[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Het leven van een Botschauffeur


Gast grietje80

Recommended Posts

46 minuten geleden zei europeaan:

probeer eens met "Ossengal"

Er gaat niks boven de ouderwetse huismiddeltjes; ossegal (blokje); schoonmaakazijn; zout; bakpoeder (natriumbicarbonaat); groene zeep; enz. Zelfs een paar aspirientje helpen je witte was van de grauwsluier te ontdoen. En vitamine C helpt om je baksels beter te laten rijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voelde je je achtergesteld [mention=5856]ec300[/mention]...
 
Neej toch... was leuk je eens zo te ontmoeten ipv onderweg ff een handje en aan [mention=4521]HIT[/mention] te moeten vragen wie je nou ook alweer was...
Nee absoluut niet

Zeker weten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vandaag maar weer eens wat doen...

 

Op de Gooiseweg alles een beetje in de war schoppen..

 

Er moeten zo'n 115 gaten geboord worden... vraag me niet waarom want ik weet t echt niet.

Na 1.5 dag zit hij op de 47 stuks...

 

Heb nog wel ff te gaan dus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

Je bent er nu toch uit gegaan om voor ons een plaatje te schieten. 

Dan kan het miet zo heel beroerd zijn geweest. 

 

Ik ben bijna thuis. Morgen ‘gewoon’ korte broek en t-shirt!

Ik ging tussen de druppels door...

 

 

Lekker bijna thuis... geniet ervan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vandaag heeft @HIT  weer eens het stuur vast mogen houden in Emmeloord.

Ik moest in de regen mee lopen omdat de landmeter even meet dingen moest doen.

 

Daarna in Ooststellingswerf (tussen Oosterwolde en Wolvega op de N351)  wat bordjes geplaatst.

 

Morgen de borden ff halen op de Gooiseweg.  Daar is het nu te laat voor.

 

We kregen het dringende verzoek om alleen maar tussen 9.00 en 15.00 op de weg te staan.. 

 

Tegen de tijd dat we daar zullen zijn is t al na 15.00 en dan is  te  druk. 

 

 

  • Haha 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Ik denk dat het en ieder vrij staat om de berichten te lezen die zij of hij wil lezen en het emoticon  te gebruiken waar hij of zij van denkt dat te moeten gebruiken en voor zover ik kan ontdekken zitten er geen emoticons bij met een negatieve weerklank of bedoeling en dat willen we graag zo houden.😏 en je moet niet proberen deze bedoelde negativiteit hier op te roepen.😏 Zoals je wel weet is het een ¨verward¨ emoticon en dat zal het ook blijven en wat jouw interpretatie daarvan is mag je van mij voor jezelf houden. Even voor alle duidelijkheid, ¨verward¨ betekent dat men iets niet begrijpt.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
28 minuten geleden zei doemijnbest:

Ik denk dat het en ieder vrij staat om de berichten te lezen die zij of hij wil lezen en het emoticon  te gebruiken waar hij of zij van denkt dat te moeten gebruiken en voor zover ik kan ontdekken zitten er geen emoticons bij met een negatieve weerklank of bedoeling en dat willen we graag zo houden.😏 en je moet niet proberen deze bedoelde negativiteit hier op te roepen.😏 Zoals je wel weet is het een ¨verward¨ emoticon en dat zal het ook blijven en wat jouw interpretatie daarvan is mag je van mij voor jezelf houden. Even voor alle duidelijkheid, ¨verward¨ betekent dat men iets niet begrijpt.

 

 

Ongetwijfeld zie jij dat zo.

 

Maar t wordt een beetje sneu dat deze persoon het continu doet bij een bericht van mij.

 

Dan ben je pas sip en naar mijn weten zegt dat meer over die persoon dan  over mij. 

bewerkt door Botser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden