[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kiwa register problemen


Muro_01

Recommended Posts

  • Forumlid

En nu aub weer back om topic.............. je begon zelf:angel:............. de vraag van TS ging bepaald niet over wat het kost en jij begon zelf met een lijstje wat het jouw allemaal gekost heeft. en aangezien daar wat opvallende bedragen bij waren krijg je daar een reactie op. Dat de reden ons verder niet aan gaat heb jij gelijk in maar dat doet er verder ook niet toe.

Tot slot is het inderdaad weer jammer dat ook hier door ''privatisering'' je zaken weer duurder betaald moeten worden en je toch geheel afhankelijk bent van ambetenarij........

Bij ons op de zaak wordt de aanvraag van chauffeurspas geregeld en betaald. Toch krijgen alle chauffeurs persoonlijk een brief van Kiwa dat zij de chauffeurspas eerst moeten betalen voor dat de aanvraag in behandeling wordt genomen...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Beste roadtrain lees terug postings 5 en 7 en 9 wie begind met prijzen niet:nee::nee: ik...ik vul het alleen maar aan omdat sommige werkende het heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel geld vinden die 110,-

Er zijn wel duurdere dingen dan dat chauffeurs tachograaf pasje om je werk te doen ... taxi pas bijvoorbeeld.. wat niet aangeeft dat je zonder kan net zoals je ook over je beschijden rijsdokumenten moet beschikken..

Als je als werkeloze dat er voor over hebt.... wat is dan het probleem voor iemand die een job heeft... Groot zoals ik lees blijkt ook uit de genoemde nummers 5/7/9

Greetz girltalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Girltalk.

vind jij de kosten dan niet te hoog.

dit voor iets wat ons is opgedrongen.

wij hebben niet gevraagd voor al deze paparasen.

omdat de overheid het makkelijker wil hebben moeten wij betalen.

wij moeten zorgen voor onze eigen bewijslast en daar dan € 110,00 voor betalen.

de meeste van de chauffeurs krijgen als het goed is het betaald door de werkgever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Girltalk.

vind jij de kosten dan niet te hoog.

dit voor iets wat ons is opgedrongen.

wij hebben niet gevraagd voor al deze paparasen.

omdat de overheid het makkelijker wil hebben moeten wij betalen.

wij moeten zorgen voor onze eigen bewijslast en daar dan € 110,00 voor betalen.

de meeste van de chauffeurs krijgen als het goed is het betaald door de werkgever.

Helemaal mee eens !

Groet: Hans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou, vandaag gebeld met het postagentschap nog geen pasjes binnen gekregen heb daarna KIWA gebeld ze vonden het ook vreemd aangezien ik het afhaal bericht al in mijn bezit heb.

Ze mogen pas een zoekactie starten na 10 dagen, voor de goede orde mijn afhaalbericht is van 06-02-2012 is nu 13-02-2012 ik moest als ik mijn pasje aanstaande donderdag nog niet heb nog maar eens terug bellen voor een zoekactie dmw helikopters in de lucht en honden op de grond sonar apparatuur voor in het water jajajajaja. :stom:

Lekker heel veel betalen maar service van nul komma nul :mad:

Ik begin nu echt te vermoeden dat het pasje uit China komt.

Ik ben benieuwd of de minister na haar ambtstermijn bij KIWA een prachtig baantje krijgt als dank voor de monopoliepositie van de KIWA:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik had de volgende pagina's van KIWA niet gelezen op pagina 1 stond dat er positief was beslist en dat ik in aanmerking kom voor een bestuurderspas (daardoor heb ik niet verder gelezen) op pagina 2 stond de afhaal bericht waarop stond dat ik vanaf 06-02-2012 tot 7 weken kon afhalen.

Om nou meteen mij voor leugenaar uit te maken vind ik wel wat minder van je Freddie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb afgelopen week een nieuw pasje aangevraagd. 2 dagen later had ik al post gekregen voor de daadwerkelijke aanvraag. Heb het gelijk ingevuld en het geld overgemaakt. Aangezien m`n huidige pas op 16 maart verloopt wou ik niet het risico lopen een tijd zonder kaart te zitten omdat ze wel eens wat laks zijn op kantoor met zulke dingen. Want niet betaald is immers geen kaart...

Vandaag bericht gekregen dat de kaart op het postkantoor ligt, zo kan het dus ook:ok:

M`n collega begint al te stressen want die heeft `m niet zelf voorgeschoten en navraag leerde dus dat ie nog niet betaald wasLOL.

T `is niet dat ik hem niet gewaarschuwd heb:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vandaag bericht gekregen dat de kaart op het postkantoor ligt, zo kan het dus ook:ok:

M`n collega begint al te stressen want die heeft `m niet zelf voorgeschoten en navraag leerde dus dat ie nog niet betaald wasLOL.

T `is niet dat ik hem niet gewaarschuwd heb:ja:

zo jammer dat toch je inkomsten afhankelijk is omdat je zonder die kaart niet mag rijden...bij hoeveel beroepen zou dat nu eigenlijk zo zijn?

per heden zouden eigenlijk óók alle beroepen moeten zijn voorzien van zo een persoonlijke werkkaart met controle via een prikklok...nu ik er zo over denk...ik ga dat voorstel even doen bij de politiek LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vandaag bericht gekregen dat de kaart op het postkantoor ligt, zo kan het dus ook:ok:

M`n collega begint al te stressen want die heeft `m niet zelf voorgeschoten en navraag leerde dus dat ie nog niet betaald wasLOL.

T `is niet dat ik hem niet gewaarschuwd heb:ja:

Vandaag vertelde ie droogjes dat ie dus al voor de derde week op de kaart van de planner rijdt omdat z`n eigen kaart dus verlopen isLOL

Lekker slim bezig dus. No gaan wij nooit over onze uren heen, sterker nog vaak halen we de 4,5u op een hele dag nog niet eens maar het blijft wel fraude. Iets van €1100 per dag als ik me niet vergis....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo jammer dat toch je inkomsten afhankelijk is omdat je zonder die kaart niet mag rijden...bij hoeveel beroepen zou dat nu eigenlijk zo zijn?

per heden zouden eigenlijk óók alle beroepen moeten zijn voorzien van zo een persoonlijke werkkaart met controle via een prikklok...nu ik er zo over denk...ik ga dat voorstel even doen bij de politiek LOL

Je kunt toch ook zonder pas rijden ??

Achterzijde uitdraai invullen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik herken toch wel wat van de toestanden bij Kiwa.

Mijn ervaring: ik had een bestuurderskaart aangevraagd, en een afhaalbericht gekregen. Dus ik ga naar het postkantoor, waar die zou moeten liggen. Maar hij lag er dus niet... De mevrouw van het postagentschap heeft het drie keer nagekeken, maar hij lag er echt niet. Dus de Kiwa maar gebeld.

Een dag later wordt ik teruggebeld. Die Miep tegen mij: 'Heeft u pen en papier bij de hand?' Ikke: 'Ja hoezo?'

Zij weer: 'Uw bestuurderskaart is gevonden. Ik ga u nu even het adres geven waar hij ligt:stom:.' Dat ding bleek in Winschoten te liggen, ongeveer 250 km van mijn woonplaats. En die Miep dacht dat ik hem daar wel even op ging halen:stom::stom::stom:.

Foutje van TNT. Maar wat een onbenul die Miep van de Kiwa.

Heb 'm na een week toch in m'n eigen woonplaats op kunnen halen. En hoop 'm nog héél lang niet nodig te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je hem 5 jaar niet nodig hebt, was het zonde van het geld.

Kan een ander hem toch gebruiken. :rolleyes:

Of als JP zijn auto kapot gaat, en hij een huurauto meekrijgt, is het wel handig als je een pas heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden