[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Een F(lesje) teveel


harrie nak

Recommended Posts

  • Forumlid

Dronken Litouwse chauffeur rijdt in op file op A28

[TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]

Alcohol-01.jpg UTRECHT - Maandagavond omstreeks 18:55 uur reed een Litouwse vrachtwagen achterop een beginnende file op de A28. De vrachtwagen raakte de auto van een 20-jarige man uit Den Haag. Hierop raakte deze man weer zijn voorganger. Dit was een bedrijfsbus met een 53-jarige bestuurder uit Kerkdriel.

De bijrijder van het busje en de bestuurder van de auto zijn beiden met nekletsel naar het ziekenhuis overgebracht. Beiden konden na onderzoek het ziekenhuis verlaten.

De 57-jarige vrachtwagenchauffeur uit Litouwen moest blazen en blies een F. Hierop is de man aangehouden en meegenomen naar het bureau. De verdachte blies op het bureau 690 Ug/L. Zijn rijbewijs is ingevorderd.

Nieuwsartikel geplaatst op 08-10-2013 12:06 door De Redactie

[/TD]

[/TABLE]

bron:T-O.

Dat op de maandagavond al:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Wat anders?

Misschien uit gewoonte?

Ik weet andere redenen om te zuipen dan alleen maar gezelligheid.

Sowieso vind ik die parking niet echt buitengewoon gezellig.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

SITTENSEN(D) - In de nacht van zondag op maandag is door de Duitse politie een dronken Roemeense vrachtwagenchauffeur aangehouden. De 48-jarige Roemeen was van Nederland onderweg naar Scandinavië met gevaarlijke stoffen.


Bij controle van het transport door de politie merkten zij een geur van alcohol bij de chauffeur op. Daarop werd een blaastest afgenomen waaruit bleek dat de Roemeen onderweg was met 2,5 promille alcohol in zijn bloed.


De Roemeen is meegenomen naar het politiebureau alwaar hem een bloedtest werd afgenomen. Ter plekke werd zij rijbewijs ingevorderd. De vrachtwagen moet blijven staan totdat een vervangende chauffeur is gestuurd.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Och, "vroeggah" zal d'r ook wel eens iemand (Nederlander) met zijn zatte kop ongelukkig uit een auto gedonderd zijn. 

Bedoelde 't ook niet serieus. Denk niet dat de Nederlanders zo veel minder drinken dan de rest. Nu met de social media sta je wel sneller op het web.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoelde 't ook niet serieus. Denk niet dat de Nederlanders zo veel minder drinken dan de rest. Nu met de social media sta je wel sneller op het web.

 

 

Ik heb het laatst als reactie op fb al een keer gezegd en ik schaam me er ook niet voor.

 

Een bekende verschijning vroeger en nu als je naar Spanje of Portugal reed was Rick de Pieper van de Getru. Ik kwam hem een keer tegen terwijl we beiden onze rust stonden te maken in de buurt van Coimbra. Ik aan de ene kant van de autobaan en Rick aan de andere kant.

 

Over de bak afgesproken dat ik wel naar hem toe kwam. Tussen de snelweg in had je een hek van een meter of 2 hoog, nuchter geen probleem maar op de terugweg leek hij wel hoger (drank)

 

Ik donderde naar beneden, door de hoeveelheid drank had ik dat niet in de gaten maar de dag erna wel. Ik mocht naar het ziekenhuis en ik mocht iemand laten komen om mijn auto naar Nederland te rijden.

 

Dus nee, het zijn echt niet alleen de goedkope collega's die dit soort dingen meemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb het laatst als reactie op fb al een keer gezegd en ik schaam me er ook niet voor.

 

Een bekende verschijning vroeger en nu als je naar Spanje of Portugal reed was Rick de Pieper van de Getru. Ik kwam hem een keer tegen terwijl we beiden onze rust stonden te maken in de buurt van Coimbra. Ik aan de ene kant van de autobaan en Rick aan de andere kant.

 

Over de bak afgesproken dat ik wel naar hem toe kwam. Tussen de snelweg in had je een hek van een meter of 2 hoog, nuchter geen probleem maar op de terugweg leek hij wel hoger (drank)

 

Ik donderde naar beneden, door de hoeveelheid drank had ik dat niet in de gaten maar de dag erna wel. Ik mocht naar het ziekenhuis en ik mocht iemand laten komen om mijn auto naar Nederland te rijden.

 

Dus nee, het zijn echt niet alleen de goedkope collega's die dit soort dingen meemaakt.

 

 

dan had je nog niet genoeg op dan ??

 

normaal houden zatte mensen er niks van over...omdat ze dan zo laveloos zijn en slap LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ mmm..dat gevoel ken ik...ook eens 2 weken thuis geweest 

 

was overigens niet door alcohol :D

 

 

Ik heb mezelf op laten halen door de vader van een collega.

 

Tegen de tijd dat we leeg waren in Nederland kon ik zelf weer rijden wat ik dan ook gelijk deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden