[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Mijn laatste ritje........


the duke

Recommended Posts

  • Forumlid

Vanmorgen 4 uur (met 6 man) staan wachten in Amsterdam op een auto van Van Wijk die er om 8 uur zou zijn en om 12 uur aan kwam zetten om te lossen.

Vervolgens rijd hij bij het losadres ook nog eens met de bovenkant van zijn bak tegen de onderdoorgang aan (luchtvering vergeten).

Hij moest lossen met de laadklep en moest er bij iedere pallet inklimmen en er weer uitklimmen omdat hij geen kabel had om de klep te bedienen.

Dan wordt er bij de planning daar ook nog eens verteld dat ze de chauffeur niet konden bereiken. De chauffeur vertelde dat hij rechtstreeks van de zaak kwam terwijl er een auto besteld was die rechtstreek vanaf Luxemburg zou komen met de lading.

Was een baaldag vandaag.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dus van die zes man die daar stonden te wchten was er niemand die die laadklep kon bedienen zodat auto wat sneller gelost kon worden?

Bij de eerste pallet wel, maar toen konden we aan de gang en hadden veel tijd in te halen.

Daarom nu zo vroeg even hier zodat we nu vroeg verloren tijd in moeten halen.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vanmorgen 4 uur (met 6 man) staan wachten in Amsterdam op een auto van Van Wijk die er om 8 uur zou zijn en om 12 uur aan kwam zetten om te lossen.

Vervolgens rijd hij bij het losadres ook nog eens met de bovenkant van zijn bak tegen de onderdoorgang aan (luchtvering vergeten).

Hij moest lossen met de laadklep en moest er bij iedere pallet inklimmen en er weer uitklimmen omdat hij geen kabel had om de klep te bedienen.

Dan wordt er bij de planning daar ook nog eens verteld dat ze de chauffeur niet konden bereiken. De chauffeur vertelde dat hij rechtstreeks van de zaak kwam terwijl er een auto besteld was die rechtstreek vanaf Luxemburg zou komen met de lading.

Was een baaldag vandaag.

Groet Harrie

Beetje non-informatie dit. Wat verwacht je nu van me? Dat ik ga proberen te achterhalen wat de oorzaak van deze miscommunicatie is?

Een aantal weken geleden zat ik achter een auto van Eureka oid uit Zeeland. Hij had alle vier de rijstroken van de A2 nodig alsook de vluchtstrook. Zal wel een dronken Pool geweest zijn. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een beetje random pictures van de afgelopen tijd. Met de SSC aan de grens richting Chomutov in de sneeuw, een bergpasje binnendoor, een easy going Duke behind the wheel of steel, zoonlief met de atlante stradale en een in zijn trouwpak:D. En nog een foto van t zwarte schaap en the Duke tijdens het Laatste Avondmaal bij Rudi in Klausen/Chiusa. Remember Matthieu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Overigens, als EJD en Dennis dit lezen.............dit is werk voor een E-6 chauffeur

EJD en Dennis gaan pas lezen en reageren op schaal A1 of A2, maar hebben het liefst nog een Pool of Roemeen voor 4,25 Euro per uur. :D

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kon je nog een beetje beneden de 20 euro blijven bij Der Rudi???:D:D:D

Ik doe daar geen moeite voor Peter! :D

Ik kan zelfs in Carnia niet voor minder dan 20 rondkomen. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat dat inclusief 1 borreltje aan de bar is en twee secondo's :D. Ben een dure hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Trouwens, Rudi is de Ton Bader van Noord-Italië, hij wil de overnachtingsvergoeding in zijn zak! Kan hij krijgen hoor in ruil voor Campari met witte wijn.....;)

Das Rudi niet alleen hoor Duke,dat is iedere kroegbaas waar chauffeurs komen,ik ken b.v Joost(die nu verschillende zaken heeft op strategische punten aan de grenzen,zoals Hazeldonk en de LAR in Rekkem)nog van de tijd toen hij nog als declarant bij Gaston Schul werkte en daar de snackbar overnam aan de grens in Wuustwezel.

De tent ging gelijk dag en nacht open en achter de bar was een plank waar stukken zeep,scheermesjes,shampoo en dergelijke dingen lagen, die je nergens in Europa in de kroeg kon kopen,daar was echt behoefte aan,dat meen ik.

Die plank achter de bar groeide uit tot een der grootste shops voor de trucker waar je van allerlei nuttige,en zeker nog meer nutteloze ,dingen kunt kopen,je kunt je OKV dus op een adres uitgeven;leuker kunnen we t niet maken,wel gemakkelijker.:D:D

IK ken die Ton Bader alleen maar van de verhalen op t forum hier,maar om Rudi met hem te vergelijken vind ik een belediging voor Rudi.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Das Rudi niet alleen hoor Duke,dat is iedere kroegbaas waar chauffeurs komen,ik ken b.v Joost(die nu verschillende zaken heeft op strategische punten aan de grenzen,zoals Hazeldonk en de LAR in Rekkem)nog van de tijd toen hij nog als declarant bij Gaston Schul werkte en daar de snackbar overnam aan de grens in Wuustwezel.

De tent ging gelijk dag en nacht open en achter de bar was een plank waar stukken zeep,scheermesjes,shampoo en dergelijke dingen lagen, die je nergens in Europa in de kroeg kon kopen,daar was echt behoefte aan,dat meen ik.

Die plank achter de bar groeide uit tot een der grootste shops voor de trucker waar je van allerlei nuttige,en zeker nog meer nutteloze ,dingen kunt kopen,je kunt je OKV dus op een adres uitgeven;leuker kunnen we t niet maken,wel gemakkelijker.:D:D

IK ken die Ton Bader alleen maar van de verhalen op t forum hier,maar om Rudi met hem te vergelijken vind ik een belediging voor Rudi.:D:D

Daar heb je gelijk in

Wuustwezel. Daar kon vroeger veel

Je weet hoe het hier aan toe gaat

De meeste weten niet waar het over gaat

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden