[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

IK GEEF ME BLOOD


kweetniet

Recommended Posts

  • Forumlid

Concerta zou ook een optie kennen zijn

Maar nee bedankt ervoor.

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1410137422.882897.jpg

Dit is hem dan voor aankomende week.

Alle lampen doen het, oliepijl oke en de tanks zijn vol dus gaan en maak LOL.

Die naam deed me even denken aan de man van de rookworsten. Weet nu zijn naam ff niet  :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Gezocht, een persoon met de voornaam Nick die nogal warrig overkomt, soms wartaal uitslaat, rond hobbelt op een groen witte wagen en voor het laatst vertrokken richting beuningen.

Ff alles vlug samengevat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

ik met mijn nederige IQ denk dat onze vrolijke topic-starter eerst bij RY heeft gereden maar door dat faillisement een tijdje thuis heeft gelopen en nu een nieuwe baan heeft gevonden, maar wel bij een baasje waar hij al een tijdje zin aan heeft??  :ja:  :ja:  :ja:

corrct me if i am wrong

En wie is dan ene Kees eigenlijk wel ????????????

 

Kijk voor mij is het makkelijk zat dat ene Kees het toch aardig goed heeft over die ene Nick.

 

Nick rijdt bij ene RY oke, maar faillissement / tijdje thuis / nieuwe baan ???????????

Nou komt u maar verder met enige info wat u weet A.U.B. !!!!!

 

Ik ben benieuwd net als vele andere volgers neem ik aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kees ik zelf weet niks over een eventuele financiële zaken.

Mocht het wel zijn dat ik iets wist dan had ik wel ja gezegd.

 

Maar ik heb een heerlijk en helder weekendritje Parijs achter de rug en ben heel weer thuis gekomen.

 

Heerlijk kippetje zitten eten samen met collega die we zijn wezen halen aan de overkant van de snelweg bij carefour.

Na het eten weer gesplitst en op naar 2e adresje waar ik in de wacht terecht kwam.

 

Er stond een Italiaan die echt van voor tot achter en in elk gaatje wel beladen was met losse dozen en zakken.

 

Ik dacht bij me zelf al he, as ik pech heb dan sta ik hier wel tot zondagavond 22 uur. Want ja he zaterdag tot 22 uur mag je rijden en dan ff 24 uurtjes niet !!!!

 

Maar uur deze schele had weer mazzel want ik ging nog ver voor 22 uur het franse land uit.

 

Dus niet verkeerd gelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

....

Heerlijk kippetje zitten eten samen met collega die we zijn wezen halen aan de overkant van de snelweg bij carefour.

....

Ik heb niets gehoord over eventuele besmetting van kippen in Frankrijk maar je zou toch zomaar kunnen gaan denken dat een topic starter zomaar eens een besmette kip gegeten heeft.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden