[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De Rooij transport Waalwijk failliet


Recommended Posts

Je kan ook zeggen De eigenaar komt uit het westen

De chauffeur die thuis zit maakt zich druk

Wordt het hem aan geboden Dan zegt die nee Want hij wil geen weken van huis af

Huub

Huub, ik heb net met twee Nederlandse collega's gegeten in Frankrijk.

Één van van der Vlist die regelmatig weekenden weg is, en een ander is bezig om in Canada te komen, want meer weg.

Dus klets alsjeblieft niet zo stom dat niemand nog weekenden weg wil.

Hier op het forum zitten er trouwens ook nog wel een paar die geregeld een weekend weg zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Huub, ik heb net met twee Nederlandse collega's gegeten in Frankrijk.

Één van van der Vlist die regelmatig weekenden weg is, en een ander is bezig om in Canada te komen, want meer weg.

Dus klets alsjeblieft niet zo stom dat niemand nog weekenden weg wil.

Hier op het forum zitten er trouwens ook nog wel een paar die geregeld een weekend weg zijn.

Een andere vraag

 

Wil jij weken van huis af

 

En wekende stil staan voor niks

 

Wie wil dat wel

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Zal ik dan nog maar even antwoorden op de vraag van Huub???

Ja, onder de Nederlandse chauffeurs zijn er nog steeds genoeg collega's die langere tijd weg willen, zeker als daar een passende vergoeding tegenover staan......

Maar ook nu zij. Er nog genoeg Nederlanders die het doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb bij ons aangegeven dat als straks de auto klaar Is ik niet perse ieder weekend thuis hoef en wil zijn.

Vrijdags-zaterdags vertrekken prima. Ligt er op maandag in land van leegkomst iets lucratievers te laden ipv vrijdagmiddag vind ik prima. Ligt er iets interessants om te laden in Duitsland voor een ander land dan België of NL, prima doen geen probleem.

Nu nog s kijken of ze er iets mee gaan doen

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zal ik dan nog maar even antwoorden op de vraag van Huub???

Ja, onder de Nederlandse chauffeurs zijn er nog steeds genoeg collega's die langere tijd weg willen, zeker als daar een passende vergoeding tegenover staan......

Maar ook nu zij. Er nog genoeg Nederlanders die het doen

Het mooie is

 

Als er een vergoeding tegen over staat

 

Maar volgens de cao wordt er niks betaald

 

In mijn tijd vertrokken we op vrijdag En konden het hele weekend rijden En daarbij we losten op maandag in Sofia of Skopje

 

Dan hadden we wat verdient Maar nu is het weekend stil staan En nog voor niks Wat meestal geld kost

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Huub... ook in jouw tijd werd er niet betaald als je stil stond (behalve de okv, net als nu)............

 

En ook bij ons zijn er genoeg collega's die graag de hele week onderweg zijn. Weekend overstaan is er in ons werk niet bij. Maar zaterdags thuiskomen komt wel eens voor.

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb bij ons aangegeven dat als straks de auto klaar Is ik niet perse ieder weekend thuis hoef en wil zijn.

Vrijdags-zaterdags vertrekken prima. Ligt er op maandag in land van leegkomst iets lucratievers te laden ipv vrijdagmiddag vind ik prima. Ligt er iets interessants om te laden in Duitsland voor een ander land dan België of NL, prima doen geen probleem.

Nu nog s kijken of ze er iets mee gaan doen

grt. Wesley

 

 

Da's uitbuiting, jij oostblokker. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden