[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

me broer was mee.


Gast

Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

waarom?

is toch alleen maar fijn als iemand het goed voor elkaar heeft bij een werkgever?

hoe ze het daar doen, doen ze het.

weet ik verder ook niet.

lekker belangrijk, hij is tevreden, baasje tevreden ik ben er niet jaloers op, ieder zijn ding toch:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

post eens een salaris strookje . :D of krijg je zwart betaald :p

Aan een salaris strookje kan je niet zien of ik 8uur per dag betaald krijgt of niet. ;)

De betaling is anders, ik krijg een uurloon. En niks meer voor een overuur of weekenduren.

Als je voor een Noor zou werken bv, dan krijg je daar vaak daggeld. Elke dag hetzelfde bedrag, ongeacht of je nou een dag veel moet werken, of maar 1uurtje.

Een Deen krijgt een heel hoog verblijkkostenvergoeding, die telt 24uur per dag door, zolang die onderweg is. Daarbij komen een paar centen per gereden kilometer, en een bedrag per adres.

En veel Oostblokkers worden per dag, week, of maand betaald. Altijd hetzelfde geld, ongeacht of ze die dag werken of stilstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
waarom?

omdat ik er geen snars van geloof .

is toch alleen maar fijn als iemand het goed voor elkaar heeft bij een werkgever?

Zeker weten .

ik ben er niet jaloers op, ieder zijn ding toch:bey:

Ik ook niet, tegendeel je zal maar in z'n blikken hok zitten . Op een eiland, in de middel of nergens

en helemaal niks te doen hebben , beetje de hele dag zeuren op een nerderlands forum ..

Ach nee zeker niet jaloers , maar lijkt me wel leuk om even een bewijs te zien dat het allemaal zo rooskleurig is

mischien kunnen we dan allemaal naar het noorden trekken , laat die polen en russen hier dan maar wat rijden

Veel problemen opgelost ;)

TOCH ?

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat geloof je niet Alberto.

Dat ik elke dag min 8 uur betaald krijg?

Ik krijg geen 130, 150 of 200% uren betaald. Alle uren zijn 100% uren.

Daar waar je in NL dan niet elke dag min 8 uur betaald krijgt, krijg je die % er wel bij voor bepaalde uren.

Ik krijg die 8 uren per dag wel min betaald, maar krijg er verder geen % bij.

Het is 1+2=3

Of 2+1=3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

jij bent ook wel een positivo Alberto zeg..Alleen omdat iemand geen zin heeft een loonstrookje te tonen,dan is het gelijk een pijpzeiker die het hele forum vervuild,je hoeft zn verhalen toch niet te lezen..:confused: Ik zeg klikkerdeklik zoals Karel65 altijd mooi zegt en het scheeltje een hoop frustratie..

Maar om hem nou op elk topic waar die op reageert hem te gaan lopen afzeiken,vind ik ook weer een beetje....:zegtniets:

Ik waardeer de verhalen van Willem wel,en hij is gelukkig daar en jij hier waarschijnlijk niet zoals het blijkt uit je reacties...Even goede vrienden hoor,maar laat iedereen even in zn eigen waarde...Amen...:ok::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is ook Willem zijn topic?:confused:

dus mag hij reageren, (ook zwijgen:D) wat hij wil.

en als hij het inderdaad daar beter heeft dan hier heeft hij een goede beslissing in zijn leven gemaakt, het zou bij mij niet in mijn gedachten komen daarheen te gaan met het idee het daar beter te hebben, ik weet wat ik hier heb.

hij heeft die keuze wel gemaakt, nou prima toch?:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat maar.

Ik wil best wel discuseren als we in een discursietopic zitten, maar hier zitten we in een verhalen topic.

Ik doe ander werk als het 'standaart' werk wat men in NL doet.

In het verleden heb ik er wel eens verhalen over geschreven, toen volgde er een ban. En de laatste tijd dacht ik, laat ik weer eens een poging doen.

Dat dit al een rare rit ging worden wist ik eigelijk al.

Voor de oudere leden hier die het ''als dit maar goed gaat topic'' nog kunnen herineren.

De rit waar ik nu mee 'bezig' ben, valt daarmee in het niet.

Op dit moment stormt en sneeuwt het hier.

Maar laat maar. Ik heb al geen zin meer om teschrijven.

Sorry voor de geintreseerde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nanno:ja:

nou, sneller had het niet gekund:nee:

haha, dat is de knul die in zijn rusttijd sneeuwpoppen maakt:ja:

en Willem is heel tevreden met zijn laptop, dus die kijkt wel uit voor kouwe klauwtjes:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op dit moment stormt en sneeuwt het hier.

Maar laat maar. Ik heb al geen zin meer om teschrijven.

Ik hoop dat je hier in dit topic nog wel wat laat horen.

Hoe zit het eigenlijk als er morgen of dinsdag nog steeds niets te laden is? Staan blijven of trekken ze je dan daar weg? Ik bedoel maar, dat wachten kost ook geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hey Willem,

Gaaf om te lezen man. Ik hoorde van Guus dat hij ook weer naar de noordkaap moest en toen ik jouw naam noemde kwam hij zowat niet meer bij van het lachen. :ok:

Heeft tie de blikken soep nog voor je mee genomen??

En wat de vorige spreker ook al zei, laat je niet opnaaien en schrijf gewoon je stukkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden