Forumlid the duke Geplaatst 21 oktober 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 21 oktober 2019 21 uur geleden zei zetep: Jezus, ik weet gelijk weer waarom ik hier bijna nooit meer kom. Jammer dat er zo weinig voor nodig is om een ooit mooi forum stuk te maken. 87 bijdragen in 7 jaar tijd. We zullen je missen 🙋♂️ 1 1 8 Link naar opmerking
Forumlid Botser Geplaatst 10 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 november 2019 7 uur geleden zei Pierre: De laatste post sinds bijna een maand geleden van Schoenenreus. Ook boos weggelopen waarschijnlijk na de 'Botser-affaire', wanneer zien we hem weer terug al dan niet onder een ander pseudoniem? Wie wil een weddenschap afsluiten, vóór of na de jaarwisseling? Sorry Pierre maar wat wil je nu eigenlijk bereiken met deze post? 2 Link naar opmerking
Gast doemijnbest Geplaatst 10 november 2019 Share Geplaatst 10 november 2019 10 uur geleden zei Pierre: De laatste post sinds bijna een maand geleden van Schoenenreus. Ook boos weggelopen waarschijnlijk na de 'Botser-affaire', wanneer zien we hem weer terug al dan niet onder een ander pseudoniem? Wie wil een weddenschap afsluiten, vóór of na de jaarwisseling? Hmmm, mooie post Pierre en zou een nieuw Topic kunnen zijn met als titel ¨Wie missen we ? ¨ Ik mis DeDon ook al een tijdje .😏 Link naar opmerking
Gast doemijnbest Geplaatst 10 november 2019 Share Geplaatst 10 november 2019 🤣 zo komt Jan Splinter door de winter tenslotte !!😆 Link naar opmerking
Forumlid jean2 Geplaatst 10 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 november 2019 1 uur geleden zei doemijnbest: ¨Wie missen we ? en Huub ut Venraay ,die vruuger nog mee den bluk reed( en lang daar voor mee perd en kar geloof ik)😂 4 1 Link naar opmerking
Forumlid Ger-1957 Geplaatst 10 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 november 2019 Op 19-10-2019 om 19:37 zei Pierre: Ik snap je helemaal Rob. Maar ik realiseerde me gelijk na het plaatsen van mijn reactie dat ik zomaar opnieuw een grote rel zou kunnen veroorzaken als "het IQ van een goudvis" door iemand persoonlijk aangetrokken zou worden. Dat was even de gedachte zoals die als eerste in me opkwam, het is niet altijd verstandig om precies te zeggen wat je denk. Zonder een richting aangegeven te hebben word er al gesproken van een 'steek onder water'. Vandaar mijn excuses, ik heb me nog niet in deze discussie gemengd en ben er ook niet op uit om het vuur hier opnieuw op te laaien en trek me daarom -net als tevoren- maar weer snel terug uit deze discussie. Maar gaan jullie gerust nog even door, dan lees ik wel mee. Je hebt dan nog een zee van tijd om het aan te passen. Link naar opmerking
Forumlid corydon Geplaatst 11 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 11 november 2019 (bewerkt) Even testen. 11 november 2019 bewerkt door corydon 1 3 Link naar opmerking
Forumlid Hallowed Geplaatst 11 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 11 november 2019 18 uur geleden zei jean2: en Huub ut Venraay ,die vruuger nog mee den bluk reed( en lang daar voor mee perd en kar geloof ik)😂 Daarvoor Vredepeel. Ik ben geboren in Rooy (Venray). Opgegroeid in een klein kerkdorpje in deze gemeente, een zeer groot deel van mijn sociaal leven was in Venray. Venray stond verder bekend om zijn gekkenhuizen. De conclusie laat ik aan hen die hem willen trekken. Verder ken ik Huub wel een beetje. Collega van mijn vader geweest, ik heb als planner gewerkt waar Huub ook reed. Geen kwaad woord over Huub! Het was geen luie donder zoals zo velen. Ook altijd bereid om iemand te helpen. Ik herken zijn Nederlands wel. Vergeet niet (😇) de man heeft niet zoveel school gehad zoals de meeste taalwonders hier. En heeft zich alles zelf eigen gemaakt/moeten maken. Ik heb hier ergens een verhaaltje over ‘t Schipperke’ staan. Huub moet je af en toe kunnen volgen, hij maakt soms stappen die hij niet beschrijft. Ik snap dat dit voor de gemiddelde hoogopgeleide chauffeur (niet persoonlijk bedoelt, maar meer naar al die figuren die altijd lagen te hakken op Huub) wat lastig volgen is. En ja, het is soms een zeveraar. Maar wel eentje die jou in het dagelijks leven uit de stront haalt als het nodig was. ‘Leave Huub alone’ 16 3 Link naar opmerking
Forumlid schoenenreus Geplaatst 11 november 2019 Forumlid Share Geplaatst 11 november 2019 Op 10-11-2019 om 00:41 zei Pierre: De laatste post sinds bijna een maand geleden van Schoenenreus. Ook boos weggelopen waarschijnlijk na de 'Botser-affaire', wanneer zien we hem weer terug al dan niet onder een ander pseudoniem? Wie wil een weddenschap afsluiten, vóór of na de jaarwisseling? Helaas Pierre, ik ben niet boos weg gelopen maar kon mijn tijd wel beter besteden. Ik ben door een paar leden privé benaderd om een revolutie op dit forum te laten plaats vinden maar die haakte al vrij snel weer af en was hier niet voor de voor mij nuttige bijdrages. Ik weet ook niet of je je krat bier gewonnen hebt maar toch een welgemeend proost! 3 1 Link naar opmerking
Nagamiji Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 1 uur geleden zei schoenenreus: Ik ben door een paar leden privé benaderd om een revolutie op dit forum te laten plaats vinden maar die haakte al vrij snel weer af Een revolutie? Is het hier ook al oorlog? Nee toch? En gaat het om een coup? Paar leden of 1, in je zin ben je daar niet consequent over. Wanneer komt er eindelijk rust op CF? Ik vraag me nu af, wat de bedoeling is van muiterij, wie waren er betrokken? Het lijkt wel alsof de agressie van de weg, hier van het scherm spat. 🤔 1 Link naar opmerking
Recommended Posts