[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

TobyJug on the Road....


Gast TobyJug

Recommended Posts

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

hoi Toby,

vraagje, in post #249 staat een foto dat je 90 km/u rijd, maar de tacho staat op rust, dat is toch verboden (ook in Engeland)???

vast wel...

maar ja papier vergaat... het is biologisch afbreekbaar zeg maar..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die tacho kun je niet op rijden zetten, doet hijzelf. Je kunt alleen kiezen tussen ruste, werken en wachten. Bij mij staat hij ook altijd op rusten en in misschien wel 20 jaar slechts één keer bij een controle de vraag gehad of ik weleens ging lossen of laden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Die tacho kun je niet op rijden zetten, doet hijzelf. Je kunt alleen kiezen tussen ruste, werken en wachten. Bij mij staat hij ook altijd op rusten en in misschien wel 20 jaar slechts één keer bij een controle de vraag gehad of ik weleens ging lossen of laden.

En een Belg of Fransman laat je daar dik voor betalen. De Nederlanders waarschuwen er zelfs voor om in het buitenland wel het knopje om te zetten, het zelfde geld voor het sleuteltje, mag er officieel ook niet in zitten tijdens het rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tacho springt toch automatisch op rijden?

Maarten

Officieel moet hij op de hammertjes staan als je aan het rijden bent..

Voor file enzo omdat je "ander werk" aan het doen bent als je stil staat..

Draaiknopjes, maarten. Draaiknopjes.

Kan er ook niks aan doen dat die Stobart nog met zulke ouwe meuk rijdt......... LOLLOLLOL

De combies zijn allemaal 2004 en worden nu pas vervangen..

Dat komt omdat de hele combi fleet niet lease is..

Hij moet die allemaal kopen omdat ze een speciaal gebouwd body hebben voor hem..

Dus die rijden langer door...

Maar ik vindt het heerlijk die oude meuk want daar kun je nog eens wat mee.. :p

Dan nog gaat 't vanzelf (meent opa zich te herinneren:D)

klopt wel maar see above... :p

Die tacho kun je niet op rijden zetten, doet hijzelf. Je kunt alleen kiezen tussen ruste, werken en wachten. Bij mij staat hij ook altijd op rusten en in misschien wel 20 jaar slechts één keer bij een controle de vraag gehad of ik weleens ging lossen of laden.

:D

En een Belg of Fransman laat je daar dik voor betalen. De Nederlanders waarschuwen er zelfs voor om in het buitenland wel het knopje om te zetten, het zelfde geld voor het sleuteltje, mag er officieel ook niet in zitten tijdens het rijden.

Dat klopt ook ja van die sleutel...

Maar ja echt aangehouden wordt je niet hier in een Stobart auto.. :p

Ik heb mijn taco altijd op rust staan haha

Maar ja het meest is digi nu...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • Forumlid

Blijft een barre tent die Stobart, echt MEGA. Ze hebben zeker wel een creatief persoon in de hand genomen die met zoveel auto's nog steeds elke auto een unieke damesnaam kan geven?:p En hoe hoog mogen de lorry's daar zijn? aangezien alle trailers daar een stuk boven de cabine uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nope.... Morgen ophalen pas.... :banaan:

Jij je rot aan het schrijven?

Zo dan vandaag weer even op de combie.. of hoe je dat ook noemt in de Nederlandse taal...

"Wagon & Dragg"

Dat kreng was flink zwaar vanmorgen...

Zag er lekker ingezakt uit..

er was fijn geladen...

Toch weer geluk dat ik zo rustig rijd... :ja:

Fijn de bergen in lekker kleine berg dorpjes enzo..

Hard werken met een handgeschakelde bak voor de verandering.. LOL wel lekker weer eens...

Paar snaps van toen de wegen weer groot waren..

e76c5640.jpg

0adaca4d.jpg

ccf4cf3c.jpg

2b9999c4.jpg

Beetje saaie foto's maar ja.... sorry...

En morgen mijn huis op wielen ophalen... :p

Is dit op die weg van de M1 naar Manchester?

bewerkt door Teddybeer
een paar overbodige foto's verwijdert.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast TobyJug

Morgen..

Ja ik ben er nog wel hoor en ik leef ook nog wel..

Ik ben idd niet veel op het forum geweest, ik heb het druk gehad met de zaak hier en toen een tijdje terug al dat kinderachtige gezeiver begon heb ik me maar even op de achtergrond gezet, ik bemoei me niet zo met andermans zaken.

Om eerlijk te zijn heb ik weinig tijd voor forums tegenwoordig want het is maar druk....

Ik verkoop flink op de site en TruckersNet groeit maandelijks, ik begin langzaam een goede positie (en naam) in de markt te veroveren.

Daarnaast rij ik natuurlijk nog steeds een beetje alhoewel het rustiger is.

Rijden doe ik nu voornamenlijk in het weekeinde.

Gister weer voor Stobart een lekker ritje gehad van ruim 700 km..

Van Appleton Stobart naar Tesco Purfleet in Essex, na het lossen (3 uur :eek: ) naar Thurrock er vlak bij en meteen weer terug knallen.... :ok:

Vandaag weer met de site bezig en eigenlijk moet ik beginnen met de bouw van een kleine showroom in de achtertuin hier..

Tussendoor heb ik de mobiele winkel helemaal af gemaakt dus die trailer ziet er super gelikt uit nu en ik ben af en toe als ik een beetje tijd heb met de groene oplegger/ huis bezig.

Genoeg te doen dus.

Als je meer op de hoogte wil blijven dan kun je me altijd op facebook of hyves toevoeggen.

http://www.facebook.com/truckersnet.co.uk

http://tobyjug.hyves.nl/

Nou dan ik hoop dat alles goed is met iedereen, de groetjes en tot later....

Toby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goed weer eens een berichtje van je te lezen Toby :ok:.

Had er met Michél (Nightrider) gisteren op het Truckstar festifal nog over dat we je al een poos gemist hadden. Hij vertelde toen al dat je het druk had met je "toko".

Mocht je tijd vinden plaats dan nog eens wat foto's van je mobiele shop en je oplegger. We zijn zeer benieuwd hoe dat project er voor staat.

Groet,

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast TobyJug
Goed weer eens een berichtje van je te lezen Toby :ok:.

Had er met Michael (Nightrider) gisteren op het Truckstar festifal nog over dat we je al een poos gemist hadden. Hij vertelde toen al dat je het druk had met je "toko".

Mocht je tijd vinden plaats dan nog eens wat foto's van je mobiele shop en je oplegger. We zijn zeer benieuwd hoe dat project er voor staat.

Groet' date='

Hendrik[/quote']

ja af en toe ben ik er wel..

Hier een zooi fotos van de "winkel"

(let niet was er op de schappen staat haha ik heb er een paar gewone markten mee gedaan om te zien hoe en wat..)

05faa5ef.jpg

665996ab.jpg

9c4cede0.jpg

71d7be07.jpg

96a03a99.jpg

bebd0e7f.jpg

621eace6.jpg

001f72b5.jpg

739b5140.jpg

8753f550.jpg

a9d975b4.jpg

069abe78.jpg

b2616525.jpg

d3ac749f.jpg

de groene trailer heb ik nog niet echt fotos van heb niet veel gedaan alleen dingen verwijderd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden