Spring naar bijdragen

zwaar ongeluk in zweden


kevdan

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ex Collega? Neem aan dat jij ook bij Edwin rijd? Of heb je net een nieuwe R480 gekregen?:p Ik hoef dus niks uit te leggen.

Hij ligt inderdaad met zwaar letsel in het ziekenhuis. Ik krijg via via info van zijn vriendin. Hij heeft echt geluk gehad. Maar goed, neem aan dat jij de reconstructie pagina ook hebt gezien?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
kolere wat een bende dit hoop ik toch nooit mee te maken, maar een ongelukje zit in een klein hoekje.

Voor alle familie vrienden en kollega's heel veel sterkte gewenst.

:eek::eek: Ik kan me alleen maar bij bovenstaande aansluiten....

Wat een bende... :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast loontje

op de reconstructie is ook nog een luxe wagen te zien....

is dat die luxe wagen die onder/bij de koelmoter van de oplegger van edwin kluft????:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami
ja dat is niet zo mooi maar gelukkig voor de personen goed afgelopen.

maar bij de reconstructie is

de nederlands wagen op het verkeerde weghelf

gekommen maar kan nergens lezen waarom?

lijkt mij niet egt van belang waarom het is gebeurd, gladheid klapband in slaap gevallen, wie zal het zeggen en het is gebeurd en de rede veranderd er niks aan.

Sterkte voor de chauffeurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
ja dat is niet zo mooi maar gelukkig voor de personen goed afgelopen.

Dat is niet het geval voor de nederlandse chauffeur.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is niet het geval voor de nederlandse chauffeur.:(

Ik heb hier wat kranten op internet gelezen en de vrouw van de Tsjechische chauffeur en de chauffeur van de personeauto, zijn er met lichte verwonding van afgekomen. Maar de nederlandse chauffeur is er slechte aan toe. In de krant werd geschreven dat hij dinsdagavond nog op de intensive care lag en dat hij in slaap gehouden wordt en dat hij nog niet buiten levensgevaar is. Met de Tsjechische chauffeur is er minder slecht aan toen , maar wordt ook in slaap gehouden en hij is buiten levens gevaar.

Ik wens de chauffeurs hun familie en vrienden veel sterkte toe.

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit zijn de mindere momenten in ons leven, dergelijke risico's staan we allemaal aan blood, en eigenlijk kuipen we dagelijks door het oog van de naald. Hopen dat er niets ernstigs van overblijft en dat er geen trauma's uit voortkomen.

Materiaal is vervangbaar, maar mensenlevens of ledematen niet!

Is eer al iets bekend over de oorzaak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier wat kranten op internet gelezen en de vrouw van de Tsjechische chauffeur en de chauffeur van de personeauto, zijn er met lichte verwonding van afgekomen. Maar de nederlandse chauffeur is er slechte aan toe. In de krant werd geschreven dat hij dinsdagavond nog op de intensive care lag en dat hij in slaap gehouden wordt en dat hij nog niet buiten levensgevaar is. Met de Tsjechische chauffeur is er minder slecht aan toen , maar wordt ook in slaap gehouden en hij is buiten levens gevaar.

Ik wens de chauffeurs hun familie en vrienden veel sterkte toe.

Marcel

Afgelopen dinsdag? Dan weet ik niet waar die krant zijn bronnen vandaan heeft. Ik hoor alles vanuit het bedrijf van Edwin Kluft + nog een bron waar ik niet verder op in ga. En die zijn zeker te vertrouwen.

Want hij ligt, zover ik weet, niet in een narcose. En hij is al wel buiten levensgevaar. Al lang zelfs. Kan je wel vertellen dat hij echt donders veel geluk heeft gehad!!;)

Dit zijn de mindere momenten in ons leven, dergelijke risico's staan we allemaal aan blood, en eigenlijk kuipen we dagelijks door het oog van de naald. Hopen dat er niets ernstigs van overblijft en dat er geen trauma's uit voortkomen.

Materiaal is vervangbaar, maar mensenlevens of ledematen niet!

Is eer al iets bekend over de oorzaak?

Niks over bekend. En ook al is er iets over bekend, wij krijgen dat toch niet te horen. Dat zal binnen het bedrijf van Edwin blijven en niet naar buiten lekken. Want zou jij het leuk vinden als je hoorde dat het mischien de eigen schuld van je eigen chauffeur was?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op verzoek van familie heb k de foto;s verwijderd..

Sorry aan diegenen die de foto's hebben geplaatst, maar ik vond dat ik moest voldoen aan het verzoek van de familie en die dus boven de leden verkoos.

Ik weet dat het bericht nu wat onduidelijk is, maar met enig speurwerk is er vast wel meer duidelijkheid te vinden op het internet

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op verzoek van familie heb k de foto;s verwijderd..

Sorry aan diegenen die de foto's hebben geplaatst, maar ik vond dat ik moest voldoen aan het verzoek van de familie en die dus boven de leden verkoos.

Ik weet dat het bericht nu wat onduidelijk is, maar met enig speurwerk is er vast wel meer duidelijkheid te vinden op het internet

--== Freddy ==--

Vind ik jammer, zit hier toevallig samen met een collega het forum te bekijken en wat ongevallen te analyseren, en zeker met die knappe reconstructie was dit juist een 'mooi' (jullie snappen wel wat ik bedoel) topic.

Maar jammer dat deze foto's er dan af moeten.

Niks over bekend. En ook al is er iets over bekend, wij krijgen dat toch niet te horen. Dat zal binnen het bedrijf van Edwin blijven en niet naar buiten lekken. Want zou jij het leuk vinden als je hoorde dat het mischien de eigen schuld van je eigen chauffeur was?

En juist het naar buiten brengen van de oorzaak voorkomt speculaties. Helaas kunnen we van ongevallen allemaal leren. Niet leuk maar wel realiteit.

Overigens krijg ik steeds minder zin om te sturen als ik al die foto's zo bekijk.

En bij mij heeft het zeker wel een positieve werking, ik denk dus wel degelijk aan mijn afstand tot mijn voorganger etc etc, oa met dank aan dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op verzoek van familie heb k de foto;s verwijderd..

Sorry aan diegenen die de foto's hebben geplaatst, maar ik vond dat ik moest voldoen aan het verzoek van de familie en die dus boven de leden verkoos.

Ik weet dat het bericht nu wat onduidelijk is, maar met enig speurwerk is er vast wel meer duidelijkheid te vinden op het internet

--== Freddy ==--

dat kan ik me heel goed voorstellen>het verbaast me dat het verzoek nooit eerder is gekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat kan ik me heel goed voorstellen>het verbaast me dat het verzoek nooit eerder is gekomen

Dat zou dan betekenen dat we helemaal geen foto's meer kunnen plaatsen ??

Als je nu foto's plaatst waar slachtoffers op staan, oke daar kan ik nog begrip voor opbrengen.

Wat dat betreft snap ik best dat Freddy in een moeilijke positie zit, en ik begrijp dat de familie niet graag met deze foto's geconfronteerd word.

Maar het blijft de realiteit van het leven. En dit blijft een discussie forum en bij ons beroep horen nu eenmaal verschrikkelijke ongevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou dan betekenen dat we helemaal geen foto's meer kunnen plaatsen ??

Als je nu foto's plaatst waar slachtoffers op staan, oke daar kan ik nog begrip voor opbrengen.

Wat dat betreft snap ik best dat Freddy in een moeilijke positie zit, en ik begrijp dat de familie niet graag met deze foto's geconfronteerd word.

Maar het blijft de realiteit van het leven. En dit blijft een discussie forum en bij ons beroep horen nu eenmaal verschrikkelijke ongevallen.

nee wat ik bedoel is dat ik me heel goed kan voorstellen dat familie die vraag stelt.Natuurlijk kun je niet voorkomen dat foto's in de media komen,en we weten allemaal dat dit realiteit is.Maar evengoed kan ik me die vraag voorstellen. Deze familie stelt de vraag dus vind ik dat Freddy de goeie beslissing heeft genomen.Andere families vinden dit misschien minder erg als zo'n foto op fora ed komt. Ik bedoel dus dat ik vanuit de familie gezien deze vraag heel begrijpelijk vind,ongeacht of het slachtoffer er nu wel of niet op staat. Waar jij de grens trekt wat aanvaardbaar is als foto,hoeft niet andermans grens te zijn he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden