Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik had Freddy al een mail gestuurd dat ik zelfs niet meer kon inloggen op de computer (mobiel en via tapatalk kon wel). Inmiddels kan ik wel al weer inloggen op de computer. Alleen staat er niet welkom op het chauffeursforum, maar welkom op bestuurderskaart :p.

Freddy en Wilbert hebben blijkbaar nog wel wat werk te doen.

Hendrik

Link naar opmerking
Gast trucker10
inloggen op de computer (mobiel en via tapatalk kon wel). Alleen staat er niet welkom op het chauffeursforum, maar welkom op bestuurderskaart :p.

Hendrik

Probeer ik maandag ook ;) mijn bestuurderskaart in de mobiel en de simkaart in de digitach eens kijken of ik dan de forum berichten over het display van de digitach kan lezen LOL

Link naar opmerking
  • Forumlid
mijn bestuurderskaart in de mobiel en de simkaart in de digitach LOL

Collega van mij heeft om 5 uur 's morgens eens de baas/planner uit bed gebeld dat ie niet vertrekken kon omdat zijn chauffeurskaart niet geaccepteerd werd.

Bleek dat ie zijn bankpas er in gefrot had. LOLLOLLOLLOLLOL

Link naar opmerking
Gast sindaco

ik kan na een kleine 16 uur ook weer inloggen op de bestuurderskaart

had ibo al een mail gestuurd om mij als vermist te melden.

ook opnieuw registreren ging niet

ook een nieuw wachtwoord aanvragen ging niet

het is wat en nu moet ik gaan werken.

het is ook niet mogelijk als je buitengesloten bent om een mail naar een admin of het opperhoofd freddy te sturen ivm je problemen.

op de hele site is geen knopje contact.

maar ik zal het maandag of morgen wel zien via de lappetop

Link naar opmerking
  • Forumlid

het is wat en nu moet ik gaan werken.

het is ook niet mogelijk als je buitengesloten bent om een mail naar een admin of het opperhoofd freddy te sturen ivm je problemen.

op de hele site is geen knopje contact.

Ik heb niet zo'n grote mailbox om alle klachten aan te kunnen.. :D..

Dit keer was het een foutje van Wilbert.. Die had een file veranderd in de veronderstelling dat i op een andere server zat te spelen.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Gast sindaco
Ik heb niet zo'n grote mailbox om alle klachten aan te kunnen.. :D..

Dit keer was het een foutje van Wilbert.. Die had een file veranderd in de veronderstelling dat i op een andere server zat te spelen.. :D

--== Freddy ==--

dan zou ik nu wilbert zijn email openbaar maken:D

ik ben nu weg

Link naar opmerking
  • 2 months later...
Gast trucker10
En wij altijd maar grappen maken over domme Belgen..... Denk dat we al die jaren voor de gek zijn gehouden.

Die Belgen zijn dom , ze proberen alles eerst wat niet mag en daarna hebben ze een hoop kennis gekregen dat ze achteraf simpelweg gebruiken .

Link naar opmerking
Gast trucker10
Wat mij al een poosje opvalt is dat ik wanneer ik de telefoon als modem gebruik er heel vaak alleen een wit scherm komt met de melding wachten op chauffeursforum.

andere sites pakt hij dan wel zonder problemen.

Dat zou kunnen te maken hebben met de enorme data dat in het cache geheugen telkens ververst word op het CF forum .

Andere minder drukke fora zullen daar minder last van hebben .

Hier zijn soms tig aan leden en ook tig aan gasten die daar gebruik van maken .

Ook moet je kijken of je op een GPRS of EDGE datanetwerk zit met je smart phone , bij GPRS krijg je sneller de nodige Kb's binnen .

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden