[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

ADR Basis+tank


Rolly

Vraag

  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Begonnen aan ADR Basis+tank.

Best wel pittig eigenlijk.....Maar gewoon vèèèèèèl oefenen met de opgaven denk ik...

Vorige week zaterdag geslaagd voor mijn herhaling nieuwe stijl (geen mondeling meer, alles multiple choice), mij viel op dat de examenvragen makkelijker waren dan de oefenvragen in het leerboek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Moet je 'm nu nog een keer doen dan of hoe zit dat, want nu zul je wel geen certificaat krijgen of wel?

certificaat heb ik al n jaartje of 20 dit is inmiddels mn 5e verlenging alleen ik rij die bende eigenlijk nooit

mag nu nog 1 keer herexamen doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
nou dat is lekker dan a,d,r certificaat verlopen [30september]

ken ik die die hele f%&*()$#cursus opnieuw doen weer 3 dagen naar school

en dat op mijn leeftijd [59]

Als jij voor het verlopen van je certificaat een herhalingscursus hebt gedaan,daar examen voor gedaan hebt,en daar voor zakt,zoals in jouw geval,krijg je toch een kans om herexamen te doen voor de herhalingscursus en hoef je niet heel de cursus opnieuw te doen.

.Je hebt immers de herhalingscursus gedaan voor je certificaat verliep,ik zou hier maar eens naar informeren,volgens mij probeert men je te naaien.(z.c.):D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ben zaterdag geslaagd voor de duitse. Was wel verlenging. Vragen waren in het Duits. 5 jaar geleden waren de vragen nog in het nederlands.

Toen nog NL idd...heb hem ook 5 jaar terug gehaald.

Nu ga ik herhalen in NL...wist ik dus niet, maar je Duits certificaat kunnen ze gewoon omzetten naar NL.

Morgen dag 2 in de schoolbanken...19 oktober examen (verliep 20 oktober, ze hebben mij nog net op tijd er tussen gepropt :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Ben zaterdag geslaagd voor de duitse. Was wel verlenging. Vragen waren in het Duits. 5 jaar geleden waren de vragen nog in het nederlands.

Niemand die er over valt he.

Als een ### ze ADR (/Rijbewijs) ''krijgt'' bij een ''bakje boter'' dan is het forum teklein.

Maar uitwijken naar Duitsland, daar hoor je niemand over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
adriaan heb jij dan geen brief gehad van het cbr?

ik kreeg een poos geleden netjes een brief dat mijn adr certificaat over een jaar zou verlopen.

nee niks van dat al maar heb ook geen code95 nodig [ben van 1953]

heb het idee dat mn werkgever iets wat laks is geweest met mij aan te melden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Niemand die er over valt he.

Als een ### ze ADR (/Rijbewijs) ''krijgt'' bij een ''bakje boter'' dan is het forum teklein.

Maar uitwijken naar Duitsland, daar hoor je niemand over.

mijn eerste a.d.r.certificaat was ook duits 2 3 4 waren gewoon nederlands

dat kwam omdat er in nl niet genoeg buro.s waren die op stel en sprong zoveel chauffeurs

moesten scholen maar buiten dat je hebt wel gelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Mijn eerste was Nederlands, maar nooit een brief van wie dan ook gehad over eventuele verlopen hiervan.

Daarna 2x in Duitsland verlenging gedaan. In NL waren er geen opleiders die het in een weekend konden doen, in ieder geval niet in de regio.

Van de duitser wel keer op keer een herinnering gehad voor de eind datum geldigheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Als jij voor het verlopen van je certificaat een herhalingscursus hebt gedaan,daar examen voor gedaan hebt,en daar voor zakt,zoals in jouw geval,krijg je toch een kans om herexamen te doen voor de herhalingscursus en hoef je niet heel de cursus opnieuw te doen.

.Je hebt immers de herhalingscursus gedaan voor je certificaat verliep,ik zou hier maar eens naar informeren,volgens mij probeert men je te naaien.(z.c.):D:D

ik heb even wat info opgedaan bij mn werkgever die vond het beter om de gehele cursus opnieuw te doen [zeker geld te veel]of het subsidie potje moet leeg voor het einde van het jaar

ben nu aangemeld voor 3 dagen achterelkaar i.p.v. 3 zaterdagen ik denk dat dit voor mij wel beter is dan blijft de materie wat beter hangen

nou ja we gaan het wel meemaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Adriaaaaaaanetjeeeeeeuh!

Indien baasie alles betaald, zou ik mij er zeker niet te veel zorgen om maken. Betaald hij dus ook gewoon de uren? Of neem je snipperdagen/TVT op?

maak ik me ook niet druk om of ik nou snipperdag/atv neem het word gewoon betaald inclusief km

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
als bewijs dat ik die brief heb gehad hierbij een kopie.

die werd gestuurd omdat er wat veranderd is, je kunt nu dus al een jaar van te voren op cursus gaan.

en dan word er gewoon 5 jaar bij de datum opgeteld vanaf het moment dat hij verloopt.

ik heb ergens anders gelezen dat dat was omdat je dan vroeger kon starten met de cursus, en als je zakte je niet het risico liep om eventueel met een verlopen certificaar te komen zitten.

[ATTACH=CONFIG]49244[/ATTACH]

geloof je wel alleen bassie is wat laks geweest[in mijn geval] bij mn collega,s was certificaat i.d.d. nog jaar geldig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ho ho ik heb wel degelijk aangegeven dat mn certificaat afliep en ja als ze er vervolgens niks mee doen kan ik ook niet helpen

we kunnen er wel een heel lang welles nietes verhaal van maken maar dat schiet niet op feit blijft dat ik weer 3 dagen in de schoolbank moet

al dan niet mijn schuld:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden