[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A16 afgesloten na gekantelde vrachtwagenaanhanger [+foto's]


hellbengel

Recommended Posts

  • Forumlid

Dit is het forum voor ongelukken met foto's, maar die heb ik nog niet gezien in dit topic. Dus hierbij twee foto's van vandaag omgewaaide wagens, zoek de overeenkomsten: :D

A16:

Image.aspx?object=News&type=large&image=Foto_TwittercomKdeGroen_1657662.jpg

N50:

BdiEWjyIIAAiWmD.jpg

Beide MAN's.. misschien ook van hetzelfde bedrijf, hoewel op de tweede foto geen bedrijfsnaam staat. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De RDW zal daar weinig aan kunnen doen , als deze wagens in Duitsland goed gekeurd en toegelaten zijn , moet men ze in andere landen dmv diverse verdragen ook toelaten. Weet niet of dat nog zo is ,maar enige jaren geleden mocht men in D niet met 3 assige motor wagen en 3 assige aanhanger rijden, ik met mijn nederlandse kenteken mocht daar dus wel rijden omdat hij in NL toegelaten was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
De RDW zal daar weinig aan kunnen doen , als deze wagens in Duitsland goed gekeurd en toegelaten zijn , moet men ze in andere landen dmv diverse verdragen ook toelaten. Weet niet of dat nog zo is ,maar enige jaren geleden mocht men in D niet met 3 assige motor wagen en 3 assige aanhanger rijden, ik met mijn nederlandse kenteken mocht daar dus wel rijden omdat hij in NL toegelaten was

Geldt niet altijd hè? Denk bv aan lzv's en dubbel-bottums.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden