[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eijfferts Kerkrade failliet.


Recommended Posts

Duidelijk verhaal Frans. Het waren idd slappe maanden, nov en dec.

En dan kan je het schip in gaan in de huidige transportmarkt. De tarieven zijn domweg te laag om tegenslagen op te vangen.

Ik zelf denk dat we in Nederland naar een situatie gaan van veel eenpitters en een handjevol grote jongens die zelf niet teveel eigen wielen ullen hebben, maar die inhuren. Meer logistieke dienstverlening eigenlijk. Laatste tijd waren er weer heel wat overnames.

Het is natuurlijk afwachten, maar mss dat dat op langere termijn er wel toe zal leiden dat het een wat gezondere markt wordt. De grote jongens kunnen makkelijker een prijs dicteren, dan een kleintje.

Maar misschien klopt mijn redenatie niet hoor.

-

Denk dat je daar wel gelijk in hebt; kijk naar Schenker, DHL, Dachser, P&O, Dijco om er effe een paar te noemen. Bedrijven die financieel heel sterk zijn. En hoeveel eigen auto's hebben ze, afgewogen tegen het aantal charters?

De eigen rijder heeft zeker toekomst. Hoeveel eigen-rijders met 1 auto gaan er failliet? Het gaat pas fout als er auto's bij komen met te duur personeel. In je eentje heb je alles zelf in de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

ja over van de ruggen van de chauffers dat was al dik voor hij falliet ging toen moest er al geld ingeleverd worden dus heb daar geen medelijden mee dat heb hij zelf gedaan als er maar een rit extra kon verdienen dat kost geld daar ga je kapot aan dat over 35 auto's dat ging jaren zo door dat weet ieder een misschien niet alleen door hem zelf maar door de planning maar hij had de eind bessling dan had hij moeten zeggen dit kan niet nee het was alleen maar geld daar is hij aan kapot gegaan dat is duur geld dat kan je nooit meer terug verdienen . afz em.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Denk dat je daar wel gelijk in hebt; kijk naar Schenker, DHL, Dachser, P&O, Dijco om er effe een paar te noemen. Bedrijven die financieel heel sterk zijn. En hoeveel eigen auto's hebben ze, afgewogen tegen het aantal charters?

De eigen rijder heeft zeker toekomst. Hoeveel eigen-rijders met 1 auto gaan er failliet? Het gaat pas fout als er auto's bij komen met te duur personeel. In je eentje heb je alles zelf in de hand.

Hierin heb je helemaal gelijk Frans maar je weet zelf ook wel hoe het vaak gaat een beetje druk van een opdrachtgever het gras in de verte lijkt toch wel veel groener en een stukje ego en niet te vergeten lef want dat moet je hebben om te beginnen maar ja een beetje te veel daarvan , en dan heb je voor je het weet een probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Punten, komma's, adempauze........

ja over van de ruggen van de chauffers dat was al dik voor hij falliet ging toen moest er al geld ingeleverd worden dus heb daar geen medelijden mee dat heb hij zelf gedaan als er maar een rit extra kon verdienen dat kost geld daar ga je kapot aan dat over 35 auto's dat ging jaren zo door dat weet ieder een misschien niet alleen door hem zelf maar door de planning maar hij had de eind bessling dan had hij moeten zeggen dit kan niet nee het was alleen maar geld daar is hij aan kapot gegaan dat is duur geld dat kan je nooit meer terug verdienen . afz em.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • Forumlid
Op het dak aan de voorzijde staat tegenwoordig Boekesteijn... Was vanmorgen in Kerkrade en zag een Scania op de dam staan met deze nieuwe belettering!

Boekensteijn heeft op al haar auto ook kentekens, zodat vanuit de lucht zichtbaar is welke wagen het is. Dit omdat ze veel hoogwaardige goederen vervoeren.

on-topic: Na een aantal maanden doorstart weer failliet, wat hebben ze daar dan fout gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

om iedereen ff op t rechte pad te zetten:

Holding word gebruikt om alle positieve saldo's over te zetten. en om de volgende reden: de holding kan hierdoor BIJNA nooit failiet gaan. gaat er een dochter bedrijf failliet dan is alleen t geld wat in het dochter bedrijf zit weg.

puntje bij paaltje te nemen in het algemeen: de eigenaar/eigenaren van de holding zitten altijd op het droge waardoor een dochter ondernemen gewoon kan verzuipen zonder nadelige lasten aan de holding of andere dochterondernemingen.

DIT IS DUS ALGEMEEN GEZIEN EN STAAT EVEN LOS TER ZIJDE VAN EIJFFERTS!!!!!!!!!!!!

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Boekestijn Transport meent Eijfferts over en ongeveer 11 chauffeurs gaan mee over de rest......:bey: zoals ik

En wat is er uitendelijk met die 11 overgebleven chauffeurs gebeurt?:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien zijn ze samen iets begonnen: Eijfferts, Van Loo, Leunissen, Gijs Bakker en Hameleers. De club van 5?

Alhoewel dit zo ongeveer wel het toppunt van speculeren is, suggureert u hierbij wel dat deze Nederlandse werknemers dus niet meer bij overnamepartij werkzaam zijn.

En dat is iets wat ik dan weer wel zonder twijfel aan wil nemen.

Jammer dat Petje78 hier nooit meer actief is.

Wellicht had hij ons hier meer over kunnen vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden