[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

de week van rubberduck


rubberduck

Recommended Posts

  • Forumlid

Weer een week verder, dus weer een week dichter bij mijn pensioen.

Heb weinig meegemaakt, en geen tijd om te schrijven, moet de verjaardag van trix vieren vandaag.

Naar de vrijmarkt,ouwe meuk kopen die een ander jaren op zolder heeft verzameld, staat nu uitgestald.

De po van opa, ouwe puzzels waar 30 stukjes van ontbreken, leggings die al 5 jaar gedragen zjn, bah.

een kalender uit 2002, nee dank je ik heb al.

Wat een raar volk zijn we toch, nou dank je die zooi hoef ik niet, ouwe meuk van een ander hoef ik niet.

Daarom, wat foto's, lekker makkelijk.

Het was ongelukweek.

attachment.php?attachmentid=18608

attachment.php?attachmentid=18610

attachment.php?attachmentid=18612

Sorry voor de slechte foto, maar deze stondaan de verkeerde kant van de snelweg.

zal mijn raam eens een keer schoonmaken.

attachment.php?attachmentid=18609

Donkere wolken pakken zich samen boven leipzig.

attachment.php?attachmentid=18614

attachment.php?attachmentid=18611

zomaar even een sfeerplaatje van oost duitsland.

attachment.php?attachmentid=18613

In zuid belgie Donderdagmiddag, daar dooide het 33 graden.

attachment.php?attachmentid=18607

Zo dat was het weer, leker makkeljk deze week, heb me er weer met een jantje van leiden afgemaakt.

Ga nu snel de oranjebitter opzoeken, leve de koningin, hoera hoera, hoera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Fotoos maken tijdens het rijden... dat is gevaarlijk RD, en waarschijnlijk precies wat al die chauffeurs deden die de wagen in de prak hadden.:rolleyes::angel:.

Goed om te weten dat die gezellige appartementjes er nog precies hetzelfde uitzien in de voormalige duitse democratiese republiek:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410
Fotoos maken tijdens het rijden... dat is gevaarlijk RD, en waarschijnlijk precies wat al die chauffeurs deden die de wagen in de prak hadden.:rolleyes::angel:.

dan kunnen we t topic "voorruitfoto's" wel sluiten.....:D

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Fotoos maken tijdens het rijden... dat is gevaarlijk RD,

AHUM, corydon, sorry hoor zal geen foto's meer maken onder het rijden, heb nog wel een mooie foto van jou gevonden hier op het forum.

Reed speciaal voor jullie vlak langs t randje....

1005358r.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Daar stond ik dan in de stal, 2 grote borstelige wenkbrauwen keken mij aan, haar uit zijn neus en oren, zijn hond snuffelde aan mijn schoen, hij doet niks hoor zei de boer.

Achter hem stonden de koeien onverstoorbaar door te eten, en met hun staart vliegen weg te slaan.

even daarvoor wist ik het even niet meer, afgelopen woensdag ochtend, op zoek naar rue du huppeldepup in een plaats onder lyon.

Ik stond voor de straat, maar kon en mocht er niet in, wat doe je dan in zo'n dorp op het franse platteland?

juist, naar de andere kant van het dorp, en via die kant erin, maar ook dat ging niet lukken, te smal, of de auto te breed.

gevraagd aan een fransoos, geen idee, ik woon hier niet.

Dus terug naar de andere kant weer, even verder dus het boerenerf opgedraaid, en daar vond ik dus de boer in de stal.

De hond lag inmiddels al te slapen, de boer vertelde dat ik maar op 1 manier kon komen, bij hem door het weiland over dat stofpad daar.

Zie je dat bos daarachter? daar in, 2e pad links en het asfalt op naar rechts, dan na 500 meter zit je adres.

Was afgelopen maandag dus vertrokken met 11 adressen onder lyon richting italiaanse grens.

attachment.php?attachmentid=19113

attachment.php?attachmentid=19110

attachment.php?attachmentid=19108

attachment.php?attachmentid=19107

attachment.php?attachmentid=19106

attachment.php?attachmentid=19109

attachment.php?attachmentid=19111

De hele week klopten adressen al niet, of klanten waren verhuisd en het oude adres stond nog op op de cmr, of onvolledige adressen, kloten dus, volgende week de planning maar eens aanschieten.

Inmiddels aangekomen na een rallyrit door een weiland en bos bij de klant, kon je het vinden, uuhhh zus en zo, ja dat klopt, fijn.

woensdagmiddag leeg richting nancy, daar aangemeld bij de portier, morgen vroeg om 5 uur 20 sta je aangemeld, mooi, zon en een boek, heerlijk avondje.

De volgende ochtend om 4 uur op, eten wassen koffie enz.

om 7 uur was ik geladen, normale mensen staan dan op, ik had er al een halve dag opzitten.

Controle aan de grens van luxemburg en belgie, ik reed er lachend en zwaaiend langs, had de boel weer eens dik in orde.

In brussel gelost om half 2, in de omgeving tilburg terug laden en lekker naar huis.

De vrijdagochten 5 adressen richting dat depressieve noord frankrijk, wat een trieste bedoeling daar.

rijd nog liever achteruit naar zwitserland dan te moeten overnachten in lille of zo iets.

Alhoewel zwitserland is ook een waardeloos land, iedereen heeft daar een hark, ze harken daar alles, weilanden bermen en tuintjes, je vind daar geen papiertje op de grond, is ook weer overdreven, meestal zo snel mogelijk door zwitserland heen rijden naar italie, waar je op een smoezelige parking een heerljike echte italiaanse cappucino kan drinken, en niet die bocht hier in holland.

Maar goed, ik moest dus lossen in lille, eerst adres 4 uur staan wachten, hoe werkt zo'n distibutiecentrum, je komt daar aan parkeert je auto bij die andere 20 trucks.

je meldt je bij de portier, nadat de andere 20 chauffeurs kreunend en zuchtend aan de beurt zijn geweest.

Na 4 uur wachten mag je dan lossen, eerst de magazijnchef vinden, die zoekt een plaatsje voor je in een veel te vol magazijn.

Dan de pallets eruit, lege europallets zoeken, chef weer zoeken die mijn papieren heeft en mijn lading moet tellen.

dan 6 uur verder en je rijdt de poort weer uit, drama, nu weet ik weer waarom ik een jaar uit het chauffeursvak ben geweest, ik haat zulke dc's.

Dan de rest ff flink aan de bak om voor 5 uur leeg te komen, even een belletje naar de laatste klant dat ik onerweg ben, ik wacht wel even op je zei de andere kant van de foon.

Om half 6 dus leeg in boulongne sur mer, ik had geen puf meer om nog te rijden.

lekker naar de haven gereden, kijk daar gaat de boot naar engeland, binnenkort maar weer eens om een ritje engeland schooien, of toch italie, maakt niet uit ga eerst maar eens eten in de flunch en even boodschappen doen in de supermarkt.

Zaterdagochtend 4 uur, de wekker, yes bijna weekend, nog wel even naar huis rijden in de mist, het zat potdicht. koffie, en dan nog 1, het is nog vroeg, en ik moet door dat depressieve stuk heen dat noord frankrjk heet, heb er gelukkig wenig van gezien, het was mistig.

In belgie verdween mijn zelfmoordneiging, het klaarde op.

attachment.php?attachmentid=19112

Half 12 op de zaak, nog even omkoppelen, even een bakkie gedaan met een collega en rap naar huus.

Heerlijk met de buurmannen bier gedronken, met het gezin de bbq aangeslingerd, en Vandaag naar een optreden geweest van Sam Goris en j.m. pfaff( sam was slecht, maar wel gezellig).

Morgen helemaal niets doen, eerst nog even bijkomen van 6 dagen hard werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
  • Forumlid

Ja, weet precies waar dat is. Toen ik begon te rijden waren ze er bijna klaar mee. Je ging nog via de RN, net er naast. Was ook een klein tentje waar ze goed eten hadden.

Van de meerdere honderden malen dat ik naar I ging ben ik misschien 10X door Austrich gereden, kutland. ging vrijwel altijd door de tunnel, waar ze niet zo nauw keken naar je totaal gewicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

leuke verhalen en idd al lang gelden dat ik wat plaatjes van de regio nantua gezien heb.

de laatsten waren van dennis.

dat fotograferen vanuit een rijdende wagen is toch geen gevaarlijke hobby.

anders was die voorruittopic nooit zo vol geweest.

dan was het meer een ....weer in het ziekenhuis topic geworden...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Ach, mercedes rijders, verwaand volkje....

Zal zijn baas even bellen of tie nog een oude renault ergens heeft rondslingeren....

Zeg RD, kun je ook wat interieur fotoos hier plaatsen.

nou als het ff kan een oude renault.

Renault-R4-F4-Bestel-1990.jpg

ben ik ook wel benieuwd naar!

sinds zijn nieuwe koets heeft ie geen tijd meer voor een paar verhaaltjes!:D

ok, ik geef me over.

Was even druk met wat dingetjes prive, moet ook wel eens gebeuren.

Rij nog in mijn oude gebakkie, nieuwe staat klaar bij de mercedesgarage, in de bedrijfskleuren, ( zal morgen evm picture proberen te maken).

Weet nog niet precies wanneer ik mijn nieuwe hotel krijg, geruchten doen de ronde over deze week, maar geruchten geloof ik niet, zou eerst april zijn, volgens mij is dat al geweest, wacht wel af.

Van de week 2 aanbiedingen gehad, de eerste belde mij 3 week terug om reserve chauffeur te zijn voor de tour karavaan.

Hmm, 3 week standby staan om een beetje met de tour mee te reizen, kost me dus wel 3 week vakantie, zoveel dagen heb ik niet meer.

2e aanbiedng was voor een bedrjf hier in de buurt om op italie te gaan rijden, (ohlala) heb er vriendelijk voor bedankt, ga geen 23 weekenden meer weg.

twee week geleden zat ik nog onder berlijn, bij tropical islands, je weet wel die grote zappelinhangar, die is omgebouwd tot een subtropisch zwemparadijs.

Dat ding is verry big.

Moest er naast lossen, kreeg pijn in mijn nek van het omhoog kijken, megagroot.

had wel eens een docu gezien op discovery channel over dit bouwwerk, zeer indrukwekkend.

attachment.php?attachmentid=19502

Daarna een adres 15 km van de tsjechische grens, was weer eens bekend terrein voor mij, ging altijd vroeger altijd van duitsland naar wenen, door tsjechie heen, stak ik altijd bij petrovice de grens over, toen de autobaan nog niet klaar was daar, ben benieuwd of die hoertjes er nog staan daar, bah lelijke vrouwen stonden daar:ja:.

Maar goed, op dat losadres hadden ze dus de rode loper voor mij uitgerold.

attachment.php?attachmentid=19499

Daarna nog een adresje in de binnenstad van halle gedaan, blijft toch een mooie stad,

attachment.php?attachmentid=19498

Mooi he, zo'n watertoren( het ging mij eigenlijk om die vrouw bij het stoplicht, of toch die volkswagenbus)

attachment.php?attachmentid=19501

Ook de natuur in halle is zeer mooi, kijk eens hoe groen de struiken hier zijn.

attachment.php?attachmentid=19500

attachment.php?attachmentid=19497

En op de weg terug zag ik dit liggen, die had zijn dag niet zeg maar.

attachment.php?attachmentid=19496

Deze week een beetje binnenland aan het rijden, vandaag trouwens erg rustig op de weg.

Nederland, denemarken, mag wel vaker gebeuren dat klotenvoetbal, overal rustig.

het gaat nergens over,aale bedrijven werken tot half 2, halloooo, dit is nog maar de eerste wedstrijd, het gaat echt nergens over, bah ik haat voetbal.

Overal is voetbal te zien, en ruik je de supporters.

het werk weerhoudt hen er niet van om kantoren vol te hangen met vlaggen, vaantjes en posters, overal staan tv's, zelf dragen ze hoeden en pruiken.

Een paar voetbalvrije plekken zijn er nog wel, zal niet zeggen waar.

zo lekker positief afgesloten, ik zeg tot volgende week.

wil wel een voorspelling doen, Belgie wordt wereldkampioen.:D

of toch argentinie, speelt maradonna nog mee?

body_art_soccer_argentina_2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voetballuh. tja, ieder z'n eigen. Heb er zelf ook nul komma nul interesse in, maar om het nou te haten.....

Lang geleden waren een maat van mij en ik zo slim om naar Spanje te gaan tijdens zo een wereld kampioen schap, och wisten wij veel:D:D:D

Afijn, we vonden een engelse pub in Lorrett de mar. hebben ze ergens in heizel?? een akkefietje tussen engeland en spanje geloof ik, er waren toen nogal veel doden.

De spaanse pliesie besloot toen om de engelsen maar een beetje dwars te liggen. Precies opm 1 uur ofzo moesten ze sluiten iedere nacht, dat soort dingen. 1 avond schoten ze in het plafond om hun worden wat kracht bij te zetten.

Die pub had toen een soort dubbeldekker bij de voorgevel, misschien herrinnert iemand dat. Was in begin 80 denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Afijn, we vonden een engelse pub in Lorrett de mar. hebben ze ergens in heizel?? een akkefietje tussen engeland en spanje geloof ik, er waren toen nogal veel doden.

Het Heizeldrama vond plaats op 29 mei 1985 in het Heizelstadion in Brussel, en is een van de grootste rampen in de geschiedenis van het voetbal. Voor aanvang van de finale van de Europacup 1 van het seizoen 1984/85 tussen het Engelse Liverpool en Italiaanse Juventus braken rellen uit, toen supporters van Liverpool het neutrale vak met fans bestormden dat voornamelijk met supporters van Juventus was gevuld. Daarbij kwamen 39 mensen (van wie 32 Italianen) om het leven en raakten er ongeveer 400 gewond.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Heizeldrama

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden