[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Heldendaad Griekse chauffeur op A15


jdtrucker

Recommended Posts

  • Forumlid

BARENDRECHT - Een Griekse vrachtwagenchauffeur

heeft woensdag op de A15 bij Barendrecht een Nederlandse collega tot stilstand

gebracht die vermoedelijk onwel was geworden. Dat meldde de politie.

De Griek ging met zijn vrachtwagen met oplegger voor de Nederlandse wagen

rijden en remde af. De Nederlandse vrachtwagenchauffeur bleek buiten bewustzijn.

Hij is ter plekke gereanimeerd door politieagenten ambulancemedewerkers en met

spoed naar het ziekenhuis gebracht. Het is niet bekend hoe het met hem is.

Tijdens het incident is ook een Britse personenauto geraakt door de onwel

geworden chauffeur. De auto raakte in een slip, maar de inzittenden bleven

ongedeerd en kunnen waarschijnlijk hun weg vervolgen.

Bron: Telegraaf 25-07-2012

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de A15 bij Barendrecht heeft een Griekse vrachtwagenchauffeur een Nederlandse collega en andere weggebruikers gered. De Nederlander was achter het stuur van zijn truck buiten bewustzijn geraakt.

De Griek zag het gebeuren en ging met zijn vrachtwagen langzaam voor de truck van de bewusteloze chauffeur rijden. Door af te remmen lukte het hem om de wagen tot stilstand te brengen. Toen de truck eenmaal gestopt was kon de Nederlander door agenten en ambulancebroeders worden gereanimeerd. Hij is met spoed naar het Erasmus Medisch Centrum gebracht. Het is niet duidelijk hoe het met hem gaat.

De bewusteloze chauffeur raakte voordat hij stilstond een andere auto. Die auto raakte in een slip, maar er vielen geen gewonden

Bron : Griekse trucker redt collega op A15 - TTM.nl

:ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

die verdient toch wel een lintje van hulde voor hulp aan collega , hier moet je toch even alles opzij zetten en nadenken wanneer gaat deze collega mijn trailer raken en gaat hij wel stoppen, grote hulde voor deze beste man .:ok:

:ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok:biertjebiertjebiertjebiertjebiertjebiertjebiertjebiertje:ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok: die verdient een cola LOL je mag niet drinken achter het stuur.

hopen dat het met de nederlandse collega goed gaat en hij weer opknapt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kijk naar de foto, en bedenk wat de mensen zeggen/denken als ze dat zo zien staan als ze erlangs rijden.

Zonder de reden te weten, ze zullen wel tekort op elkaar hebben gereden, domme chauffeurs.

Ik vervloek de mentaliteit van de meeste weggebruikers, ze denken dat de chauffeurs voor

de LOL rondrijden, vergeet het maar.

Hulde voor de Griek.

Ik ga er maar een op drinken, proost.biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

volgende week in het nieuws

nl chauffeur bekeuring voor het in het gevaar brengen van mede weggebruikers

griekse chauffeur idem en ontslag voor het opzettelijk vernielen van de oplegger

netjes gedaan van die griek

een hoop zullen er het lef niet voor hebben denk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

netjes gedaan van die griek

een hoop zullen er het lef niet voor hebben denk

Waarschijnlijk niet, maar het kan ook verkeerd aflopen.

Dit deed me weer terugdenken aan een voorval lang geleden. Ik reed toen voor een bedrijf waarvan 2 collega's vanuit België terugreden naar NL.

In een afdaling voor Luik kreeg de eerste chauffeur in de gaten dat degene die achter hem reed geen remmen meer had.

Hij deed hetzelfde als deze Griek: de trekker tegen zijn oplegger laten lopen en dan beide afremmen.

Dat was bijna gelukt, totdat de achterste-die niks kon zien uiteraard-dacht dat hij hem nu wel weg kon trekken van zijn voorganger.

Dit was net bij een bocht en hij ging rechtuit het ravijn in. En is daarbij helaas om het leven gekomen.

Maar voor deze Griek: neem vanavond maar een Ouzo extra..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik hoorde het vanmiddag op de radio en het eerste wat ik dacht was "wat een held".Ik zou echt niet weten hoe ik zou reageren maar deze man verdient een dikke pluim.Mocht de chauffeur het overleven dan denk ik dat die Griek er een vriend voor het leven bij heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

was om 19.00 uur in hart van nederland de nederlandse chauffeur ligt nog in kritieke toestand in het ziekenhuis ze hebben hem moeten reanimeren, de griekse chauffeur heeft in de 45 jaar nog nooit schade gereden en nu had hij schade maar was uitlegbaar aan zijn baas .

hij kreeg van de klpd een politiehelicopter omdat die in de lucht hing en foto's had gemaakt.

ik kan allen maar zeggen hulde aan deze beste man .

ik hoop voor de familie dat de chauffeur er boven op komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Denk zo maar dat de verzekering van de NL auto met alle liefde en plezier de geringe schade aan die Griekse trailer wil vergoeden , die heeft ze wel voor aanzienlijke mogelijke kosten tot vergoeding behoedt , persoonlijk letsel had ook zo maar kunnen zijn ontstaan als die Griek die andere wagen niet gestopt had.

deze griek was tenminste niet met wat anders bezig en had het goed in de smiezen ,tegen deze chauffeur zeg ik dus nooit malakka.

:ok:

hop voor de nl chauffeur dat alles goed komt

nou ik denk het niet ge

die hanteren de hele andere regels .

als de griek de schade van de oplegger bij de verzekering probeert te verhalen zeggen ze nog ''hij deed het toch zelf '

gr piet'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden