Spring naar bijdragen

hovotrans doorstart


Recommended Posts

  • Forumlid
Dat het er in de ogen van sommige medeforummers vreemd uitziet hoeft niet te betekenen dat het ook vreemd is of dat er een luchtje aan zit.

Misschien met je er toch eens gaan eten Bert, kun je meteen de boel in ogenschouw nemen. ;)

Ook al kreeg ik geld toe dan nog niet EJD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Bert jij bent een gewardeerd poster maar ik begrijp eigenlijk niet waarom. Ik snap niet hoe dat kan want jij loopt iedereen alleen maar af te zeiken en als je eerlijk bent ben jij ook niet zo'n fris ventje , waarom schrijf je daar niet over ???? Verder wil ik voor een ieder die denkt hoe het een en ander in elkaar zit het nog eens uit de doeken doen. Hovotrans is over genomen door Martina Valke die al vele jaren bij Hovo heeft gewrkt en kansen ziet om hiervan weer een gezonde toko neer te zetten.(wat haar ook lukt) Wij als peroneels leden zijn erg blij met haar plan om hiermee door te gaan en wij zullen haar dan ook steunen in deze.Verder wil ik ook nog even doorgeven dat wij als personeel binnen 2 weken al ons geld binnen haden via de UWV en dan ging het alleen maar om onze laatste maand met overuren en 2 weken onkosten vergoeding. Wij hebben daar ook contact over gehad met het UWV en daar werd ons verteld dat het meestal langer duurde maar omdat de werkgever alle bescheiden binnen 24 uur had aangeleverd konden zij zo snel handelen en afwerken (hiervoor onze lof) Verder voor diegene die zitten te speculeren dat Hovo falliet is gegaan is ook weer zo'n verhaal die uit een dikke duim is gezogen want wij hebben als personeel geinformeerd bij het pensioenfonds en daar werd ons verzekerd dat dit niet waar was. Ook diegenen die denken te weten hoe wij betaald werden kan ik ook kort zijn wij zijn nog nooit iets te kort gekomen bij Hovo en kom nou niet met waar zijn de bewijzen daar kan ik kort over zijn je mag bij mij thuis langs komen en dan zal ik het bewijzen . En nee ik zet het niet op het internet want je weet nooit wat ermee gedaan word. Maar nogmaals je bent welkom bij mij thuis. Verder wil ik nog kwijt dat user freddie die ook continu over Hovo ligt te zeiken Fred zorg jij nou dat jouw tuintje er goed bij ligt en als dat gebeurt is begin dan pas over een ander , ik weet meer over jou als dat je denkt en kan dat ook naar buiten berengen , maar ik weet niet of jij daar zo gelukkig van wordt!!! Verder nog voor een ieder laat ons ons werk doen en stop een met het afzeiken van een bedrijf waar wij als chauffeurs graag werken en zeer tevreden zijn. Bij deze wil ik namens al het personeel u een fijne dag wensen en alvast prettige feestdagen . Henk Buurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wie is er volgens de KvK in het verleden bestuurder van HCN had geweest?

[TABLE]

[TD=class: tabelrij]Naam

[/TD]

[TD=class: data]Vos, Jelse / 9

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Geboortedatum en -plaats

[/TD]

[TD=class: data]03-08-1961, Coevorden

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Infunctietreding

[/TD]

[TD=class: data]20-04-2005

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Titel

[/TD]

[TD=class: data]Bedrijfsleider

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Bevoegdheid

[/TD]

[TD=class: data]Volledige volmacht

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Uit functie

[/TD]

[TD=class: data]18-10-2011

[/TD]

[/TABLE]

En op de dag dat Jelse als "bedrijfsleider" uittrad kwam Martina in beeld:

[TABLE]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label]KvK-nummer 06064741

[/TD]

[TD=class: waarde]Deze inschrijving valt onder beheer van Kamer van Koophandel Noord-Nederland

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Rechtspersoon

[/TD]

[TD=class: label]RSIN

[/TD]

[TD=class: waarde]800246251

[/TD]

[TD=class: label]Rechtsvorm

[/TD]

[TD=class: waarde]Besloten Vennootschap

[/TD]

[TD=class: label]Statutaire naam

[/TD]

[TD=class: waarde]HCN Internationaal Transport B.V.

[/TD]

[TD=class: label]Statutaire zetel

[/TD]

[TD=class: waarde]Gemeente Emmen

[/TD]

[TD=class: label]Eerste inschrijving handelsregister

[/TD]

[TD=class: waarde]02-10-1991

[/TD]

[TD=class: label]Datum akte van oprichting

[/TD]

[TD=class: waarde]27-09-1991

[/TD]

[TD=class: label]Datum akte laatste statutenwijziging

[/TD]

[TD=class: waarde]30-04-2005

[/TD]

[TD=class: label]Datum laatste statutenwijziging

[/TD]

[TD=class: waarde]29-04-2005

[/TD]

[TD=class: label]Maatschappelijk kapitaal

[/TD]

[TD=class: waarde]EUR 90.000,00

[/TD]

[TD=class: label]Geplaatst kapitaal

[/TD]

[TD=class: waarde]EUR 18.160,00

[/TD]

[TD=class: label]Gestort kapitaal

[/TD]

[TD=class: waarde]EUR 18.160,00

[/TD]

[TD=class: label]Deponering jaarstuk

[/TD]

[TD=class: waarde]De jaarrekening over boekjaar 2010 is gedeponeerd op 21-09-2011.

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Onderneming

[/TD]

[TD=class: label]Handelsnaam

[/TD]

[TD=class: waarde]HCN Internationaal Transport B.V.

[/TD]

[TD=class: label]Startdatum onderneming

[/TD]

[TD=class: waarde]13-03-1991

[/TD]

[TD=class: label]Activiteiten

[/TD]

[TD=class: waarde]SBI-code: 4941 - Goederenvervoer over de weg (geen verhuizingen)

[/TD]

[TD=class: label]Werkzame personen

[/TD]

[TD=class: waarde]1

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Vestiging

[/TD]

[TD=class: label]Vestigingsnummer

[/TD]

[TD=class: waarde]000001485679

[/TD]

[TD=class: label]Handelsnaam

[/TD]

[TD=class: waarde]HCN Internationaal Transport B.V.

[/TD]

[TD=class: label]Bezoekadres

[/TD]

[TD=class: waarde]Zilverzand 65, 7833LG Nieuw-Amsterdam

[/TD]

[TD=class: label]Datum vestiging

[/TD]

[TD=class: waarde]13-03-1991

[/TD]

[TD=class: label]Deze rechtspersoon drijft de vestiging sinds

[/TD]

[TD=class: waarde]27-09-1991

[/TD]

[TD=class: label]Activiteiten

[/TD]

[TD=class: waarde]SBI-code: 4941 - Goederenvervoer over de weg (geen verhuizingen)

De uitoefening van een nationaal- en internationaal transportbedrijf

[/TD]

[TD=class: label]Werkzame personen

[/TD]

[TD=class: waarde]1

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Enig aandeelhouder

[/TD]

[TD=class: label]Naam

[/TD]

[TD=class: waarde]Valke, Martina

[/TD]

[TD=class: label]Geboortedatum en -plaats

[/TD]

[TD=class: waarde]15-06-1983, Emmen

[/TD]

[TD=class: label]Enig aandeelhouder sedert

[/TD]

[TD=class: waarde]18-10-2011 (datum registratie: 18-10-2011)

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Bestuurder

[/TD]

[TD=class: label]Naam

[/TD]

[TD=class: waarde]Valke, Martina

[/TD]

[TD=class: label]Geboortedatum en -plaats

[/TD]

[TD=class: waarde]15-06-1983, Emmen

[/TD]

[TD=class: label]Datum in functie

[/TD]

[TD=class: waarde]18-10-2011 (datum registratie: 18-10-2011)

[/TD]

[TD=class: label]Titel

[/TD]

[TD=class: waarde]Algemeen bestuurder

[/TD]

[TD=class: label]Bevoegdheid

[/TD]

[TD=class: waarde]Alleen/zelfstandig bevoegd

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TD=class: label kop]Gevolmachtigde

[/TD]

[TD=class: label]Naam

[/TD]

[TD=class: waarde]van der Weide, Klaas

[/TD]

[TD=class: label]Geboortedatum en -plaats

[/TD]

[TD=class: waarde]26-09-1952, Sleen

[/TD]

[TD=class: label]Datum in functie

[/TD]

[TD=class: waarde]01-06-2005

[/TD]

[TD=class: label]Inhoud volmacht

[/TD]

[TD=class: waarde]Volledige volmacht

[/TD]

[TD=class: label][/TD]

[TD=class: waarde][/TD]

[TR=class: legeregel]

[/TD]

[/TR]

[TD=class: waarde]Woerden, 09-12-2011.

[/TABLE]

Vind dat toch wel triest dat dat zo kan hè. In 2003 gebruikte mr. Hovo zijn vrouw voor dit truukje, nu z'n boekhoudster. En als hij over 8 jaar weer failliet gaat zal "Rodney" er wel voor gebruikt worden.

Wat is nu nog het nut van een faillissement? Gentrans en Van den Ham hetzelfde. Dit is toch gewoon concurrentie vervalsing?

Effe serieus: zou planner, webmaster en schoonzoon Rob er nu ook weer in deze functie werken? Ik had hem "directeur op papier" gemaakt ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kan allemaal wel zo zijn EJD en Rob, maar toch vind ik dat zoiets niet zou moeten kunnen.

Ik ken de familie niet, het enige is, ik heb er weleens gegeten. En dat eten was inderdaad niet verkeerd.

Maar nu gaat mijnheer failliet en hij heeft al een lege BV op naam van een ander achter de hand om door te kunnen starten. Wel toevallig dat hijzelf net een maand tevoren uit die BV gestapt is.

Ik heb zo een bruingrijs vermoeden dat mijnheer Vos zelf gewoon de dagelijkse leiding blijft houden.

En wat is er dus in feite gebeurd? Mijnheer heeft z'n schuldenlijst opgeschoond op kosten van de gemeenschap en gaat vrolijk verder op de oude voet:hamer:. En meteen van een paar lastige chauffeurs af waarschijnlijk.

Van een curator hoef je niet veel verwachtingen te hebben in zo'n situatie. Curators zijn advocaten en die hebben doorgaans maar één belang op het oog: hoe kan ik zo veel mogelijk uren schrijven à 250 euro / uur. En de rest zal ze worst wezen.

Helaas gaat het vaak zo in de praktijk.

Wat ik dan niet snap: waarom zeggen de leveranciers dan niet als één blok: we leveren je niet meer. Terugverdienen wat je bij het faillissement bent verloren, kun je toch wel vergeten met die lage marges. En wie garandeert dat het over 3 of 4 jaar niet opnieuw gebeurt?

Ik zou zakelijk niets meer met zo iemand te maken willen hebben.

Ok dan gaan we nu van de mee doorgestarte chauffeurs horen, dat mijn hele verhaal onzin is:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bert jij bent een gewardeerd poster maar ik begrijp eigenlijk niet waarom. Ik snap niet hoe dat kan want jij loopt iedereen alleen maar af te zeiken en als je eerlijk bent ben jij ook niet zo'n fris ventje , waarom schrijf je daar niet over ????

Verder voor diegene die zitten te speculeren dat Hovo falliet is gegaan is ook weer zo'n verhaal die uit een dikke duim is gezogen want wij hebben als personeel geinformeerd bij het pensioenfonds en daar werd ons verzekerd dat dit niet waar was.

Verder wil ik nog kwijt dat user freddie die ook continu over Hovo ligt te zeiken Fred zorg jij nou dat jouw tuintje er goed bij ligt en als dat gebeurt is begin dan pas over een ander , ik weet meer over jou als dat je denkt en kan dat ook naar buiten berengen , maar ik weet niet of jij daar zo gelukkig van wordt!!! Verder nog voor een ieder laat ons ons werk doen en stop een met het afzeiken van een bedrijf waar wij als chauffeurs graag werken en zeer tevreden zijn. Bij deze wil ik namens al het personeel u een fijne dag wensen en alvast prettige feestdagen . Henk Buurs.

Aldus mijnheer Struisvogel. Jij maakt het wel graag persoonlijk hè? Dit is een forum, dus iedereen die lid is mag zijn / haar mening posten. Jouw probleem dat je daar niet tegen kunt. Als Bert en Freddie argumenten hebben, moeten ze vooral doorgaan met reageren:ja:.

Het moet niet veel gekker worden met jou, nu ga je zelfs ontkennen dat Hovotrans failliet is gegaan:eek:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Verder voor diegene die zitten te speculeren dat Hovo falliet is gegaan is ook weer zo'n verhaal die uit een dikke duim is gezogen want wij hebben als personeel geinformeerd bij het pensioenfonds en daar werd ons verzekerd dat dit niet waar was.

Op 17-11-2011 is Hovotrans International Bv te Klazienaveen (Drenthe) door de rechtbank in Assen failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. E. Heuzeveldt. Het insolventienummer van deze zaak is F.11/274. De (hoofd)activiteit van Hovotrans International Bv is vervoer over land.

bron: Faillissement Hovotrans International Bv te Klazienaveen (F.11/274) - FaillissementsDossier.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bert jij bent een gewardeerd poster maar ik begrijp eigenlijk niet waarom. Ik snap niet hoe dat kan want jij loopt iedereen alleen maar af te zeiken en als je eerlijk bent ben jij ook niet zo'n fris ventje , waarom schrijf je daar niet over ???? Verder wil ik voor een ieder die denkt hoe het een en ander in elkaar zit het nog eens uit de doeken doen. Hovotrans is over genomen door Martina Valke die al vele jaren bij Hovo heeft gewrkt en kansen ziet om hiervan weer een gezonde toko neer te zetten.(wat haar ook lukt) Wij als peroneels leden zijn erg blij met haar plan om hiermee door te gaan en wij zullen haar dan ook steunen in deze.Verder wil ik ook nog even doorgeven dat wij als personeel binnen 2 weken al ons geld binnen haden via de UWV en dan ging het alleen maar om onze laatste maand met overuren en 2 weken onkosten vergoeding. Wij hebben daar ook contact over gehad met het UWV en daar werd ons verteld dat het meestal langer duurde maar omdat de werkgever alle bescheiden binnen 24 uur had aangeleverd konden zij zo snel handelen en afwerken (hiervoor onze lof) Verder voor diegene die zitten te speculeren dat Hovo falliet is gegaan is ook weer zo'n verhaal die uit een dikke duim is gezogen want wij hebben als personeel geinformeerd bij het pensioenfonds en daar werd ons verzekerd dat dit niet waar was. Ook diegenen die denken te weten hoe wij betaald werden kan ik ook kort zijn wij zijn nog nooit iets te kort gekomen bij Hovo en kom nou niet met waar zijn de bewijzen daar kan ik kort over zijn je mag bij mij thuis langs komen en dan zal ik het bewijzen . En nee ik zet het niet op het internet want je weet nooit wat ermee gedaan word. Maar nogmaals je bent welkom bij mij thuis. Verder wil ik nog kwijt dat user freddie die ook continu over Hovo ligt te zeiken Fred zorg jij nou dat jouw tuintje er goed bij ligt en als dat gebeurt is begin dan pas over een ander , ik weet meer over jou als dat je denkt en kan dat ook naar buiten berengen , maar ik weet niet of jij daar zo gelukkig van wordt!!! Verder nog voor een ieder laat ons ons werk doen en stop een met het afzeiken van een bedrijf waar wij als chauffeurs graag werken en zeer tevreden zijn. Bij deze wil ik namens al het personeel u een fijne dag wensen en alvast prettige feestdagen . Henk Buurs.

Beste Henk,

Ik zie dat je al 2 maanden op dit forum zit en nu al weet je dat Bert niet al te fris is. Je hebt me wel heel erg nieuwsgierig gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kan allemaal wel zo zijn EJD, maar toch vind ik dat zoiets niet zou moeten kunnen.

Maar nu gaat mijnheer failliet en hij heeft al een lege BV op naam van een ander achter de hand om door te kunnen starten. Wel toevallig dat hijzelf net een maand tevoren uit die BV gestapt is.

Je zou het ook vanaf de andere kant kunnen bekijken: ze hebben niets te verbergen en starten in een hun bekende BV door. Open en bloot.

Of men is daar erg naief maar dat geloof ik niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Goudvis: ligt jij eens een tipje van de sluier op als je wilt.

Ikzelf ken het hele bedrijf niet en heb al helemaal geen idee wat daar is gebeurd. Dat er ondernemers het schip zijn ingegaan neem ik zonder meer aan maar dat is bij ieder faillissement zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bert jij bent een gewardeerd poster maar ik begrijp eigenlijk niet waarom. Ik snap niet hoe dat kan want jij loopt iedereen alleen maar af te zeiken en als je eerlijk bent ben jij ook niet zo'n fris ventje , waarom schrijf je daar niet over ???? Henk Buurs.

Vertel Henk of Rob of hoe je ook mag heten (misschien wel Jelse).

Of is het misschien omdat ik Jelse een keer heb afgesneden toen hij mij nog ff snel voorbij wilde ? :ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kan allemaal wel zo zijn EJD en Rob, maar toch vind ik dat zoiets niet zou moeten kunnen.

Ik ken de familie niet, het enige is, ik heb er weleens gegeten. En dat eten was inderdaad niet verkeerd.

Maar nu gaat mijnheer failliet en hij heeft al een lege BV op naam van een ander achter de hand om door te kunnen starten. Wel toevallig dat hijzelf net een maand tevoren uit die BV gestapt is.

Ik heb zo een bruingrijs vermoeden dat mijnheer Vos zelf gewoon de dagelijkse leiding blijft houden.

En wat is er dus in feite gebeurd? Mijnheer heeft z'n schuldenlijst opgeschoond op kosten van de gemeenschap en gaat vrolijk verder op de oude voet:hamer:. En meteen van een paar lastige chauffeurs af waarschijnlijk.

Van een curator hoef je niet veel verwachtingen te hebben in zo'n situatie. Curators zijn advocaten en die hebben doorgaans maar één belang op het oog: hoe kan ik zo veel mogelijk uren schrijven à 250 euro / uur. En de rest zal ze worst wezen.

Helaas gaat het vaak zo in de praktijk.

Wat ik dan niet snap: waarom zeggen de leveranciers dan niet als één blok: we leveren je niet meer. Terugverdienen wat je bij het faillissement bent verloren, kun je toch wel vergeten met die lage marges. En wie garandeert dat het over 3 of 4 jaar niet opnieuw gebeurt?

Ik zou zakelijk niets meer met zo iemand te maken willen hebben.

Ok dan gaan we nu van de mee doorgestarte chauffeurs horen, dat mijn hele verhaal onzin is:D.

Niks aan toe te voegen :ok::ok::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijnheer heeft z'n schuldenlijst opgeschoond op kosten van de gemeenschap .

Niet om allerlei praktijken goed te keuren maar vertel jij mij eens wat de gewone burger van het faillissement van Hovo of faillissementen in het algemeen in z'n portemonnee gaat merken.

En Bert kan daar vast ook wel een antwoord op geven want hij is het hardgrondig met je eens (en heeft zijn bronnen ;)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet om allerlei praktijken goed te keuren maar vertel jij mij eens wat de gewone burger van het faillissement van Hovo of faillissementen in het algemeen in z'n portemonnee gaat merken.En Bert kan daar vast ook wel een antwoord op geven want hij is het hardgrondig met je eens (en heeft zijn bronnen ;)).

Als het bedrijf waar u werkt failliet gaat, eindigt meestal ook uw dienstverband. De curator zal uw arbeidsovereenkomst zo spoedig mogelijk opzeggen. Bij een faillissement hoeft uw werkgever (of de curator) geen ontslagvergunning bij het UWV WERKbedrijf aan te vragen. U kunt nog wel een beroep doen op een kennelijk onredelijk ontslag, maar uit de failliete inboedel valt in de praktijk meestal niets meer te halen.

Loonvordering

Een bedrijf dat failliet is gegaan, heeft vaak moeite de lonen van het personeel door te betalen. Daarom heeft het niet veel zin om een loonvordering in te dienen bij uw failliete werkgever. In het geval van een faillissement moet u de loonvordering indienen bij de curator. Via het Uitvoeringsinstituut voor de Werknemersverzekeringen (UWV) krijgt u dan voor een beperkte periode een uitkering wegens betalingsonmacht.bron:

Hulp bij ontslag - Ontslagen? Advies en informatie bij ontslag

Die uitkeringen moeten toch ergens weg komen, en daar betalen we dus met z'n allen aan mee.

En wat denk je van de leveranciers die hun geld niet krijgen: op de 1 of andere manier moet dat ook ergens weg komen. Indirect betalen we daar ook aan mee.

Maar dat hoef ik jou toch niet uit te leggen EJD ? :eek: Jij hebt toch ook bronnen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet niet hoe 't gaat met doorstartende bedrijven/overname's van failliete bedrijven, maar ik vind 't toch knap dat zowiezo al iemand uit 't niets, en laat staan iemand van 28 't kapitaal heeft om een bedrijf met een behoorlijk aantal wagens etc. over te nemen, en dan ook nog draaiende weet te houden.:ok: Dat is mijn enige vraagteken.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Om een bedrijf als Hovo met 20 wagens door te starten heb je als je het goed aanpakt niet zoveel kapitaal nodig. Het allerbelangrijkste is dat je opdrachtgevers snel, dus binnen twee weken betalen. Dan hoef jij namelijk niet de diesel, lease en loonkosten voor te financieren want dat geld is voordat jij moet betalen al op jouw rekening bijgeschreven. Oke, de dieselboer wil een borg dus iets aan kapitaal heb je wel nodig maar op 20 wagens kom je met een halve ton ver.

Via het Uitvoeringsinstituut voor de Werknemersverzekeringen (UWV) krijgt u dan voor een beperkte periode een uitkering wegens betalingsonmacht.bron:

Hulp bij ontslag - Ontslagen? Advies en informatie bij ontslagDie uitkeringen moeten toch ergens weg komen, en daar betalen we dus met z'n allen aan mee.En wat denk je van de leveranciers die hun geld niet krijgen: op de 1 of andere manier moet dat ook ergens weg komen. Indirect betalen we daar ook aan mee.

Het personeel van het failliete Hovo heeft dus zelf betaald voor de uitkering die ze nu krijgen.

;)

Ik weet ook wel dat de gemeenschap voor dergelijke kosten opdraait maar elk bedrijf levert zelf óók geld voor diezelfde gemeenschap op. En daar wordt in dit soort discussies nooit bij stilgestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik weet niet hoe 't gaat met doorstartende bedrijven/overname's van failliete bedrijven, maar ik vind 't toch knap dat zowiezo al iemand uit 't niets, en laat staan iemand van 28 't kapitaal heeft om een bedrijf met een behoorlijk aantal wagens etc. over te nemen, en dan ook nog draaiende weet te houden.:ok: Dat is mijn enige vraagteken.:ja:

Volgens mij zijn jullie allemaal jaloers op een meid die een groot transportbderijf gaat runnen.

Vrouwen kunnen nu eenmaal beter nadenken dan mannen

praten niet zoveel,maar doen gewoon hun ding die ze moeten doen.

Mannen daar en tegen,praten en sjeiken veel te veel.

Laat die martine nu lekker hun best doen,

Ze krijgt gewoon een adviseur op de achtergrond.

De planner van toen is ook nu aan boord.boekhouder ook.

Nou martine gaat gewoon doen wat ze altijd al deed,alleen nu mag ze langer pauze nemen

Haar bedrijf wordt gewoon de grootste van nieuw amsterdan)(klazienaveen)hahhahh

jullie speculeren maar mooi,maar martine doet het,

:angel:

Ik wens haar veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

mmm heel apart ik ken henk buurs persoonlijk ik zie die man niet zulke verhalen neer zetten ik weet wel meer maar ik maak geen slapende honden wakker maar rob orban is jelse zelf pfff henk en en pc hahaha jelse heb der wel tijd voor zit de hele dag met zijn dikke kont achter de pc hahaha:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Om een bedrijf als Hovo met 20 wagens door te starten heb je als je het goed aanpakt niet zoveel kapitaal nodig. Het allerbelangrijkste is dat je opdrachtgevers snel, dus binnen twee weken betalen. Dan hoef jij namelijk niet de diesel, lease en loonkosten voor te financieren want dat geld is voordat jij moet betalen al op jouw rekening bijgeschreven. Oke, de dieselboer wil een borg dus iets aan kapitaal heb je wel nodig maar op 20 wagens kom je met een halve ton ver.

Nou ejd,



met 20 auto,s en een halve ton kom je er wel???????

dus niet.

diesel die je vrijdags tankt is al afgeschreven als je de week erop thuiskomt

en dan is er echt nog geen factuur betaald

en wat denk je van sde salarissen en de lease?

want als je na 2 weken betaald word (als je dat al betaald krijgt ),dan moet je na 4 weken al wel de lease en de salarissen en evt de btw aangifte betaald hebben.

en dat ga jij bijlange na niet halen met 50.000 euro redden

doe het maar eens natellen ejd

dan zul je zien dat je een tonnetje tekort gaat komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer zo jammer dat het weer op de man gespeeld word, maar aan de andere kant, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

En ik wens de heren en dames van HoVo trans succes :ja:

Ik denk als bedrijven als HoVo trans niet meer bestaan er nog meer nederlandse chauffeurs thuis zitten en het werk gedaan word door onze iets goedkopere collega's. Je zou toch zeggen als HoVo echt zo slecht betaald het forum hier word overspoeld door afgedankte HoVo chauffeurs die hier komen uithuilen dat ze jarenlang te kort hebben gehad. En ik heb ze hier nog niet gezien, alleen mensen met bronnen heb ik horen janken dat de gemeenschap voor alles opdraaid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden