[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Supermarkt distributie


Ben-nie

Recommended Posts

  • Forumlid
Bij AH is dat standaard, bij diverse andere supermarktketens brengt de chauffeur het wel tot in het magazijn. Met brood rijden zetten we zowieso alles zelf binnen.

Brengen jullie het brood bij de AH´s ? Want, heb al een paar keer met me pa een rit gedaan voor een bakker uit Arnhem met 3 AH´s: Berghem, Arnhem Kronenburg en Rhenen, ook rijdt er een collega en diverse andere transportbedrijven+ een stuk of 10 wagens van die bakker zelf.

Volgende week zaterdag rijden we als het goed is weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Brengen jullie het brood bij de AH´s ? Want, heb al een paar keer met me pa een rit gedaan voor een bakker uit Arnhem met 3 AH´s: Berghem, Arnhem Kronenburg en Rhenen, ook rijdt er een collega en diverse andere transportbedrijven+ een stuk of 10 wagens van die bakker zelf.

Volgende week zaterdag rijden we als het goed is weer.

Nee vanaf de bakkerij waar ik voor rijd worden geen AH's bevoorraad. AH eist van de broodleverancier dat van een locatie alleen AH wordt geleverd, om te voorkomen dat er per ongeluk producten met bijvoorbeeld C1000 stickers in de schappen zouden verschijnen.

De 2 grote bakkerij organisaties in NL leveren beide zowel AH als overige supermarkten.

De gewone vrachten naar AH Kronenburg gingen eerst vanaf Zwolle maar nu vanaf Tilburg. Helaas, is een erg mooi adresje!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee vanaf de waar ik voor rijd worden geen AH's bevoorraad. AH eist van de broodleverancier dat van een locatie alleen AH wordt geleverd, om te voorkomen dat er per ongeluk producten met bijvoorbeeld C1000 stickers in de schappen zouden verschijnen.

De 2 grote bakkerij organisaties in NL leveren beide zowel AH als overige supermarkten.

De gewone vrachten naar AH Kronenburg gingen eerst vanaf Zwolle maar nu vanaf Tilburg. Helaas, is een erg mooi adresje!!

Ja komt er nu een van Zandbergen( iig een rode DAF CF)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De gewone vrachten naar AH Kronenburg gingen eerst vanaf Zwolle maar nu vanaf Tilburg. Helaas, is een erg mooi adresje!!

He, dat buurtsupertje heb ik ook regelmatig bezocht, was altijd fijn lossen met dat dock van hun, stond wel mooi recht daar.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor een efficiente explotatie zul je voor die auto's ook na 9:00 werk moeten hebben;)

En in Bunschoten rijden ze alleen met city-opleggers die niet zo multi-functioneel inzetbaar zijn. De paar city's die wij hebben staan vaak s'middags afgekoppeld in de hoek.

Weet jij ook wie het werk over gaat nemen? Wie vinden ze zo gek om dat te gaan doen?

sorry voor de laate reactie maar nee daar heb ik nog niks over gehoord zal op de volgende nieuwsbrief moeten wachten denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
He, dat buurtsupertje heb ik ook regelmatig bezocht, was altijd fijn lossen met dat dock van hun, stond wel mooi recht daar.:ja:

Haha, buurtsupertje:D Er zijn buurtsupers die per dag minder rolcontainers krijgen dan Kronenburg volle vrachten:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Bij AH is dat standaard, bij diverse andere supermarktketens brengt de chauffeur het wel tot in het magazijn. Met brood rijden zetten we zowieso alles zelf binnen.

Pas had ik een x 57 containers voor Zevenaar (en in 50 minuten klaar met lossen en emballage laden).

Bij ons is het zo dat we met de klep mee gaan naar beneden helpen de containers van de klep te rollen en weer de trailer in. Van de klep af is voor de winkel. Met embelage laden blijven wij wel in de trailer staan.

in die 50 minuten heb je toen ook koffie gedronken? wij gooien normaal een dubbel decker leeg en vol in een uurtje tijd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bij ons is het zo dat we met de klep mee gaan naar beneden helpen de containers van de klep te rollen en weer de trailer in. Van de klep af is voor de winkel. Met embelage laden blijven wij wel in de trailer staan.

in die 50 minuten heb je toen ook koffie gedronken? wij gooien normaal een dubbel decker leeg en vol in een uurtje tijd ;)

Dan helpt de klant zeker want ik rij bij de emte op een dubbel dekker en met een volle bak lukt mij dat echt niet als de klant niet helpt en daar zijn er wel een paar die niet helpen vracht binnen deurtje dicht en embalagge staat buiten bedankt chauffeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Dan helpt de klant zeker want ik rij bij de emte op een dubbel dekker en met een volle bak lukt mij dat echt niet als de klant niet helpt en daar zijn er wel een paar die niet helpen vracht binnen deurtje dicht en embalagge staat buiten bedankt chauffeur

Op welke wagen rij je daar? ik kom jullie dagelijks tegen meestal zwaaien en seinen jullie allemaal dus dan valt een cf lid niet op :D

Bij ons MOET de klant helpen geen hulp is bellen met veghel en dan klep dicht een daaag.

In geldrop bij de winkel krijgen we zo veel hulp dat het mogelijk is om binnen 45 minuten weg te zijn. 12 containers op klep met lossen en met laden en daar gaat er iemand mee omhoog. Fust blokken we niet stuurwiellen naar voren lekker rap is dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op welke wagen rij je daar? ik kom jullie dagelijks tegen meestal zwaaien en seinen jullie allemaal dus dan valt een cf lid niet op :D

Bij ons MOET de klant helpen geen hulp is bellen met veghel en dan klep dicht een daaag.

In geldrop bij de winkel krijgen we zo veel hulp dat het mogelijk is om binnen 45 minuten weg te zijn. 12 containers op klep met lossen en met laden en daar gaat er iemand mee omhoog. Fust blokken we niet stuurwiellen naar voren lekker rap is dat

Ik heb 3 gele naambordjes op mn raam aan de bovenkant ja en voor dr rest zijn er weinig verschillen er zijn klanten die heel goed helpen hoor maar er zijn er een paar nou bij zulke klanten duw ik ze net van de klep en je bekijkt het er maar mee en ik heb het ook eens laten staan gaan ze bellen en dan kan ik als nog terug om het op te halen Dan weet ik wel ongeveer wie jij bent want de rest van je collega's zwaaien of knipperen nooit zal het in de gaten houden of ik je tegen kom groetje Dre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Haha, buurtsupertje:D Er zijn buurtsupers die per dag minder rolcontainers krijgen dan Kronenburg volle vrachten:ja:

Dat ´buurtsuppertje´ schijnt de grootste AH van heel Nederland te zijn, tenminste dat zei die man die altijd voor ons dat hek komt openmaken daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Ik heb 3 gele naambordjes op mn raam aan de bovenkant ja en voor dr rest zijn er weinig verschillen er zijn klanten die heel goed helpen hoor maar er zijn er een paar nou bij zulke klanten duw ik ze net van de klep en je bekijkt het er maar mee en ik heb het ook eens laten staan gaan ze bellen en dan kan ik als nog terug om het op te halen Dan weet ik wel ongeveer wie jij bent want de rest van je collega's zwaaien of knipperen nooit zal het in de gaten houden of ik je tegen kom groetje Dre

Mijn collega op die MAN dubbel decker (gele) zwaait ook altijd. ik zelf rij of met de scania voorloper met een witte dubbel decker of een daf 105 xf scc met een gele dubbel decker. zo ook aankomende week mag ik met de daf op pad. ik zal er eens opletten als ik die wagens tegen kom welke kleurstelling rij rond??

zulke klanten hou je toch dre die heb je overal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat ´buurtsuppertje´ schijnt de grootste AH van heel Nederland te zijn, tenminste dat zei die man die altijd voor ons dat hek komt openmaken daar.

Die bij Maxis Muiden is ook errug groot. Daar hebben ze een losput voor houdbaar en diepvries en aan de andere kant maarliefst 2 docks voor vers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nee marnix en die link van je die meld het volgende: Wikipedia heeft nog geen artikel met de naam "Maxis (hypermarkt". ;):D:D

ik heb mijn vrouw eind 2000 leren kennen en die woonde toen aan de schepen van ommerenstraat.

en ik weet 100% zeker dat de maxis in begin 2003 daar nog zat.

want eind 2002 zijn we samen gaan wonen, en toen was de maxis daar nog :ja::ja:

Oke, dan is de winkel dus in 2000 verkocht en pas wat later omgebouwd. Of de info op Wikipedia klopt niet.

Overigens ligt probleem met de link aan de forumsoftware, die hardnekkig niet gelooft dat een link kan eindigen met een haakje:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn collega op die MAN dubbel decker (gele) zwaait ook altijd. ik zelf rij of met de scania voorloper met een witte dubbel decker of een daf 105 xf scc met een gele dubbel decker. zo ook aankomende week mag ik met de daf op pad. ik zal er eens opletten als ik die wagens tegen kom welke kleurstelling rij rond??

zulke klanten hou je toch dre die heb je overal.

Ik heb je collega met de MAN nog niet gezien zal wel mooi staan die MAN ervoor bedoel je in welke kleur ik rond rij ja we zijn tegen woordig allemaal groen post-10060-1394783909,5853_thumb.jpgmaar bij deze foto moesten mn naam bordjes weg was voor in de wandelgangen voor vd Brink zal die auto's in de gaten houden (zie je)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nee daar zat de ah, toen de maxis weg ging, is de ah naar de lokatie van maxis verhuist en in de oude ah zit nu een blokker volgens mij.

én dat is ongeveer 8 jaar geleden gebeurd die verhuizing.

mijn vrouw woonde vlak achter kronenburg vandaar dat ik dat weet.

de maxis was een prima winkel trouwens, heel jammer dat die weg ging :ja::ja:

Verdorie, die Freddie weet ook veel:D.

Straks gaat ie ook vertellen dat ie kan bulken.:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Ik heb je collega met de MAN nog niet gezien zal wel mooi staan die MAN ervoor bedoel je in welke kleur ik rond rij ja we zijn tegen woordig allemaal groen [ATTACH=CONFIG]27873[/ATTACH]maar bij deze foto moesten mn naam bordjes weg was voor in de wandelgangen voor vd Brink zal die auto's in de gaten houden (zie je)

Kan het zijn dat ik je tegen kwam in veenendaal tegen het eind van de middag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden