig he? dan denk je ook mee met de klant als chauffeur zijnde, denk je goed te doen, niet doen dus LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ga eens op DUITSLAND rijden, daar veranderen de gewoontes/regels en manier van handelen vaak per seconde...

We rijden voor een firma waarvoor we regelmatig in Duitsland moeten lossen, als je daar zo het terein opkomt rijden zonder je eerst te melden dan heb je de poppen aan het dansen. Loodsbaas, planner & rangeerders allemaal in één tel helemaal van slag. Scheisse hier Scheisse daar!!!

Zet je de auto netjes op de parking neer en meld jij je eerst binnen dan zeggen ze: Goh waarom staat je auto op de parking staan en niet voor een deur?

En als ze het nodig en/of druk hebben dan bellen ze je op.... Zet de auto maar direct voor de ramp dan even lossen en dan kom je maar even naar het kantoor toe... Dan mag in eens alles wat je anders laten moet!

Maar wanneer doe je het goed? DAS WEISS MANN NIE BEI UNSE NACHTBAREN!! Ich weiss es nicht mehr :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo hebben wij een klant met 1 deur aan de ene kant van zijn magazijn en een deur aan de andere kant van het magazijn in een andere straat. De ene keer sta je bij een deur dan word je toegesnauwd we lossen toch altijd bij de andere deur. Dus je rijd rond en de week erop rijd je meteen naar die andere deur maar je raad het al.........

Dus tegenwoordig bel ik hem maar vijf minuten van te voren op......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ga eens op DUITSLAND rijden, daar veranderen de gewoontes/regels en manier van handelen vaak per seconde...

We rijden voor een firma waarvoor we regelmatig in Duitsland moeten lossen, als je daar zo het terein opkomt rijden zonder je eerst te melden dan heb je de poppen aan het dansen. Loodsbaas, planner & rangeerders allemaal in één tel helemaal van slag. Scheisse hier Scheisse daar!!!

Zet je de auto netjes op de parking neer en meld jij je eerst binnen dan zeggen ze: Goh waarom staat je auto op de parking staan en niet voor een deur?

En als ze het nodig en/of druk hebben dan bellen ze je op.... Zet de auto maar direct voor de ramp dan even lossen en dan kom je maar even naar het kantoor toe... Dan mag in eens alles wat je anders laten moet!

Maar wanneer doe je het goed? DAS WEISS MANN NIE BEI UNSE NACHTBAREN!! Ich weiss es nicht mehr :stom:

En toch is het wel handig zo'n klant. Je kan er gewoon je eigen gang gaan, het is toch nooit goed :D. Dus gewoon doen zo als het je zelf het beste past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
vandaag was ik bij een klant.

die klant heeft me 2 weken geleden uitgelegt.

dat ik voledig zelfstandig kan lossen zonder me eerst te melden.

dus eerst fust laden.

goederen eruit (heeft toch altijd 1 rolcontainer)

spullen in de koelcel zetten.

en een krabbel en koffie halen.

nu kwam ik vandaag.

zoals uitgelegt.

doe ik alles wat me verteld is.

kwam hij en begon hij je moet je eerst melden bla bla bla.

zijn er hier meer met zulke ervaringen?

Vaak heb zulke mensen weinig of niks te vertellen thuis ,of zijn ze net zelf uit gekafferd.

Dat reageren ze dan af op jouw( ons chauffeurs) Barf, beetje jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach ja, Deutchland.. SEITE AUFMACHEN................

Zeg ik, "Daar is een dok, dat gebruik ik liever"

Duitser word kwaaier en kwaaier, sjef erbij, eindelijk zijn ze zo slim om even naar buiten te koekeloeren om een koeler te zien:D:D. Daarna alles koek en ei, aardig zelfs.

Toch kwam ik redelijk graag in D, vooral het zuiden, of noorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik had van de week ook een klant in Amsterdam.

Ik wist nog van het verleden dat je altijd aan de achterkant moest wezen bij het magazijn. Sta ik dus achter en meld mij.

"vers is op maandag altijd voorom in de winkel".

Nou prima joh, dan rij ik wel weer even om. Dus 15 minuten later eindelijk bij de voorkant aangekomen( je moet namelijk een stukje om rijden om dat te doen ).

Kom ik op donderdag weer eens.... sta ik weer achter. Wat denk je? Zelfde ritueel. Dus ik nog snauwen dat ie dat verdomme op maandag ook wel had mogen melden.

Plus beide keren het verwijt dat ik te laat was. Wel een heel kwartier en 20 minuten respectievelijk.

Kom ik op vrijdag weer bij dat adres om lege fust te halen. Nou deze keer wist ik 100% zeker dat ik achterom moest wezen. Dus dat ging allemaal prima. Kom ik mij melden in de winkel..... blijkt dat ze het fust nog niet klaar hebben staan. Ik dacht nog bij mijzelf... wel mij uitkafferen dat ik een kwartier te laat ben, maar vervolgens zelf het verkeerde voorbeeld geven door het fust niet op tijd klaar te hebben :-X.

Een uur later reed ik pas weer weg.:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kom ik op vrijdag weer bij dat adres om lege fust te halen. Nou deze keer wist ik 100% zeker dat ik achterom moest wezen. Dus dat ging allemaal prima. Kom ik mij melden in de winkel..... blijkt dat ze het fust nog niet klaar hebben staan. Ik dacht nog bij mijzelf... wel mij uitkafferen dat ik een kwartier te laat ben, maar vervolgens zelf het verkeerde voorbeeld geven door het fust niet op tijd klaar te hebben :-X.

Een uur later reed ik pas weer weg.:cool:

ik rij gewoon weg,moet hij zijn zooi maar klaar hebben staan,gebeurd maar 1 keer de volgende keer staat het wel klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ga eens op DUITSLAND rijden, daar veranderen de gewoontes/regels en manier van handelen vaak per seconde...

We rijden voor een firma waarvoor we regelmatig in Duitsland moeten lossen, als je daar zo het terein opkomt rijden zonder je eerst te melden dan heb je de poppen aan het dansen. Loodsbaas, planner & rangeerders allemaal in één tel helemaal van slag. Scheisse hier Scheisse daar!!!

Zet je de auto netjes op de parking neer en meld jij je eerst binnen dan zeggen ze: Goh waarom staat je auto op de parking staan en niet voor een deur?

En als ze het nodig en/of druk hebben dan bellen ze je op.... Zet de auto maar direct voor de ramp dan even lossen en dan kom je maar even naar het kantoor toe... Dan mag in eens alles wat je anders laten moet!

Maar wanneer doe je het goed? DAS WEISS MANN NIE BEI UNSE NACHTBAREN!! Ich weiss es nicht mehr :stom:

Laatst las ik de krant het volgende over Duitsers : likken naar boven; trappen naar beneden.

En nou heeft een chauffeur in dld maar een laag aanzien; dan weet je het wel. Terwijl die domme staplerfahers zeker aardig minder verdienen dan de gemiddelde lkw fahrer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo allemaal.

Momenteel werk ik als koerier en ik kom afgelopen week bij een bedrijf in rotterdam om 1 kleine colli af te geven staat er bij de poort eerst auto parkeren en melden bij portier,Oke doen we dan maar he afijn meneer was druk aan het bellen en 5 minuten later jahoor zegt u het maar,ik dus verteld wat ik kwam doen ohhhhhhhh zegt hij dan moet u eerst een film bekijken!!! ik dus 20 min naar een slaapverwekend scherm kijken en na bijna in slaap gevallen te zijn zag ik nog net het stukje THE END:o

ik gemeld dat de film was afgelopen kreeg ik een vragenlijst of ik die wou invullen en jahoor die vragen gingen over het filmpje waar ik dus net lekker bij had zitten doezelen:eek: je raad het dus al veel vragen fout en moest dus nog eens dat filmpje bekijken +vragenlijst invullen:banaan:ja dit keer was ik geslaagd krijg ik dan nu een certificaat!!! maar nee heeft u uw id kaart bij u vraagt hij dan,oke ik dus weer naar de auto gewandeld en weer terug en inmiddels bijna 1,1/2 uur verder krijg ik van deze kl....tzak te horen had u het doosje maar mee genomen want u kunt hem afgeven bij de deur hier net achter de slagboom:eek::mad::stom::hamer::zegtniets:

Maar ja ik kon de reis wel uitgerust vervolgen dus het had ook een voordeel dan maar he :D

Groeten marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
krijg ik van deze kl....tzak te horen had u het doosje maar mee genomen want u kunt hem afgeven bij de deur hier net achter de slagboom:eek::mad::stom::hamer::zegtniets:

Maar ja ik kon de reis wel uitgerust vervolgen dus het had ook een voordeel dan maar he :D

Groeten marcel

Dit zou dan voor mij de derde zijn die ik over de balie heenscheurde verdikke zulke gasten halen je het bloed onder de nagels vandaan !!Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

belgisch klanten vind ik meestal zo vreselijk.......sommige klanten heeft heftruck....en toch moet ik verplicht met klep lossen en zelf brengen naar koelcel....Daar ben ik soms niet blij mee...

En fransen.....pffffffffffff bijv open tot 16h00.... en ik was keurig net optijd om 15h45 en toch mag ik niet 1 plt lossen maar pas morgen! fransen zijn te bang voor hard werken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En fransen.....pffffffffffff bijv open tot 16h00.... en ik was keurig net optijd om 15h45 en toch mag ik niet 1 plt lossen maar pas morgen! fransen zijn te bang voor hard werken...

dit klopt ja. Laatst volle vracht losgestort vis gelost bij een voedingsbedrijf in frankrijk. 11 h 55 was ik leeg. Ik weer terug naar de weegbrug....niemand... om half 2 's middags kwamen ze weer. Hoefde alleen nog maar uit te wegen. Maar kon mooi 1.5 uur wachten.

Vrijdag na 13 h doen ze niet veel meer laat staan voor 8 uur 's morgens....... ze doen eigenlijk nooit zoveel die Fransen. Maar de ene fabriek verschilt wel met de andere. Fabrieken met portiers en aanmeld procedé zijn vaak de mindere, maar dat is overal wel zo denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En fransen.....pffffffffffff bijv open tot 16h00.... en ik was keurig net optijd om 15h45 en toch mag ik niet 1 plt lossen maar pas morgen! fransen zijn te bang voor hard werken...

Jij komt zeker nooit in Duitsland? Het aantal bedrijven dat in Dld om 13:00 zijn warenahname sluit is eindeloos!:(

Daar in tegen gaan ze vaak wel om 06:00 uur weer met frisse tegenzin ertegen aan, dat dan weer wel!:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jij komt zeker nooit in Duitsland? Het aantal bedrijven dat in Dld om 13:00 zijn warenahname sluit is eindeloos!:(

Daar in tegen gaan ze vaak wel om 06:00 uur weer met frisse tegenzin ertegen aan, dat dan weer wel!:ja:

Dat klopt helemaal.... Ik hoef bijna nooit in duitsland 1 dag wachten....te laat dan is echt jammer en direct retour mee naar NL...:tu: ( ivm verse produkten)

Maar in frankrijk moeten we gewoon wachten tot volgende dag.:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hallo allemaal.

Momenteel werk ik als koerier en ik kom afgelopen week bij een bedrijf in rotterdam om 1 kleine colli af te geven staat er bij de poort eerst auto parkeren en melden bij portier,Oke doen we dan maar he afijn meneer was druk aan het bellen en 5 minuten later jahoor zegt u het maar,ik dus verteld wat ik kwam doen ohhhhhhhh zegt hij dan moet u eerst een film bekijken!!! ik dus 20 min naar een slaapverwekend scherm kijken en na bijna in slaap gevallen te zijn zag ik nog net het stukje THE END:o

ik gemeld dat de film was afgelopen kreeg ik een vragenlijst of ik die wou invullen en jahoor die vragen gingen over het filmpje waar ik dus net lekker bij had zitten doezelen:eek: je raad het dus al veel vragen fout en moest dus nog eens dat filmpje bekijken +vragenlijst invullen:banaan:ja dit keer was ik geslaagd krijg ik dan nu een certificaat!!! maar nee heeft u uw id kaart bij u vraagt hij dan,oke ik dus weer naar de auto gewandeld en weer terug en inmiddels bijna 1,1/2 uur verder krijg ik van deze kl....tzak te horen had u het doosje maar mee genomen want u kunt hem afgeven bij de deur hier net achter de slagboom:eek::mad::stom::hamer::zegtniets:

Maar ja ik kon de reis wel uitgerust vervolgen dus het had ook een voordeel dan maar he :D

Groeten marcel

Als ik een klein pakje heb, neem ik het pakje mee, en probeer ik het eerst bij de portier. En anders moet je tegen de portier zeggen ik heb een klein handzaam pakje, bij de meesten kun je het bij hun achterlaten.

Maar dit was wel een leermoment. Dit vergeet je nooit weer LOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kom ik op vrijdag weer bij dat adres om lege fust te halen. Nou deze keer wist ik 100% zeker dat ik achterom moest wezen. Dus dat ging allemaal prima. Kom ik mij melden in de winkel..... blijkt dat ze het fust nog niet klaar hebben staan. Ik dacht nog bij mijzelf... wel mij uitkafferen dat ik een kwartier te laat ben, maar vervolgens zelf het verkeerde voorbeeld geven door het fust niet op tijd klaar te hebben :-X.

Een uur later reed ik pas weer weg.:cool:

ik rij gewoon weg,moet hij zijn zooi maar klaar hebben staan,gebeurd maar 1 keer de volgende keer staat het wel klaar.

Ik niet. Als de planning zegt dat ik daar het fust moet ophalen dan doe ik dat.

Moet ik dan een uur wachten dan doe ik dat ook.

Ik word per uur betaald. Mijn werkgever word per uur betaald.

Probleem van de klant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Beste Ge.

het was inderdaad een chemisch bedrijf waar ik moest zijn en ook had ik duidelijk aangegeven dat het maar om 1 klein pakketje ging!

Ik ben het met je eens dat veiligheid bij dat soort bedrijven heel belangrijk is en als ik inderdaad achterop het grote terrein had moeten lossen of zoals de meeste chauffeurs langere tijd op het terrein had moeten verblijven is het ook belangrijk om te weten bij een calamiteit hoe te handelen!!Maar als de ontvanger van het pakketje zijn arm om de deur heen had uitgestoken en ik mijn arm had uitgestrekt dan had ik niet eens voorbij de slagboom hoeven te komen,

en als zo,n portier dat dan weet vind ik het persoonlijk overdreven om dan zo,n drama er van te maken.

Groetjes Marcel:sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden