Spring naar bijdragen

Vervolgdiscussie maximale diensttijd


Recommended Posts

  • Forumlid
9 uur geleden zei Ger-1957:

(...) Je blijft klooien en zeuren he, je wil me gewoon ergens op pakken, je gedraagt je nog steeds als een klein kind, maar vooruit, bel onderstaand nummer en vraag naar de heer v Voorthuizen.

 

Nee hoor Ger, ik wil je niet persé pakken. Ik ben gewoon kritisch met dit soort zaken, vandaar dat ik doorvraag. 

 

Enkel om het simpele feit dat ik een bloedhekel heb aan feitelijke onwaarheden en een leugentje om bestwil ofwel om het eigen hachje te redden zo gemaakt is. Dat heeft het verleden al vaak genoeg bewezen.

 

Voor de goede orde en om misverstanden te voorkomen; een 'leugentje maken' zoals ik dat bedoel is iets anders dan een 'Gerritje doen'. Alhoewel... :D

  • Like 2
  • Sneu 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
3 uur geleden zei Ger-1957:

Er zijn al teveel mensen op CF die niks meer zeggen, dit moet een keer ophouden.

Pierre zoekt me telkens op, het begint verdacht veel op spamgedrag te lijken, en de enige die hier verstandig zou moeten zijn is in mijn ogen de forumleiding 

Juist en niemand durft het hier te zeggen , maar de forum leiding zou eens een paar mensen van het forum moeten wippen! Lijkt wel een kleuterschool hier !!

  • Thanks 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
4 uur geleden zei Mebo 07:

Juist en niemand durft het hier te zeggen , maar de forum leiding zou eens een paar mensen van het forum moeten wippen! Lijkt wel een kleuterschool hier !!

Niet helemaal mee eens. Maar het is de tegenwoordige maatschappij.  Ik heb gelijk en jij niet. Of te wel als we de kans krijgen iemand af te zeiken gaan we dat doen. En vooral anoniem, dat is het makkelijkste. Mijn voorstel weer een bbq en gewoon face to face. 

 

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
14 uur geleden zei Ger-1957:

Het antwoord op de eerste vraag is ook gewoon per mail gekomen en ook hier gepost.

Waar het om ging is dat ik ze gevraagd heb om een terugkoppeling over de eerste mail van Pierre, was daarmee gefraudeerd? dat antwoord heb ik per telefoon ontvangen van hun, en dan gaat Pierre piepen dat hij dat antwoord van mij in twijfel trekt, het doet niets af aan het antwoord op de eerste vraag, dus al zou ik het verzonnen hebben dan nog verandert er niks.

Kijk Ger, hier heb je nou een schoolvoorbeeld van uitlokking. In een bijzinnetje ff Pierre uit de kast lokken. Maar hopenlijk doorziet hij deze snode plannen en trapt ie er niet in.

  • Like 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
16 uur geleden zei sprinter 516:

Mee eens André, maar het begint wel de spuigaten uit te lopen steeds

IK vind het allemaal nog wel meevallen: natuurlijk, Pierre is heel scherp en Ger gaat er met het gestrekte been in als iemand het niet met hem eens is.

Overigens is mijn ervaring in het verleden dat Ger ook niet erg complimenteus is tegenover posters die "zijn lijn" niet volgen.

Gelukkig heb ik een smalle rug die ik goed in de boter houdt zodat alle , minder vriendelijke* opmerkingen er vanzelf afglijden.:D

 

* Met minder vriendelijk bedoel ik dat ik soms zeer mild ben in mijn be oordelingen.

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
3 uur geleden zei europeaan:

IK vind het allemaal nog wel meevallen: natuurlijk, Pierre is heel scherp en Ger gaat er met het gestrekte been in als iemand het niet met hem eens is.

Overigens is mijn ervaring in het verleden dat Ger ook niet erg complimenteus is tegenover posters die "zijn lijn" niet volgen.

Gelukkig heb ik een smalle rug die ik goed in de boter houdt zodat alle , minder vriendelijke* opmerkingen er vanzelf afglijden.:D

 

* Met minder vriendelijk bedoel ik dat ik soms zeer mild ben in mijn be oordelingen.

Maar is dit nu echt nodig dan elke keer weer????

Kunnen we niet ook eens normaal op elkaar reageren???

Link naar opmerking
  • Forumlid
15 minuten geleden zei sprinter 516:

Dus gebeurt het expres??

Cor! Wil je stoppen met olie op het vuur gooien? Het komt mij voor dat je hier expres de boel zit op te naaien in de hoop op sluiting van dit forum zodat jouw forum er de vruchten van kan gaan plukken. 
 

Maar een forum waar men zichzelf dikwijls citeert om zodoende postings te krijgen zit niemand op te wachten…

  • Like 5
  • Haha 1
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
55 minuten geleden zei Ger-1957:

nee, ik zeg dat iedereen de schuld krijgt behalve degene die het aangestookt heeft.

Ik schrijft nergens opgestookt, maar als jij de schoen wil aantrekken, prima. Maar in dit topic heeft iemand anders de aansteker in handen gehad.

Ger, bij vuur zijn drie essentiële dingen nodig : warmte, zuurstof en een brandbaar materiaal.

 

In dit soort discussies ook:

Een onderwerp( of mening) , een aanstoker, en  een "slachtoffer"

 

Als je één van deze "ingrediënten " weg neemt lost het probleem zich vanzelf op.

Als je de zuurstof wegneemt gaat t vuur vanzelf uit en als je in een discussie het slachtoffer wegneem gaat de discussie vanzelf over.

 

M.a.w. als je niet meer reageert op ( in jouw ogen) beledigende opmerkingen blijven de reacties ook achterwege.

  • Like 5
  • Sneu 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
20 minuten geleden zei Ger-1957:

(...) maar ff wat anders, 21 sneu smileys in pak hem beet 5 minuten, wie verveeld zich

 

Poeh Ger, dat zijn er nogal wat zeg. 21 Maar liefst...

 

Ondanks dat je zelf als een klein en kinderachtig mannetje wél grossiert in het geven van sneu-smileys op alles wat niet in jou lijn past geef ik -zoals je weet- geen smileys, ook niet naar jou.


Blijkbaar zijn er dus ook nog anderen op dit forum die je een ontiegelijk sneu figuur vinden... :D
 

bewerkt door Pierre
  • Like 2
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
2 uur geleden zei Ger-1957:

nee, ik zeg dat iedereen de schuld krijgt behalve degene die het aangestookt heeft.

 

We zullen eens even teruggaan in de geschiedenis van dit topic en kijken waar het nu precies mis gaat.

Ik plaats een mail van een collega die hij drie geleden naar de IL&T heeft gestuurd. Het antwoord van de IL&T laat te denken over; zowel bij mijn collega die in Frankrijk een boete kreeg en de juistheid hiervan door IL&T bevestigd word, dan wel door diverse leden waaronder o.a. Europeaan, Ger, ik, Rob die allemaal van mening zijn dat deze de wetgeving anders in elkaar steekt.

Na het plaatsen van de betreffende mail word deze doorgestuurd door Ger naar de IL&T, welke zich afvraagt of deze mail wel van hun afkomstig is of dat iemand de zaak probeert te bedonderen. Die 'iemand' is nogal een ruim begrip; dat kan mijn collega zijn, ikzelf, of misschien Ger wel die hem als laatste heeft doorgestuurd.

 

Op 4-9-2023 om 16:57 zei Ger-1957:

(...) de man van IL&T heeft me vriendelijk maar wel dringend om het zaaknummer verzocht zodat hij kon controleren of deze mail wel van hun afkomstig is of dat er iemand iets probeert, de zaak te bedonderen zeg maar, ik heb toegezegd dat ik het zal proberen, dus #Pierre, svp zaaknummer !!!!

 

Enkele dagen later wordt door de IL&T bevestigd dat de mail inderdaad van IL&T afkomstig is, de persoon van IL&T die de mail van mijn collega beantwoordt heeft een onjuiste interpretatie van deze wetgeving heeft voorgelegd en dat Ger (niet de anderen natuurlijk, maar Ger) uiteraard en vanzelfsprekend gelijk heeft.

 

Op 7-9-2023 om 11:13 zei Ger-1957:

Nogmaals is me helder en duidelijk door (ik mag de naam van de persoon noemen maar doe het niet) IL&T uitgelegd dat ik gelijk heb, ja dat wist ik al


Omdat ik nét als de man van IL&T nogal terughoudend ben met aangeleverde informatie - ook al staat dit zwart op wit- vind ik het vreemd dat een discussie per email met een instantie van de Rijksoverheid zomaar opeens telefonisch word afgehandeld.

Ger vroeg mij eerder om een dossiernummer van de mailwisseling uit 2020 te geven om te kunnen verifiëren of deze mail van de IL&T wel echt was; ik plaats nu een kleine kanttekening met enkel de vraag hoe ik kan verifiëren dat er een telefonisch gesprek heeft plaatsgevonden. Immers, iedereen kan wel zeggen dat ze gebeld zijn door de IL&T om er vervolgens ten gunste van zichzelf een eigen draai aan het verhaal te geven.

 

Ger raakt kennelijk een beetje geïrriteerd nu vanwege een kritische vraag maar plaatst netjes het betreffende telefoonnummer. Jammer genoeg wel met een eerste sneer richting mijn kant.
 

Op 7-9-2023 om 23:19 zei Ger-1957:

(...) Je blijft klooien en zeuren he, je wil me gewoon ergens op pakken, je gedraagt je nog steeds als een klein kind, maar vooruit, bel onderstaand nummer en vraag naar de heer v Voorthuizen.

Op 8-9-2023 om 08:57 zei Pierre:

Nee hoor Ger, ik wil je niet persé pakken. Ik ben gewoon kritisch met dit soort zaken, vandaar dat ik doorvraag. Enkel om het simpele feit dat ik een bloedhekel heb aan feitelijke onwaarheden en een leugentje om bestwil ofwel om het eigen hachje te redden zo gemaakt is. (...)

 

Tot hier is er in mijn beleving niets aan de hand; Ger heeft een bevestiging van mij gekregen omdat de man van IL&T het niet vertrouwde, op zijn beurt heeft Ger een screen-shot geplaatst van het telefoongesprek met de naam erbij van de woordvoerder namens IL&T omdat ik een telefonisch gesprek niet bepaald als hard bewijs zie. Nog een kleine toevoeging in zijn reactie met het gebruikelijke schelden en kleineren maar dat laat ik voor wat het is.

 

Ik geef Ger het voordeel van de twijfel en heb er verder ook niet meer om gevraagd, enkel de reden toegelicht dat ik zeer kritisch ben als het om waarheidsvinding gaat. Ondanks dat er tot dit moment -op een kleine sneer van Ger na- geen verkeerd woord gevallen is gaat Ger plots tot de aanval over en als een dolle tekeer in de volgende reactie's met de bekende verwensingen en beschuldigingen als sarren, piepen, uitlokken, zuigen en meer fraais...
 

Op 8-9-2023 om 12:23 zei Ger-1957:

Je snapt toch wel dat Pierre dit post alleen om te sarren en dingen uit te lokken he.

Het is zo kinderachtig. 

Op 8-9-2023 om 12:34 zei Ger-1957:

(...) Pierre zoekt me telkens op, het begint verdacht veel op spamgedrag te lijken, en de enige die hier verstandig zou moeten zijn is in mijn ogen de forumleiding 

Op 8-9-2023 om 19:49 zei Ger-1957:

(...) dat antwoord heb ik per telefoon ontvangen van hun, en dan gaat Pierre piepen dat hij dat antwoord van mij in twijfel trekt, het doet niets af aan het antwoord op de eerste vraag

Op 9-9-2023 om 10:36 zei Ger-1957:

Dat Pierre daarna begint te piepen dat ik de boel zou (kunnen) belazeren door een verkeerde weergave van een telefoontje dat misschien volgens hem niet eens zou hebben plaatsgevonden is wel heel vreemd en op zijn minst zuigen en uitlokken van reactie (...)

 

Zomaar even een greep uit de laatste pagina's. De beschuldigingen, de verwijzingen, het verzoek aan de forumleiding om iemand het zwijgen op te leggen. Enkel vanwege een eigen mening en een kritische vraag.

 

Wanneer gedraag jij je nou eens als een volwassen vent en accepteert ook een keer tegenspraak, je ongelijk of verlies Ger? Lees het nu zelf eens op je gemak terug en denk dan nog eens goed na wie zich hier nu eigenlijk als een kind gedraagt... ;)

 

bewerkt door Pierre
  • Like 1
  • Thanks 3
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

, laats gebeurde zoiets midden in de nacht net nadat één bepaald persoon online kwam ;)

Dat bedoel ik dus Ger, je houdt alles statistisch bij, zelfs wat er in de nacht gebeurt.

Als je eens een lekker glaasje Calvados neemt en op tijd naar bed gaat, en vóór 9 uur de computer niet aanzet is dat beter voor je nacht en gemoedsrust.

Doe ik ook,  ik krijg in de discussies waar jij en ik samen in zitten ook maar zat :( :confused: :eek: smiley's.

IK weet wie ze plaatst, kan t niet bewijzen en wil dat ook niet en heb ook echt geen zin om op te zoeken wie er op zo een tijdtip juist on line kwam.

 

Sorry hoor Ger, maar het lijkt wel of je aan achtervolgings angst lijdt.

Naar het admin team wijzen lost volgens mij niets op, dat is anderen jouw kastagnes uit het vuur laten halen.

bewerkt door europeaan
  • Like 3
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden