[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zeer zwaar eenzijdig ongeval bij Spier Drente met vrachtwagen


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Daarom vroeg ik het me ook af,mede omdat er ook werkzaamheden zijn.Nu weet ik natuurlijk niet of daar zo'n tijdelijke vangrail staat maar die gedachte kwam bij mij op.En soms maken ze de rijstrook ook wel erg smal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik niet maar het is wel een megaklapper. Auto is totaal verwoest. De weg is daar rechter dan recht.

voor dat je wat schrijft moet je je eens in de materie verdiepen.

ze zijn daar met een viaduct aan het kloten dus is er al geruimetijd een een knik in de weg aan twee kanten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk dat er aan beide kanten van de versmalling in eerste instantie alleen rood-witte paaltjes staan. Verderop komt er links waar ze bezig zijn wel een vangrail.

Maar zowieso moet er wat meer gebeurt zijn. Als je op de rechterbaan zit en exact rechtdoor gaat de versmalling in, dan kom je precies op de linkerbaan uit. Mischien een te heftige stuurcorrectie ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad dat de man afgeleid werd is ook mijn idee , de weg is daar zelfs in die bouwput breed genoeg

Ik kom er elke nacht langs (afgelopen nacht dus even niet ;))

Vanmorgen rond een uur of 10 waren ze de oplegger trouwens aan het overladen/pompen bij de Shell pomp even verderop .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
voor dat je wat schrijft moet je je eens in de materie verdiepen.

ze zijn daar met een viaduct aan het kloten dus is er al geruimetijd een een knik in de weg aan twee kanten.

So, een knikje in de weg is geen bocht. http://maps.google.nl/maps?q=spier.&hl=nl&ll=52.796534,6.435928&spn=0.268619,0.793076&sll=51.992171,4.494086&sspn=1.094248,3.172302&hnear=Spier,+Midden-Drenthe,+Drenthe&t=m&z=11

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit was net ná de werkzaamheden. 600 meter voor het tankstation.

kilroy's regionieuws (wel een end naar beneden scrollen)

"waarbij de trailer losschoot????"

Finaal afgebroken zal je bedoelen....

Op de foto's zie je de draaikrans nog aan de schotel zitten....

Kan je nagaan hoeveel kracht er op de draaikrans heeft gestaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden