[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Mogelijk banen op de tocht bij De Rijke Transport - UPDATE!


Gast Reindert

Recommended Posts

Gast Reindert
In welke categorie mag ik jou bericht plaatsen?? Gezwets of speculatie

Als je als bedrijf al een paar jaar 50 Euro onder de rit prijs rijdt, is de kans erg groot dat je van de hand gedaan wordt vanwege de verliezen en de dalende prijzen.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je als bedrijf al een paar jaar 50 Euro onder de rit prijs rijdt, is de kans erg groot dat je van de hand gedaan wordt vanwege de verliezen en de dalende prijzen.

Groet,

Reindert

Wat is"de rit prijs"

IK vroeg dit al meer aan iemand deze week;als een bedrijf voor een bepaalde prijs rijdt en zijn concurrent kan het goedkoper doen,wil dat niet automatisch zeggen dat dit ,goedkopere,bedrijf er geld op toe moet leggen.

Men weet niet hoe zo een prijs tot stand komt,het ene bedrijf kan wel beter met tarieven zitten met hun retourlading of misschien kan een auto,of overslag ruimte beter benut worden door voor meerdere klanten te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Wat is"de rit prijs"

IK vroeg dit al meer aan iemand deze week;als een bedrijf voor een bepaalde prijs rijdt en zijn concurrent kan het goedkoper doen,wil dat niet automatisch zeggen dat dit ,goedkopere,bedrijf er geld op toe moet leggen.

Men weet niet hoe zo een prijs tot stand komt,het ene bedrijf kan wel beter met tarieven zitten met hun retourlading of misschien kan een auto,of overslag ruimte beter benut worden door voor meerdere klanten te werken.

Er wordt gesproken van een ritprijs van 150 Euro. maar ik weet er verder ook niet het fijne van dus eindig ik met een ?

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Dus het gaat je toch om het posten en niet om de inhoud van je postings.:D:D

Ik heb al lang gegeten en zit nu aan een Amstel biertje maar wil er toch even op in gaan als het mag? Er wordt iets gevraagd en dan ben ik zo beleeft er een antwoord op te geven thats all. Maar als jij meent dat ik een postbode ben zonder inhoud, vind ik dat prima :(

(maar ik zal de admin even mailen om even te komen kwasten tussen mijn post zodat er weer iets meer space op dit forum komt)

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dus het gaat je toch om het posten en niet om de inhoud van je postings.:D:D

Misschien een idee om een maximum aantal postings per persoon per dag in te stellen.

Dan blijft het mogelijk om bij te lezen en niet de hele avond hier op het forum te hoeven zitten om alles bij te houden. :ja::ja:

Dan blijven er ook een hoop onzinnige postings weg.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na lang lezen, en me eigen een beetje ingehouden tehebben, denk ik dat reinart een ziekte heb. Weet zo snel de naam niet.

Hij post wel. Goed bedoelt, maar ziet zelf niet in wat die ' verkeerd' doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja en nee. CF is en verslaving geef ik toe.

Ik schijf veel ja.

Als ik er even voor zit 18uur per dag. En maar tikken.

Doe ik het hier niet, dan tik ik wel ergens anders. Er is meer als CF.

Ik blijf wel tikken.

Verhalen zal ik hier niet meer tikken, maar wel ergens anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou nou, blijft er nog wat over in NL?? Dacht dat hun tankdivisie juist de belangerijkste tak is of was.....

over een jaar of 10 zie ik niet veel nederlandse internationale chauffeurs meer rijden want die baantjes van de rijke waar denk je waar die uiteindelijk belanden........

zonde zonde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja en nee. CF is en verslaving geef ik toe.

Ik schijf veel ja.

Als ik er even voor zit 18uur per dag. En maar tikken.

Doe ik het hier niet, dan tik ik wel ergens anders. Er is meer als CF.

Ik blijf wel tikken.

Verhalen zal ik hier niet meer tikken, maar wel ergens anders.

Waar tik je dat nu dan? Ik mag het altijd graag lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Om eerlijk te zijn, begin ik nu toch wel medelijden te krijgen met Reindert.

Hij heeft niets beters dan Amstel om te drinken:D

Is zo af en toe best lekker :D

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en dat de rijke onder de rit prijs rijd, zal bij de meeste de rijke chauffeurs een rotzorg wezen, er werd CAO BETAALD EN NAGELEEFD, e6 wie e6 toebehoord, en keurig optijd! Dus mogen ze van mij onder de prijs rijden, dat bedoel ik nou met gezwets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Na lang lezen, en me eigen een beetje ingehouden tehebben, denk ik dat reinart een ziekte heb. Weet zo snel de naam niet.

Hij post wel. Goed bedoelt, maar ziet zelf niet in wat die ' verkeerd' doet.

Heb al 2 keer een post gemaakt aangaande deze mijnheer en deze weer weg gehaald en niet verzonden. Nu toch maar op verzenden klikken. Kalakuski ik begrijp helemaal wat je bedoelt te zeggen. In een ander topic maken ze elkaar gek over dit onderwerp. A.u.b. degene waarover dit gaat, trek de handschoen aan. Post niet om te posten. 20% is nuttig en willen we lezen de rest is shit. Het zou dit forum een stuk leesbaarder maken maken als je de overige 80% achterwege laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden