[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De problemen lossen zichzelf op als het zo door gaat.


Gast shompie

Recommended Posts

Is dit de Rooi die weleens een top sleepertje verloor als de chauffeur te hard remde???

Ja die, en ook degene die toendertijd zijn chauffeurs heel goed betaalde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan zeggen wat men wil, maar wat betreft opbouw is men daar wel vindingrijk geweest, waarvoor hulde.

Dat men in de zandbak speelt over de rug van de meerderheid van het personeel, is dan weer minder netjes te noemen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan zeggen wat men wil, maar wat betreft opbouw is men daar wel vindingrijk geweest, waarvoor hulde.

Dat men in de zandbak speelt over de rug van de meerderheid van het personeel, is dan weer minder netjes te noemen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Jij misgunt iedereen zijn succes he.....

Zoiets zij je ook.al over die Van den Bosch. Mensen die succes hebben en die door veel sponsoren in de "zandbak" kunnen spelen.

Maar dat doen ze over hun rug he.....

Waar is die kots smiley.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Nee, maar ik geef geen on onderbouwde kritiek op De Rooy en zijn uitgaven mbt de Dakar gein.....

Noch geef ik geen kritiek op het al dan niet betalen van personeel.

Overigens, over geld heb ik de mannen van De Rooy nooit horen klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, maar ik geef geen on onderbouwde kritiek op De Rooy en zijn uitgaven mbt de Dakar gein.....

Noch geef ik geen kritiek op het al dan niet betalen van personeel.

Overigens, over geld heb ik de mannen van De Rooy nooit horen klagen.

Dat komt omdat je.ze niet meer kan verstaan Eddy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Loon is nog steeds in orde, het strepen kent men niet, tenzij je de boel flest.

Matriaal word beter, maar geen enkele poes pas er op.

Maar ja, hij heeft Polen in dienst dus ben je hier al veroordeeld volgens vele.

En wat betreft Dakar, nou en, zolang die zijn mensen netjes betaald zie ik er geen probleem in, de meeste ondernemers hebben een hobby.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ja. Werkgevers zijn zakkenvullers toch.

Dat ze honderden mensen aan het werk houden en dito gezinnen te eten geven maakt niet uit. Ook hebben ze nog Polen in dienst, oprotten moeten dat soort bedrijven toch, wat denken ze wel niet.

LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is waar Ron, je hebt helemaal gelijk, zakkenvullers zijn het, stuk voor stuk..

En gezinnen te eten geven is prima, zolang het maar Hollanders zijn, de rest en zeker de oost blokker mag verhongeren, yeah right, ook zij hebben recht op een goed leven

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoezo is het CAO ontduiking en uitbuiting, leg dat eens uit dan.

De Poolse ex collega's waren duidelijk zeer tevreden met hun werk bij de Rooy, degene die ik gesproken heb voor zover we elkaar verstonden hadden geen klachten over het werk en de betaling, hooguit het oudere materieel was een puntje van kritiek.

Maar een kip met V8 en alles er op en aan moet ook betaald worden, en dat mag de chauffeur terug verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je moet niet algemeen kijken maar per geval.

Er worden werknemers uitgebuit, CAO ontdoken maar dat gaat niet alleen om moelanders, ook nederlanders laten het zich gebeuren, zie de cyprus routte, strepen van uren, te laag inschalen, en bij de Rooy kreeg ik zonder er om te vragen D6, tln cao, dus waar ik hoorde, en er is nooit 1 minuut gestreept, zelfs niet na 6 uur wachten die ik helemaal heb doorgeschreven omdat die pleuris duitsers daar geen koffie voor me hadden, zelfs het toilet bezoeken was niet toegestaan.

Ik voelde me net een oostblokker met schijten op de dissel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je moet niet algemeen kijken maar per geval.

Er worden werknemers uitgebuit, CAO ontdoken maar dat gaat niet alleen om moelanders, ook nederlanders laten het zich gebeuren, zie de cyprus routte, strepen van uren, te laag inschalen, en bij de Rooy kreeg ik zonder er om te vragen D6, tln cao, dus waar ik hoorde, en er is nooit 1 minuut gestreept, zelfs niet na 6 uur wachten die ik helemaal heb doorgeschreven omdat die pleuris duitsers daar geen koffie voor me hadden, zelfs het toilet bezoeken was niet toegestaan.

Ik voelde me net een oostblokker met schijten op de dissel.

D6??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk kunnen ze allemaal wel oprotten he.

En dan laten we er geen traan om.

Ik citeer nu even iemand die er ook zo over denkt. Ik persoonlijk vind dat getuigen van weinig verstand en heel veel kortzichtigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Geen werkgevers meer?dus iedereen ZZP?

Dan blijft er een hoop werk liggen als sommige van hier het zelf moeten gaan regelen.

Sommige durven geeneens aan een collega de situatie te vragen bij een klant of een snipperdag laat staan dat ze ergens binnen moeten lopen om opdrachtgever/werk te regelen

Grt. Weske

bewerkt door wesley 85
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden