Spring naar bijdragen

Vervolgdiscussie maximale diensttijd


Recommended Posts

  • Forumlid

Duidelijk Ger, ja ik ben ook wel eens wakker snachts. Maar dan moet ik rijden, anders lig ik op bed te slapen. En mocht ik toevallig toch een keer wakker zijn in de nacht dan voorzie ik in het onderhoud en doorsmeren van mijn vrouw🤣. Maar ga dan niet speciaal op het forum kijken of er nog iets geplaatst word voor mijn dossieropbouw.  Best vreemd eigenlijk als je er goed bij nadenkt dat je een dossier op zou willen bouwen over mede forumleden. Bijzonder vind ik dat. 
 

verder vind ik ook dat je met je laatste post het er duimen dik boven op legt over wie de dader zou zijn van je nachtelijke waarnemingen.  
 

je laatste alinea laat dan weer precies zien hoe jij jezelf ziet. 
 

moeten we alvast een datum gaan plannen voor plaatsing van jouw standbeeld?

 

  • Like 3
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
56 minuten geleden zei sprinter 516:

Zodat ook diegene geslachtofferd kunnen worden hier?

Hoeft niet cor,ik vind sommige antwoorden ook sneu >leuk  en ben het eens of oneens met sommige antwoorden.

Gewoon respect voor elkaars mening en niet al dat muggeziftere gedrag .

Vaak hoop gezeik om niks.🙄

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
2 uur geleden zei HendrikJansen:

 Best vreemd eigenlijk als je er goed bij nadenkt dat je een dossier op zou willen bouwen over mede forumleden.

 

Zo heel vreemd is dat niet;

In het verleden werd in de DDR ( Deutsche Demokratische Republik)ook van iedere burger een "dossier" bij gehouden door de StaSi ( Staats Sicherheitsdienst)

Dossiers die veelal vol stonden van vermeende fouten, dikwijls aangeleverd door buren of familieleden.

Ook in het voormalige Yougoslavia kwamen dit soort praktijken voor.

  • Haha 4
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
18 minuten geleden zei Ger-1957:

Iets wat ik prefereer maar telkens wordt het verziekt daar iets of iemand, ja als ze me gaan betichten van leugens en verzinsels en dat niet voor het eerst moet je het niet vreemd vinden dat er iemand is die daar een dossier van bijhoud, iets wat trouwens meer personen doen hier. Waarvan bewijs in mijn dossier. ;)

 

Kunnen we ook zo 🤡 een smiley krijgen hier?

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
3 minuten geleden zei europeaan:

Zo heel vreemd is dat niet;

In het verleden werd in de DDR ( Deutsche Demokratische Republik)ook van iedere burger een "dossier" bij gehouden door de StaSi ( Staats Sicherheitsdienst)

Dossiers die veelal vol stonden van vermeende fouten, dikwijls aangeleverd door buren of familieleden.

Ook in het voormalige Yougoslavia kwamen dit soort praktijken voor.

Kun je nagaan in welke situatie Grr zich waant 🤣🤣

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Zodat ook diegene geslachtofferd kunnen worden hier?

Dit is nu weer "olie op het vuur gooien"

Zetten we een smiley(wat hier alleen maar anoniem kan) is t niet goed.

Haal je de smiley uit de anonimiteit is t ook weer niet goed.

 

Citeer dan het bericht en zet er onder wat je grieven zijn, of juist waarom je het er mee eens bent.

Dan neem je verantwoordelijkheid voor je uitspraken en kan iedereen jouw mening zien( en daar weer op een nette manier op reageren)

  • Like 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
5 minuten geleden zei Ger-1957:

Nee klopt, je werkgever, tandarts, huisarts, regering, politie overal liggen dossiers van je, maar o wee als je een dossier opbouwt voor jezelf, nee dat is vreemd.

Duidelijk blijkt hier uit de reacties wie en wat de rotte appels zijn in de maatschappij, ga lekker verder zo en je hebt dadelijk een forum waar alleen mensen komen die aan de rand van de maatschappij leven.

Ger je verward het een en ander. Die mensen/ diensten die jij opnoemt moeten wel dossiers aanleggen. Niet omdat ze het graag willen maar wel om dat ze er toe gedwongen worden. Als jij op de spoedhulp beland heb je ook graag dat ze meteen een overzicht hebben van welke medicijnen ze je wel of niet kunnen geven.

 

Dit forum echter ben je geheel vrijwillig en niets moet hier. Hier kan je af en toe lol hebben, maar ook serieuze zaken bespreken zoals eerder in dit topic. Echter hoef je daar in het geheel geen dossier van bij te houden want de informatie die hier gedeeld word blijft hier staan. Dus makkelijk weer op te zoeken. Zolang grote smurf de stekker niet uit die server trekt natuurlijk. Of er een of andere Ger komt met een advocaat dat al zijn bijdragen verwijderd moeten worden. En dan ook nog de mond open over een leesbaar forum. Nou schiet mij maar in een kapotje . 
 

wat jij en ook Cor aan het doen zijn in mijn ogen is telkens fikkies stoken om die stekker er maar zo snel mogelijk uit te krijgen. En dat terwijl je bij Cor van het forum bent gedonderd. Of ga je daar dan ook weer met een schuilnaam naartoe? Daar is Cor zelf ook wel goed in trouwens. 
 

En ja dat kan je mij ook verwijten, maar toen liet ik een admin die later zonder uitleg afscheid nam zien hoe makkelijk dat is.
 

Niet alles hoeft altijd serieus te zijn Ger. Een lolletje hoort er af en toe ook zeker bij , en dat snapt iedereen behalve jij en Cor lijkt het wel. 

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

Nee klopt, je werkgever, tandarts, huisarts, regering, politie overal liggen dossiers van je, maar o wee als je een dossier opbouwt voor jezelf, nee dat is vreemd.

Duidelijk blijkt hier uit de reacties wie en wat de rotte appels zijn in de maatschappij, ga lekker verder zo en je hebt dadelijk een forum waar alleen mensen komen die aan de rand van de maatschappij leven.

Dat jij een dossier aanlegt van je opponenten hier op dit forum is je eigen keuze, niemand kan je dat verbieden.

Maar dat je dat dan hier gewoon openlijk toegeeft vind ik zeer onbeleefd t.o.v. je mede forumers, zeker de reden waarom je dat doet.

Zo ga je niet met mensen om; zeg gewoon waar het op staat en respecteer een keer andermans mening en probeer niet iemand in het verdomhoekje te drukken als die mening anders is dan de jouwe, en probeer je zeker niet achter een admin team te verschuilen.

Want stel dat iemand zoals Pierre hier weggeflikkerd zou worden kun je natuurlijk altijd zeggen dat het niet aan jou lag maar dat het de keuze van het admin team was.

  • Like 5
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
2 uur geleden zei europeaan:

Dit is nu weer "olie op het vuur gooien"

Zetten we een smiley(wat hier alleen maar anoniem kan) is t niet goed.

Haal je de smiley uit de anonimiteit is t ook weer niet goed.

 

Citeer dan het bericht en zet er onder wat je grieven zijn, of juist waarom je het er mee eens bent.

Dan neem je verantwoordelijkheid voor je uitspraken en kan iedereen jouw mening zien( en daar weer op een nette manier op reageren)

Volgens mij doe ik dat geregeld, maar daar is blijkbaar niet iedereen het mee eens

Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Ger je verward het een en ander. Die mensen/ diensten die jij opnoemt moeten wel dossiers aanleggen. Niet omdat ze het graag willen maar wel om dat ze er toe gedwongen worden. Als jij op de spoedhulp beland heb je ook graag dat ze meteen een overzicht hebben van welke medicijnen ze je wel of niet kunnen geven.

 

Dit forum echter ben je geheel vrijwillig en niets moet hier. Hier kan je af en toe lol hebben, maar ook serieuze zaken bespreken zoals eerder in dit topic. Echter hoef je daar in het geheel geen dossier van bij te houden want de informatie die hier gedeeld word blijft hier staan. Dus makkelijk weer op te zoeken. Zolang grote smurf de stekker niet uit die server trekt natuurlijk. Of er een of andere Ger komt met een advocaat dat al zijn bijdragen verwijderd moeten worden. En dan ook nog de mond open over een leesbaar forum. Nou schiet mij maar in een kapotje . 
 

wat jij en ook Cor aan het doen zijn in mijn ogen is telkens fikkies stoken om die stekker er maar zo snel mogelijk uit te krijgen. En dat terwijl je bij Cor van het forum bent gedonderd. Of ga je daar dan ook weer met een schuilnaam naartoe? Daar is Cor zelf ook wel goed in trouwens. 
 

En ja dat kan je mij ook verwijten, maar toen liet ik een admin die later zonder uitleg afscheid nam zien hoe makkelijk dat is.
 

Niet alles hoeft altijd serieus te zijn Ger. Een lolletje hoort er af en toe ook zeker bij , en dat snapt iedereen behalve jij en Cor lijkt het wel. 

Misschien komt dat wel omdat wat jullie lolletjes noemen niet door iedereen zo gezien wordt. 
eens kijken als jij de hele tijd voor de lol te zeik gezet wordt

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
Zojuist zei sprinter 516:

Misschien komt dat wel omdat wat jullie lolletjes noemen niet door iedereen zo gezien wordt. 
eens kijken als jij de hele tijd voor de lol te zeik gezet wordt

 Vertel eens wie er hier standaard in de zeik gezet word dan Cor? Want ik zie het niet hoor. Er word hier niemand in de zeik gezet op dit forum.  
 

ooit heb ik eens een grapje uitgehaald met grijze haren en een foto van Ger. Op die foto konden we zien dat Ger zijn haren perfect kleurt en verzorgd. Niks mis mee dacht ik zo.👌

  • Like 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
56 minuten geleden zei europeaan:

Daar moet je mee leren leven, mijn mening word ook niet altijd aanvaard, zelfs niet op dit forum.:D

En daar gaat het dus fout in het leven………

dat wij er maar mee moeten leven…..

nee jullie moeten er eens meer bij stil staan of iemand het wel grappig vindt hoe hard hier met een ander aangepakt wordt.

behandel een ander zoals je zelf behandeld wenst te worden

  • Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden