[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Hoe doen jullie dat met een relatie


Voorbijganger

Vraag

  • Forumlid

Ben niet veel thuis, jullie kennen het. Maar die ene keer dat er wat tijd en energie overblijft en dat in een 'date' te steken... gezellig koffie drinken en praatje ,prima. 

 

Maar toch blijft dat van huis zijn een gevoelig puntje, wel een behoorlijke overstap om gelijk binnenland te rijden en dan maar aanzien. 

 

Best lastig of toch niet? 

 

Hoe is dat bij jullie?

 

Gr Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
4 minuten geleden zei _alain_:

Ik ben er nu bijna 7 jaar bij. 

 

 

hier binnenkort al 50 waarvan dik 40 jaar in het internationale transport met ook meerdere weekenden onderweg,nu gelukkeg 4,5 jaar met pensioen (en toch nog wat beunen op de vrachtwaggel) beetje met ons eigen Dafke en nog wat bij Jan Tromp hobbyen.

WhatsApp Image 2020-11-22 at 09.16.31.jpeg

96418205_2636296599918503_2124436853489664_n.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat lijkt mij toch een keuze waar je het samen over eens moet zijn voor je echt een relatie begint.

anders krijg je de rest van je leven verwijten en schuldgevoelens.

En elke avond een chagrijnige vent op de bank lijkt mij ook niet best voor een relatie.

 

 

3 uur geleden zei Voorbijganger:

Maar toch blijft dat van huis zijn een gevoelig puntje, wel een behoorlijke overstap om gelijk binnenland te rijden en dan maar aanzien. 

Dat kan altijd nog toch? Op het moment dat jij daar een goed gevoel bij hebt. 
Iedere avond thuis is toch een heel andere tak van transport met zijn voor en nadelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Ben al 31 jaar getrouwd, met dezelfde mevrouw. Dat daten heb ik maar overgeslagen.

Die schaarse vrije tijd die ik had.... Meteen to the point, niet er eerst een paar liter drank ingooien!

De vrije tijd die ik had (vroeger op het internationale transport) werden voornamelijk thuis gevierd MET mevr Murphy en later met de kids.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden