Nagamiji Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Op 23-10-2019 om 16:23 zei Botser: Hoe krijg je t voorelkaar . ? Ik denk dat hij het liefst het treintje op een ritssluiting was geworden, maar dat is geen erkend (betaald) beroep. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 31 oktober 2019 Forumlid Share Geplaatst 31 oktober 2019 Dinsdag Een aparte dagje en van hot naar her scheuren... Eerst naar Zeist.. 40 min t verkeer ontregelen... gelukt dus snel weg wezen... Daarna was er iemand zn oplader vergeten/kwijt... stond in biddinghuizen dus maar ff een brengen.. neem ik dan maar de klus over ivm een niet startende Tgl... door naar Emmeloord... dat had ie ff niet gemeld... Daarna in Emmeloord wilde de mannen niet werken... iets met niet durven met de afslagen van de A6. Dus huiswaarts.. of nee toch niet ... even wat borden plaatsen voor de klus van de rest van de week... daar waar @fleur steeds de vkr's een hartaanval bezorgd. Gisteren bij de houtribweg bij de afslagen van de A6 gestaan... maar meneer de boorder is levensmoe en draaide zo door de berm de weg op... terwijl ik er nog niet stond... Heb m vanmorgen de foto laten zien van vorig jaar (Heb ik ff bijgevoegd) En gemeld dat ik er niet voor niets sta en liever de bots in de kreukels zie dan dat ik hem van t asfalt moet schrapen... Volgens mij is de boodschap overgekomen ... Morgen nog een dagje daar aan t werk.. en zaterdag ff de keuringsarts een bezoekje brengen. Kijken of ik een stempeltje van OK krijg.. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Die foto ziet er echt niet fijn uit. Goed lesmateriaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 31 oktober 2019 Forumlid Share Geplaatst 31 oktober 2019 1 uur geleden zei Botser: Kijken of ik een stempeltje van OK krijg.. 🤔🤔🤔😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 2 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 2 november 2019 3 weken geleden de gezondheidsverklaring ingevuld... Vandaag de keuringarts gehad. Na 5 min in de auto al bericht gehad dat ik mn rijbewijs kon verlengen.. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 6 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 6 november 2019 In t altijd zo mooie Almere 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Volgens mij begrijpen de auto's achter je je bord niet, of ze zijn zéér slechtziend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Dagelijkse kost, "Ik moet rechtsaf mentaliteit." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 6 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 6 november 2019 2 uur geleden zei Chauffeurke: Dagelijkse kost, "Ik moet rechtsaf mentaliteit." Absoluut... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Gebeurt ook als het linksaf of rechtdoor moet, je zou maar eens anders moeten omdat anderen voor ons aan de weg bezig zijn. Ook al heb ik het een tijdje terug ook gehad, en ja met een 13.60 starre 3 asser er achter was dat smalle woonerf geen optie, dan maar even overleggen met de werklui, en kon ik er toch even langs was bomen rooien, ze hebben daarna wel een bord aan het begin gezet ipv te laat, zijn echt de beroerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 15 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 15 november 2019 Morgen een heel ander dagje dan gewoonlijk... Morgen ben ik aanwezig met de Tgl bij een opendag van het ROC in Lelystad. 1. Om bekendheid te krijgen voor de eventuele nieuwe opleiding binnen het ROC 2. Om op te vallen. 3. Om te laten zien dat er andere werkzaamheden met een vrachtwagen zijn dan alleen het transport 4. Om te laten zien dat ook vrouwen voor dit vak kunnen gaan. 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 27 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 27 november 2019 Gisteren een mooi klusje gehad met Schagen in Emmeloord. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 27 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 27 november 2019 Vandaag een dagje op de dijk... ivm t vervangen van een stuk fietspad. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 9 januari 2020 Forumlid Share Geplaatst 9 januari 2020 Na een wel verdiende vakantie en wat gezondheids dingetjes ben ik maandag weer van de party 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 12 februari 2020 Forumlid Share Geplaatst 12 februari 2020 Druk druk druk 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid tiny Geplaatst 12 februari 2020 Forumlid Share Geplaatst 12 februari 2020 1 uur geleden zei SPL: ben je aan het ploegen ? stobbe frezen... ploegen doe je op het land.. niet in de berm 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 12 februari 2020 Forumlid Share Geplaatst 12 februari 2020 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 12 februari 2020 Share Geplaatst 12 februari 2020 3 uur geleden zei Botser: Druk druk druk WB 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 13 februari 2020 Forumlid Share Geplaatst 13 februari 2020 Gisteren een dagje achter ploegje aan die stormschade aan t opruimen was. Incl bomenkap en dus t stobbenfrezen. Vandaar dichterbij huis wederom bij het kappen van een aantal bomen die een gevaar aan t vormen zijn. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 13 februari 2020 Forumlid Share Geplaatst 13 februari 2020 Vandaag in t regenachtige Dronten even aanwezig zijn bij het vellen van 6 bomen. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 31 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 31 maart 2020 2e nacht van de 15 in totaal(tussen door gewoon weekend hoor) Aanwezig rondom Hilversum bij het wassen van de lantaarnpalen..(echt waar) Over 1 paal doen ze 10 min. In totaal moeten er zo'n 600 palen gedaan worden. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 10 uur geleden zei Botser: wassen van de lantaarnpalen Wast de regen die niet schoon? Nooit bij stil gestaan. Is dit specifiek voor Hilversum, of zouden ze in het hele land lantaarnpalen wassen? Bij mij in de straat iig niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 31 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 31 maart 2020 En ik maar overdag aan de klus voor het asfalt onderzoek, De gaan hier een rotonde neerleggen Drontenhttps://maps.app.goo.gl/xifJyxMESn2Dr7Wf9 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 31 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 31 maart 2020 Hopen dat ze daar meer met de bodemonderzoeken als in Beilen. Daar legt Schagen ook een rotonde aan, onder aan de A28 bij het Jumbo DC. Het werk loopt week of 4 uit want de gemeente was vergeten dat ze op die plaats een jaar of 20 geleden de Beilervaart hebben verlegd wegens de uitbreiding van het DC van Super de Boer....... Het kabeltrace moet opnieuw verlegd worden wegens slechte ondergrond en dan moet ook onder de halve rotonde een paar meter diep afgegraven worden. Dus heeft Schagen “een beetje” meerwerk. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 31 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 31 maart 2020 19 minuten geleden zei Teddybeer: Dus heeft Schagen “een beetje” meerwerk. Dat is wel de verantwoordelijkheid van de provincie, normaal onderzoek gaat tot max 3m over het asfalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts