[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Een week vol verrassingen.....


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Wel, we lezen het wel in 1 of ander kranten artiekel, over twee oudere chauffeurs die met elkaar communicereerden tijdens het rijden.

Voor mij geen onzin, enkel een telefoon, die bijna nooit gaat.

Geen GPS, geen sateliet communicatie, niks.

Jullie laten veel te veel sporen na.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 469
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Ik zag het eigenlijk niet zo zitten, gewoon mijn ouwe Nokia en 400 minuten lullen, klaar. Alleen er kwamen steeds meer kosten bij, SMS'en, over m'n bundel etc.

Toen ik laatst met Matthieu aan tafel zat en die 'krasse knar' zo bezig zag met zijn Smartphone dacht ik, laat ik ook maar eens gaan kijken voor zo'n ding. Als hij met zo'n ding overweg kan, kan ik het ook.

Moest stiekem gelijk aan de Benidorm Bastards denken: de jeugd zit gezellig te keuvelen aan tafel, en Matthieu die erbij zit gaat helemaal op in zijn hippe telefoontje.:D

Sorry Tjeu....:kiss:

Ik werd gek van de aanbiedingen en zag door de bomen het bos niet meer. Ben gaan informeren bij mijn T-mobile winkel en heb de knoop gelijk doorgehakt. Korte pijn, om het zo maar te zeggen. Je weet toch nooit wanneer je het goed doet.

Maar als ik nu weer zit te vergelijken, voel ik me alsnog genaaid, zeg maar.....

Niet Matthieu zo ophemelen. Die kleintjes van me van 1 en 3 weten ook al precies hoe je zo'n telefoon moet bedienen:kiss:.

Nu je vrouw er nog een en je kan gezellig op het forum lezen als je romantisch uiteten gaat.:p

En wat betreft die aanbiedingen, daar word ik ook helemaal gek van. Het is geen bos meer, maar een tropisch regenwoud waar je niet doorheen kan kijken. Allemaal voor de consument zeggen ze dan, prijsvergelijken is onmogelijk, voorwaarden van dezelfde producten zijn net weer anders etc etc.

Ben onlangs verhuisd, zat te kijken voor een goedkopere energieleverancier. Nou nou, wil je groene stroom of windenergie? Voor 1, 2, 3 of 10 jaar vast?

Wil je gas of ecogas?

Het enigste wat ik wil is stroom en gas. En dat zo goedkoop mogelijk. Ga weg met je poespas. En hetzelfde geldt voor mobiele telefoons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Wel, we lezen het wel in 1 of ander kranten artiekel, over twee oudere chauffeurs die met elkaar communicereerden tijdens het rijden.

Voor mij geen onzin, enkel een telefoon, die bijna nooit gaat.

Geen GPS, geen sateliet communicatie, niks.

Jullie laten veel te veel sporen na.....

Ik zal je vanaf nu elke dag bellen inplaats van elke week :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zeker wel Ibo, het is de 'Brielenbrug' in Tisselt over het Brussel-Scheldekanaal. En van dit soort bruggen zijn er nog een paar identiek aan deze Brielenbrug: de Humbeekbrug in Humbeek en de 'Verbrande Brug' nabij het gelijknamige gehucht.

Gigantische dingen, waar je met een beetje geluk wortel staat te schieten als er een paar bootjes onderdoor moeten....:rolleyes:

net zo iets als de brug bij Sluiskil, sta je zo een kwartier of langer als het druk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zeker wel Ibo, het is de 'Brielenbrug' in Tisselt over het Brussel-Scheldekanaal. En van dit soort bruggen zijn er nog een paar identiek aan deze Brielenbrug: de Humbeekbrug in Humbeek en de 'Verbrande Brug' nabij het gelijknamige gehucht, die allemaal op een paar kilometer afstand over hetzelfde kanaal gaan.

Gigantische dingen, waar je met een beetje geluk wortel staat te schieten als er een paar bootjes onderdoor moeten....:rolleyes:

hebben we het over dezelfde brug als ik zeg de brug in willebroek net voor schenker?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hij is weer mooi pierre

en 2 hele foto's van belsjiek...toe maar.:angel:

ik kom gelukkig maar heel af en toe bij de lidl.......wel meestal binnen 30 min weer met een volle kar naar buiten.:D

ja ik ken dat van vroeger en gelukkig komen we niet ...bij dat soort DC's.

wel eens af en toe wat wachten, maar er is er maar 1 waar we het woord camping voor de klantnaam geplakt hebben.

daar kan het wel eens 6-8 uur duren...maar dan is de lading meestal niet klaar of het magazijn te vol.

dan staat er dus geen straat vol met wagens als oorzaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Misschien viel Cor in slaap.:D:D

Bedoel, het is een oudere man, dan is de attentiespan wat minder.:ja:

Dat was heel flauw cd, er komt een dag dat je Pierre in levende lijfe ziet, en dan..... wel dat is dan.:angel:

Nou CD, als Pierre het niet doe ik het..... Jij, jij, jij ......................vriend :LOL:

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden