Spring naar bijdragen

De 15-NG-BS heeft nogal haast


Knoalster

Recommended Posts

  • Forumlid

Vandaag had iemand in een Renault Megane Scenic nogal haast op de N366, of wilde hij/zij niet achter een vrachtauto rijden. En dat het nu geholpen heeft ?? :hamer: Na deze "inhaal-actie" zit deze auto vervolgens nog kilometers achter een andere personenauto, om die vervolgens nog vlak voor een bocht in te halen (niet op video).

Oh ja, ik heb overwogen om het geluid bij de montage van het filmpje te verwijderen :D, maar heb het toch maar aan laten staan.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bestuurder heeft aambeien en ernstig jeuk en zoekt zo snel mogelijk een parkeer plaats. Geen andere reden mogelijk ! Dat je dat niet direkt in de gaten had :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De inhaal actie van de werkverkeer auto was ook niet zo nodig trouwens. Of ging hij uiteindelijk zoveel harder dan jij?

edit: kijk nu pas verder, maar die Megane gaat echt op het randje! En zelfs erover aan het opstuivende zand te zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De inhaal actie van de werkverkeer auto was ook niet zo nodig trouwens. Of ging hij uiteindelijk zoveel harder dan jij

De Kieper had even daarvoor bij de verkeerslichten al het uiterst linkse voorsorteervak gekozen vandaar dat hij mij op dit stuk kon inhalen. Nodig was het denk ik ook niet, maar hij zal wel gedacht hebben sneller te zijn dan ik.

Wat een aso, hopelijk tikt hij z'n kenteken eens in in Google..:D

Wat denk je waarom ik het kenteken even vermelde :angel:

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De inhaal actie van de werkverkeer auto was ook niet zo nodig trouwens. !

Die "mannen" van Zijlstra zijn toch altijd boven en onder de wet. Dus mooi laten gaan....

De meesten gaan trouwens met een Ford Ka naar hun werk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden